abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165825407
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:55 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Nee. De koran is daar duidelijk over.
Ik heb je die verzen getoond, jij wil/kan ze niet accepteren.
Nogmaals
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:41 schreef BalotelliFan het volgende:
Ook hierin komt weer jouw polariserende denken in terug. Het is het een of het ander. De wereld is echter niet zwart of wit. Alles is een complexe functie van verschillende factoren die ieder elk moment veranderen.
Maar goed, dat zal je vast niet begrijpen
:)
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 00:56:52 #227
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_165825417
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:49 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

1. Ik benoem feiten. Een paar pagina's terug 'ik ben moslim', pagina's erna 'Islam geen waarheid' 'Contradicties in Koran etc.'.
Moet ik zwijgen over mijn bevindingen? Zo ja, waarom zou ik?
Respect moet verdiend worden. Als ik iemand op een leugen betrap, dan verlies ik meteen mijn respect.

2. Zo vat jij het op. Deze discussie had niet zo'n wending hoefen te krijgen. Als jij vanaf het begin gewoon eerlijk was geweest over je geloofsopvatting.
Zelfs al had ik dergelijke opvattingen, je hebt mij nog steeds niet duidelijk gemaakt waarom ik niet op shiphol zou kunnen werken met mijn gedachtegoed (wat die ook moge zijn volgens jou).

3. Dit is een aanname van jouw kant die jij baseert op het feit dat ik jou op een leugen heb betrapt. Ik heb hier vaker met niet-moslims gediscussieerd en jij bent geloof ik de eerste bij wie ik takfir doe. Dat is niet omdat jij andersdenkend bent. Dat is omdat ik bepaalde constateringen doe: Als jij zegt moslim te zijn en vervolgens er alles aan doet om Islam onderuit te halen, dan kan er meteen een conclusie getrokken worden.

4. Verwijs ik naar 1.
Je liegt maar wat bij elkaar. Verder kan ik jou echt totaal niet op empathie of zelfkritiek betrappen.

Ben zelf christen en er zijn zoveel zaken waar ik kritisch op ben. Jij hebt dat geloof ik niet. Dit tezamen met je gebrek aan empathie neemt mij de zin in een discussie volledig weg. Ik laat het hierbij
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_165825429
Maar goed, you do you.
I'll do me.

Met jouw mentaliteit za je het niet heel ver maken in deze samenleving.
:)
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 00:59:46 #229
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_165825482
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:57 schreef BalotelliFan het volgende:
Maar goed, you do you.
I'll do me.

Klopt. Ze zal nu ook niet iets doen. Zo'n mentaliteit werkt gewoon niet.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 01:07:13 #230
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_165825615
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:55 schreef BalotelliFan het volgende:

[..]

1. Het een heeft niks te doen met het ander. Ben je daadwerkelijk zo dom, dat je niet een discussie kan voeren met een persoon zonder een ander feit mee te nemen?
2. Ik bedoel niet eens mijzelf in het specifiek, maar de manier waarop je omgaat met de christelijke et cetera.
3. Je trekt weer eens conclusies zonder daar een grond voor te hebben. man man man, wat ben jij dom zeg.

Ik ga het niet eens meer proberen
1. Het is wel degelijk relevant wie je bent (of pretendeert te zijn) wanneer je een discussie voert.
Dat heet transparantie.
2. Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen. Je zal mij nooit iemand zien lastigvallen die zich gewoon gedraagt. Jij hebt er gewoon een probleem mee dat ik mensen een spiegel voorhoud.
3. Die 'grond' is voor iedereen duidelijk. Paar pagina's terug 'ik ben moslim', later 'Islam niet de waarheid', 'Islam tegenstrijdig' en blabla.

Ja trek je maar terug laffaard, de enige die je met deze act hebt is jezelf. Je kan aan Allah swt misschien nog verantwoorden dat je twijfels had, maar niet dat je op een dergelijke achterbakse wijze zijn geloof ging aanvallen.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 01:11:58 #231
412436 girlygirl8
pi_165825700
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:57 schreef BalotelliFan het volgende:
Maar goed, you do you.
I'll do me.

Uiteindelijk bepaald Allah swt wie wat krijgt in Zijn leven, niet jij noch een ander. Al zou heel de mensheid zich inspannen om 1 persoon dwars te zitten, als Allah swt veel van het goede heeft voorbeschikt voor die persoon, dan krijgt die persoon dat ook.
pi_165825791
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:11 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Uiteindelijk bepaald Allah swt wie wat krijgt in Zijn leven, niet jij noch een ander. Al zou heel de mensheid zich inspannen om 1 persoon dwars te zitten, als Allah swt veel van het goede heeft voorbeschikt voor die persoon, dan krijgt die persoon dat ook.
Allah is een verzinsel van pak m beet 1500 jaar oud en niets meer dan een gerecyclede versie van de Christelijke versie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2016 01:18:00 ]
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 01:24:37 #233
412436 girlygirl8
pi_165825882
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:17 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Allah is een verzinsel van pak m beet 1500 jaar oud en niets meer dan een gerecyclede versie van de Christelijke versie.
Monotheïsme (geloof in 1 Schepper) bestaat al vanaf dag 1, de startpunt is niet de koran. Dat is mijn geloofsovertuiging en jij de jouwe natuurlijk!
pi_165825924
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 18:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]

sowieso niet.
Doet mij ook niks man,benoem alleen ff wat feiten, maar de reacties zijn weer voorspelbaar haha
Iemand die feiten benoemd en in fabels geloofd :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 01:33:49 #235
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_165825990
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Als je niet inziet dat Islam de waarheid is, dan ben je geen moslim.
Welke islam bedoel je?
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 01:39:58 #236
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165826071
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:07 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

1. Het is wel degelijk relevant wie je bent (of pretendeert te zijn) wanneer je een discussie voert.
Dat heet transparantie.
2. Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen. Je zal mij nooit iemand zien lastigvallen die zich gewoon gedraagt. Jij hebt er gewoon een probleem mee dat ik mensen een spiegel voorhoud.
3. Die 'grond' is voor iedereen duidelijk. Paar pagina's terug 'ik ben moslim', later 'Islam niet de waarheid', 'Islam tegenstrijdig' en blabla.

Ja trek je maar terug laffaard, de enige die je met deze act hebt is jezelf. Je kan aan Allah swt misschien nog verantwoorden dat je twijfels had, maar niet dat je op een dergelijke achterbakse wijze zijn geloof ging aanvallen.
2 gaat al niet op. Je loopt steevast gal te spuwen over andersdenkenden. 0 respect van jouw kant op dat vlak, ongeacht hoe die andersdenkende zich opstelt.
pi_165826118
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:11 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Allah bepaalt voor jou (als je vrouw bent) dat je niks te zeggen hebt en nog lager staat dan je jongste kind.
Allah bepaalt dat je in jouw moskee heel ver weg van je man en man. kinderen moet zitten.
Allah bepaalt .....
Allah bepaalt ..... en jij verdedigd alles

Mijn conclusie: Jij bent een man! :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Peace99 op 08-10-2016 15:33:44 ]
pi_165826197
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:33 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Welke islam bedoel je?
Een prima vraag O+
pi_165826305
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:49 schreef PSVCL het volgende:
Joden beledigen mag niet, want dat valt onder antisemitisme. Negers beledigen mag ook niet, want dat valt onder racisme. Homo's beledigen mag ook niet, want dat valt onder discriminatie. De koning beledigen mag ook niet, want dat valt onder majesteitsschennis. De scheidsrechter beledigen mag ook niet, want dan wordt de hele voetbalwedstrijd stil gelegd.
Maar moslims beledigen, dat mag weer wél, want dat valt onder 'vrijheid van meningsuiting'.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 01:59:54 #240
412436 girlygirl8
pi_165826348
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:33 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Welke islam bedoel je?
"Ik getuig dat er niets in waarheid aanbeden wordt dan Allah, ik getuig dat Mohammed Allah's boodschapper is."
pi_165826349
quote:
Die geflipte alcholist kan ik niet sereuis nemen.
pi_165826359
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:43 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Allah bepaald voor jou (als je vrouw bent) dat je niks te zeggen hebt en nog lager staat dan je jongste kind.
Allah bepaald dat je in jouw moskee heel ver weg van je man en man. kinderen moet zitten.
Allah bepaald .....
Allah bepaald ..... en jij verdedigd alles

Mijn conclusie : Jij snapt er niks van
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 02:03:56 #243
412436 girlygirl8
pi_165826392
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:39 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

2 gaat al niet op. Je loopt steevast gal te spuwen over andersdenkenden. 0 respect van jouw kant op dat vlak, ongeacht hoe die andersdenkende zich opstelt.
Nee hoor. Die gal spuw ik, terecht, op moslimhaters. Niet alle niet-moslims die zich kritisch uiten over Islam schaar ik onder moslimhaters en benader ik op die wijze.
Fok zit nu eenmaal vol met moslimhaters, dus ik kan mij ergens wel voorstellen dat dit het beeld is dat je van mij hebt.

En die moslimhaters zullen inderdaad maar 0 % respect van mijn kant krijgen.

Waar ik tevens ook op kots is hoe weinig weerwoord moslimhaters van derden hier krijgen.
pi_165826413
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Mijn conclusie : Jij snapt er niks van
:*
pi_165826454
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:59 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

"Ik getuig dat er niets in waarheid aanbeden wordt dan Allah, ik getuig dat Mohammed Allah's boodschapper is."
"Ik getuig dat er niets in waarheid aanbeden wordt dan God, ik getuig dat Jezus de zoon van God is."

En nu?

De vraag was .... WELKE ISLAM???
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 02:13:08 #246
412436 girlygirl8
pi_165826475
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:43 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Allah bepaald voor jou (als je vrouw bent) dat je niks te zeggen hebt en nog lager staat dan je jongste kind.
Allah bepaald dat je in jouw moskee heel ver weg van je man en man. kinderen moet zitten.
Allah bepaald .....
Allah bepaald ..... en jij verdedigd alles

Voor het vetgedrukte de volgende hadith:
quote:
A man came to the Prophet and said, ‘O Messenger of God! Who among the people is the most worthy of my good companionship? The Prophet (PBUH) said: Your mother. The man said, ‘Then who?’ The Prophet said: Then your mother. The man further asked, ‘Then who?’ The Prophet said: Then your mother. The man asked again, ‘Then who?’ The Prophet said: Then your father. (Bukhari, Muslim)
Vrouwen en mannen gescheiden bidden is omdat er gefocused moet worden op het gebed en niet op het andere geslacht. Iedereen weet wat voor ranzigheden jullie uitvoeren op de werkvloer, laat staan dat mensen met dergelijke mentaliteit zoiets naar het gebedshuis van God zouden willen brengen. Nee, die krijgen daar op voorhand geen ruimte voor.

Ik verdedig Islam omdat de zogezegde kritiek meerdere malen leugens bleken. Niet 1x, niet 10x, niet 100x, werkelijk over ieder onderwerp zijn er wel talloze leugens verzonnen. De grap is dat dit moslims hun geloof beter heeft leren kennen, vooral omdat die leugens makkelijk met Islamitische bronnen te weerleggen zijn.

Allah swt bepaald voor mij dat ik als vrouw jou als manzijnde onderwijs over Zijn geloof. De ironie.

[ Bericht 2% gewijzigd door girlygirl8 op 08-10-2016 02:18:16 ]
pi_165826542
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:03 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Nee hoor. Die gal spuw ik, terecht, op moslimhaters. Niet alle niet-moslims die zich kritisch uiten over Islam schaar ik onder moslimhaters en benader ik op die wijze.
Fok zit nu eenmaal vol met moslimhaters, dus ik kan mij ergens wel voorstellen dat dit het beeld is dat je van mij hebt.

En die moslimhaters zullen inderdaad maar 0 % respect van mijn kant krijgen.

Waar ik tevens ook op kots is hoe weinig weerwoord moslimhaters van derden hier krijgen.
Ik betreur het ten zeerste dat de 'gematigde' moslims hun moslim extremistische broeders (let wel: de onaangepaste/geen respect hebbende moslims) hier weinig terecht wijzen!
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 02:20:50 #248
412436 girlygirl8
pi_165826555
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:10 schreef Peace99 het volgende:

[..]

"Ik getuig dat er niets in waarheid aanbeden wordt dan God, ik getuig dat Jezus de zoon van God is."

En nu?

De vraag was .... WELKE ISLAM???
Dat is geen Islam. Dat is het Christendom in de vervalste vorm.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 02:22:43 #249
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_165826574
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:59 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ja, maar degenen die zich zo onderwerpen zijn het er onderling niet echt over eens wat dat inhoud hè? Soenies, soefies, Alevieten, IS, (en de rest die ik voor het gemak maar even terzijde laat) maken elkaar zo'n beetje af omdat ze elk een andere waarheid hebben gevonden in hun onderwerping.
Dus: welke islam is jouw waarheid?
pi_165826594
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:13 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Voor het vetgedrukte de volgende hadith:

[..]

Vrouwen en mannen gescheiden bidden is omdat er gefocused moet worden op het gebed en niet op het andere geslacht. Iedereen weet wat voor ranzigheden jullie uitvoeren op de werkvloer, laat staan dat mensen met dergelijke mentaliteit zoiets naar het gebedshuis van God zouden willen brengen. Nee, die krijgen daar op voorhand geen ruimte voor.

Ik verdedig Islam omdat de zogezegde kritiek meerdere malen leugens bleken. Niet 1x, niet 10x, niet 100x, werkelijk over ieder onderwerp zijn er wel talloze leugens verzonnen. De grap is dat dit moslims hun geloof beter heeft leren kennen, vooral omdat die leugens makkelijk met Islamitische bronnen te weerleggen zijn.

Allah swt bepaald voor mij dat ik als vrouw jou als manzijnde onderwijs over Zijn geloof. De ironie.
NERGENS maar dan ook nergens (en ik ken hier genoeg moslims/moslima's) zie ik de door jouw genoemde waardering van moslims voor hun vrouw/moeder!!!

ER is er maar een .... das de vader en nog belangrijker .... opa!!!

DUS... welke islam praat jij over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')