Wat doe je in het dagelijkse leven, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Sorry dude. Maar dat is jouw probleem niet de mijne.
Het is niet mijn taak om iemand die Islam vijandig bejegend te gaan overtuigen om moslim te worden. De wereld op z'n kop.
Ik als moslim ben dankbaar dat ik God mag aanbidden, jij lijkt meer de houding te hebben dat God jouw dankbaar moet zijn als je voor Hem kiest.
Bah, ze zoekt echt alleen maar slechte dingen achter jou. Bizarre gedachtes heeft ze.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:12 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Is het niet het doel van elke moslim om zoveel mogelijk mensen te bekeren?
jij lijkt meer de houding te hebben dat God jouw dankbaar moet zijn als je voor Hem kiest.
Al die aannames, man man man.
Ik neem iets aan als er iets concreet is waardoor het aannemelijk wordt.
Hier ben ik dus zo benieuwd naar. Ik denk iemand die thuis zit.. Ze staat zo ver van de maatschappij vandaan. Eigen wereldjequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:13 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Wat doe je in het dagelijkse leven, als ik vragen mag?
Ik ben dankbaar dat ik roodkapje en de 7 dwergen mag aanbidden. En waag het niet mij uit te lachen om dergelijke onzin, racist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik als moslim ben dankbaar dat ik God mag aanbidden,
Je probeert helemaal niks te begrijpen. Jouw houding in de discussie spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:08 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor achterlijke uitspraak? Mij maakt het geen moer uit of je een moslima bent of een paars bankstel die blokfluit speelt. Ik wil alleen beter snappen waarom jij het geloof ziet zoals jij het ziet en misschien mijn visie op basis daarvan herzien? Dat constante polariserende wat je doet, daar moet je echt mee leren te stoppen. Je probeert de hele wereld en alles erin in hokjes te delen, maar zo werkt het helaas niet.
Een antwoord op mijn vragen bestaat niet, het zijn namelijk contradicties. Dat is de hele grap eraan, hoe kan je iets als je waarheid nemen als je niet eens weet wat het precies bedoelt?
(e.g. trouwen met niet-moslims, gelijkheid vrouw-man, incest, polygamie, homoseksualiteit en de behandeling omtrent kuffar)
Hoezo probeer ik niks te begrijpen? Als jij nou eens een concreet antwoord zou geven in plaats van mij een miljard en een dingen te verwijten? Ik heb al een hele waslijst aan contradicties gegeven, ik zal hem zo even quoten. Daarnaast nogmaals, wie ben jij om te zeggen of iemand een moslim is of niet? True scotsmen phallacyquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je probeert helemaal niks te begrijpen. Jouw houding in de discussie spreekt voor zich.
Geef gewoon toe dat je geen moslim bent, maar het jou wellicht een leuk experiment leek om jezelf als moslim voor te doen om vervolgens in al je vragen en al je opmerkingen alleen maar twijfels over Islam uit te spreken.
Velen zijn jou voorgegaan en (;figuurlijk) gesneuveld. Op youtube zijn er hilarische filmpjes daarover.
Je bent tot nu toe alleen maar vaag gebleven met je twijfels. Kom nu een keer met een contradictie, dan kunnen we die bespreken. En dan naar de volgende, dan naar de volgende, dan naar de volgende tot het tot je doordringt dat je niet zo moet gaan liegen over het zijn van een moslim.
Vertel ons het nou. Wat doet iemand als jij in het dagelijks leven?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je probeert helemaal niks te begrijpen. Jouw houding in de discussie spreekt voor zich.
Geef gewoon toe dat je geen moslim bent, maar het jou wellicht een leuk experiment leek om jezelf als moslim voor te doen om vervolgens in al je vragen en al je opmerkingen alleen maar twijfels over Islam uit te spreken.
Velen zijn jou voorgegaan en (;figuurlijk) gesneuveld. Op youtube zijn er hilarische filmpjes daarover.
Je bent tot nu toe alleen maar vaag gebleven met je twijfels. Kom nu een keer met een contradictie, dan kunnen we die bespreken. En dan naar de volgende, dan naar de volgende, dan naar de volgende tot het tot je doordringt dat je niet zo moet gaan liegen over het zijn van een moslim.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:54 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Dat ik een onderbouwing wil hebben voor hetgeen waar ik mijn leven aan ga wijden, lijkt me niet volstrekt onlogisch?
Oke, het volgende, Moeten alle kaffirs dood?
Overigens, heb je autisme?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:00 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
Trouwens, je bent een PSV-fan. Maar volgens de Islam mag je toch niet bezig zijn met wereldse zaken zoals voetbal/muziek/televisie? Hoe rechtvaardig je dat?
Stop met het verwijten van dingen, als je niet eens de tijd neemt om iets door te lezenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:08 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor achterlijke uitspraak? Mij maakt het geen moer uit of je een moslima bent of een paars bankstel die blokfluit speelt. Ik wil alleen beter snappen waarom jij het geloof ziet zoals jij het ziet en misschien mijn visie op basis daarvan herzien? Dat constante polariserende wat je doet, daar moet je echt mee leren te stoppen. Je probeert de hele wereld en alles erin in hokjes te delen, maar zo werkt het helaas niet.
Een antwoord op mijn vragen bestaat niet, het zijn namelijk contradicties. Dat is de hele grap eraan, hoe kan je iets als je waarheid nemen als je niet eens weet wat het precies bedoelt?
(e.g. trouwen met niet-moslims, gelijkheid vrouw-man, incest, polygamie, homoseksualiteit en de behandeling omtrent kuffar)
Nog stommer om jezelf als moslim voor te doen en amper enkele pagina's erna, Islam aan te gaan vallen. Wie denk je werkelijk voor de gek te kunnen houden?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:20 schreef BalotelliFan het volgende:
Lijkt me trouwens best stom, dat je hele geloof gebaseerd is op zo weinig, dat je geen antwoord hebt op vragen van een smerige kaffir zoals ikzelf
Ik val de Islam niet aan. Ik val jouw opvatting over de Islam aan. Blijft lastig he, logische dingen inzien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:29 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nog stommer om jezelf als moslim voor te doen en amper enkele pagina's erna, Islam aan te gaan vallen. Wie denk je werkelijk voor de gek te kunnen houden?
Antwoord op wat? Als het om geloofsovertuiging gaat. Dan moet je eerst erkennen dat je een niet-moslim bent. Dan ga ik daar inhoudelijk op in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:23 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Hoezo probeer ik niks te begrijpen? Als jij nou eens een concreet antwoord zou geven in plaats van mij een miljard en een dingen te verwijten? Ik heb al een hele waslijst aan contradicties gegeven, ik zal hem zo even quoten. Daarnaast nogmaals, wie ben jij om te zeggen of iemand een moslim is of niet? True scotsmen phallacy
Dit is precies het probleem waar jan het hele topic al op staat. Je kan niet begrijpen dat andere mensen iets anders denken dan jezelf. Als iets niet in je eigen straatje past, vertik je om zelfs de poging te doen om het te begrijpen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:32 schreef girlygirl8 het volgende:
Antwoord op wat? Als het om geloofsovertuiging gaat. Dan moet je eerst erkennen dat je een niet-moslim bent. Dan ga ik daar inhoudelijk op in.
Tot die tijd, zie ik het nut er niet van in om iemand die overduidelijk kaffir is, voor de buitenwereld te gaan overtuigen dat hij moslim is. Sorry, ik ga niet mee in je act.
Wat is er mis met mijn gedachten en waarom zouden die een probleem moeten zijn voor een baan bij schiphol?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:23 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Vertel ons het nou. Wat doet iemand als jij in het dagelijks leven?
Niks toch? Is niet erg. Maar beter dan dat iemand met jouw gedaxhtes op schiphol werkt
Dus wat doe jij zoal?
Als je niet inziet dat Islam de waarheid is, dan ben je geen moslim. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:31 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Ik val de Islam niet aan. Ik val jouw opvatting over de Islam aan. Blijft lastig he, logische dingen inzien.
1. Je preekt het een en doet het ander. (e.g. je zou respectvol zijn tegenover kritiek, terwijl je mij van allerlei dingen beschuldigde)quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:36 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn gedachten en waarom zouden die een probleem moeten zijn voor een baan bij schiphol?
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als je niet inziet dat Islam de waarheid is, dan ben je geen moslim. Zo simpel is het.
Jij probeert logica te verkrachten, dat is het probleem.
Nee, of je kan mij niet begrijpen of je wil mij niet begrijpen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:36 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Dit is precies het probleem waar jan het hele topic al op staat. Je kan niet begrijpen dat andere mensen iets anders denken dan jezelf. Als iets niet in je eigen straatje past, vertik je om zelfs de poging te doen om het te begrijpen.
Dat je dit zegt geeft al aan dat je op mijn kritische vragen eigenlijk zelf ook geen antwoord hebt en dat ik daarmee beter de discussie kan afsluiten.
Overigens, weet je zeker dat je geen autisme hebt? Deze afwezigheid van empatisch vermogen duidt daar wel op.
Reageer niet op die leugenaar. Ze reageert toch niet inhoudelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:41 schreef BalotelliFan het volgende:
Ook hierin komt weer jouw polariserende denken in terug. Het is het een of het ander. De wereld is echter niet zwart of wit. Alles is een complexe functie van verschillende factoren die ieder elk moment veranderen.
Maar goed, dat zal je vast niet begrijpen
Ik hoopte met behulp van een aantal vragen te begrijpen waarom zij dingen ziet zoals ze ziet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Reageer niet op die leugenaar. Ze reageert toch niet inhoudelijk.
1. Ik benoem feiten. Een paar pagina's terug 'ik ben moslim', pagina's erna 'Islam geen waarheid' 'Contradicties in Koran etc.'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:39 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
1. Je preekt het een en doet het ander. (e.g. je zou respectvol zijn tegenover kritiek, terwijl je mij van allerlei dingen beschuldigde)
2. Het giftige polariserende denkwijze
3. Het feit dat jij niet kan begrijpen dat andere mensen anders denken
4. Het feit dat jij niet kan respecteren dat andere mensen anders denken
Nee. De koran is daar duidelijk over.quote:
1. Het een heeft niks te doen met het ander. Ben je daadwerkelijk zo dom, dat je niet een discussie kan voeren met een persoon zonder een ander feit mee te nemen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
1. Ik benoem feiten. Een paar pagina's terug 'ik ben moslim', pagina's erna 'Islam geen waarheid' 'Contradicties in Koran etc.'.
Moet ik zwijgen over mijn bevindingen? Zo ja, waarom zou ik?
Respect moet verdiend worden. Als ik iemand op een leugen betrap, dan verlies ik meteen mijn respect.
2. Zo vat jij het op. Deze discussie had niet zo'n wending hoefen te krijgen. Als jij vanaf het begin gewoon eerlijk was geweest over je geloofsopvatting.
Zelfs al had ik dergelijke opvattingen, je hebt mij nog steeds niet duidelijk gemaakt waarom ik niet op shiphol zou kunnen werken met mijn gedachtegoed (wat die ook moge zijn volgens jou).
3. Dit is een aanname van jouw kant die jij baseert op het feit dat ik jou op een leugen heb betrapt. Ik heb hier vaker met niet-moslims gediscussieerd en jij bent geloof ik de eerste bij wie ik takfir doe. Dat is niet omdat jij andersdenkend bent. Dat is omdat ik bepaalde constateringen doe: Als jij zegt moslim te zijn en vervolgens er alles aan doet om Islam onderuit te halen, dan kan er meteen een conclusie getrokken worden.
4. Verwijs ik naar 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |