Ik hoop het niet. Als hij echt geen fluitje hoort en serieus doorspeelt maakt ie het maar slecht af.quote:
Je begint aardig verslaafd te raken makker.quote:
Het is wel hoopgevend eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:19 schreef Vasion het volgende:
Eerste kwalificatiezege ooit voor Blind als hoofdcoach
hoe?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint aardig verslaafd te raken makker.
Ik stel voor dat je jezelf in de lokquote laat zetten.
WEB / [HaxBall #46] TaglianoGod
Ajacied.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
Waarom is Siem de Jong eigenlijk geselecteerd?
ajaciedquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
Waarom is Siem de Jong eigenlijk geselecteerd?
Hier heb je gelijk, maar nog steeds is het lachwekkend dat je Son wegzet als een halfbakken prutser terwijl hij strak bezig is dit seizoen.quote:
PSV'erquote:
Bazoer heeft pas één hele wedstrijd gespeeld in de afgelopen tijd, wow.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
PSV'er
Anders hadden Bazoer en Tete ook wel een uitnodiging gehad, die maken er meer aanspraak op dan Siem de Jong.
Promesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:23 schreef BB-King het volgende:
Dost gaat een hattrick maken, let maar op!
Son is een heerlijke vleugelspeler. In de spits vind ik hem niet zo gelukkig. Meer heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk, maar nog steeds is het lachwekkend dat je Son wegzet als een halfbakken prutser terwijl hij strak bezig is dit seizoen.
Jij kraamt voortdurend onzin uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Son is een heerlijke vleugelspeler. In de spits vind ik hem niet zo gelukkig. Meer heb ik niet gezegd.
Siem niet eens één hele wedstrijd toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bazoer heeft pas één hele wedstrijd gespeeld in de afgelopen tijd, wow.
Gelukkig ben jij er om men daarop te wijzen.quote:
ALBERTOOOOOquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Alberto Stegeman
Joanie de Rijke
Chris Peters
Xander van der Wulp
Avinash Bhikhie
Heerenveen uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef franske19 het volgende:
[..]
Siem niet eens één hele wedstrijd toch?
Is Alberto Stegeman ook uitgenodigd of heeft hij zichzelf binnen weten te krijgen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Alberto Stegeman
Joanie de Rijke
Chris Peters
Xander van der Wulp
Avinash Bhikhie
;pquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef PSVCL het volgende:
Hoezo spelen ze weer in de arena ;ptegen franrijk
Bedoel je de aRENa?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef PSVCL het volgende:
Hoezo spelen ze weer in de arena ;ptegen franrijk
Ik las Chris Zegersquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Alberto Stegeman
Joanie de Rijke
Chris Peters
Xander van der Wulp
Avinash Bhikhie
Peter Bosz?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Alberto Stegeman
Joanie de Rijke
Chris Peters
Xander van der Wulp
Avinash Bhikhie
Kut. Ik moest glimlachen door GGGM.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is Alberto Stegeman ook uitgenodigd of heeft hij zichzelf binnen weten te krijgen?
Hahaha
Als het bij je moeder is dan lijkt me dat geen prestatiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is Alberto Stegeman ook uitgenodigd of heeft hij zichzelf binnen weten te krijgen?
Hahaha
Ik zit nog te twijfelen tussen Pauw en de nabeschouwing/samenvattingen zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Alberto Stegeman
Joanie de Rijke
Chris Peters
Xander van der Wulp
Avinash Bhikhie
Ja, maar dat is het niet, dus deze opmerking lijkt kant noch wal te raken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het bij je moeder is dan lijkt me dat geen prestatie
raakt te rakenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het niet, dus deze opmerking lijkt kant noch wal te raken.
Let's go!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:31 schreef GGMM het volgende:
Rare actie dit van Ties. Het zit hem wel erg diep blijkbaar. :S
GGGMMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
GGGMMHmm doe dit maar niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, in de ArenA.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:33 schreef MakkieR het volgende:
Volgende thuiswedstrijd maar gewoon in de Kuip spelen, dat brengt tenminste geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |