quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mannen zijn idd superier.
Elk uitvinding door een man,we zijn krachtiger,kunnen ons emoties beter onder controle houden etc etc
Dat betekend niet we niet gelijkwaardig zijn.
Je begrijpt dat dat letterlijk het tegenovergestelde is?quote:ge·lijk·waar·dig (bijvoeglijk naamwoord)
1
van gelijke waarde
gelijkwaardig. Behandeld moeten wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meest tegenstrijdige onzin in een post ooit.
Als ik zie hoe jij over babies met afwijkingen praat denk ik: doe maar niet, kennelijk schuilt er in atheisme bij sommige mensen net zoveel wreedheid als religie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
Bekijk dit topic. Dit is nou de reden waarom religie verboden moet worden.
gelijkwaardig Behandeld moeten wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:35 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
[..]
Je begrijpt dat dat letterlijk het tegenovergestelde is?
Alle uitvindingen in het moderne leven zijn gedaan door Christenen en joden. Maakt ons dus superieur? Lijkt niet zeg. Laten we eens normaal gaan doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mannen zijn idd superier.
Elk uitvinding door een man,we zijn krachtiger,kunnen ons emoties beter onder controle houden etc etc
Dat betekend niet we niet gelijkwaardig zijn.
Hoezo moeten? Ze zijn van nature al inferieur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
gelijkwaardig. Behandeld moeten worden
Atheisten zijn arrogant en hypocriet,die moet je gewoon negeren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ik zie hoe jij over babies met afwijkingen praat denk ik: doe maar niet, kennelijk schuilt er in atheisme bij sommige mensen net zoveel wreedheid als religie.
Hoe kan dat als ze volgens de Koran al inherent minder waard zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
gelijkwaardig Behandeld moeten worden
Zo praten over groepen mensen is arrogant en hypocriet. Vooral voor jou, PSVCL.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Atheisten zijn arrogant en hypocriet,die moet je gewoon negeren.
onzinquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:37 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Alle uitvindingen in het moderne leven zijn gedaan door Christenen en joden. Maakt ons dus superieur? Lijkt niet zeg. Laten we eens normaal gaan doen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ik zie hoe jij over babies met afwijkingen praat denk ik: doe maar niet, kennelijk schuilt er in atheisme bij sommige mensen net zoveel wreedheid als religie.
Je weet dat die Islamitische wetenschappers vooral bloeiden in het Perzische rijk, waarin religie een tweede plaats innam? Lees je eens in over Avicenna bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
onzin
http://www.uwkeuze.net/Ar(...)0wetenschappers.html
Dat zou jou niks uit moeten maken, aangezien je zo'n afkeer van moraliteit hebt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]echt een moraal ridder. Maar wel even vergeten pedofilie in religie, die goed gepraat wordt.
Ik doe werkelijk nooit takfir op moslims. Zelfs bij sterke vermoedens niet. Maar bij jou zijn het geen vermoedens, het staat zwart op wit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:25 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Wie ben jij om te stellen dat ik geen moslim ben? Dat is tussen een ieder en Allah.
Wat zijn die achterbakse acties waar je het over hebt?
Ik ben alleen kritisch over bepaalde zaken.
https://quran.com/2quote:2.1 - 2.5
Alif, Lam, Meem.
This is the Book about which there is no doubt, a guidance for those conscious of Allah -
Who believe in the unseen, establish prayer, and spend out of what We have provided for them,
And who believe in what has been revealed to you, [O Muhammad], and what was revealed
before you, and of the Hereafter they are certain [in faith].
Those are upon [right] guidance from their Lord, and it is those who are the successful.
Een grapje is wat anders dan pedofilie die goedgepraat wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zou jou niks uit moeten maken, aangezien je zo'n afkeer van moraliteit hebt.
Oh het was een grapje...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:41 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Een grapje is wat anders dan pedofilie die goedgepraat wordt.
Iemand verkrachten is dan ook wat anders dan iemand uitlachen.
Nogmaals, als dit de ultieme waarheid is, waarom zitten er dan zoveel contradicties in?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik doe werkelijk nooit takfir op moslims. Zelfs bij sterke vermoedens niet. Maar bij jou zijn het geen vermoedens, het staat zwart op wit.
De koran is vrij duidelijk:
[..]
https://quran.com/2
Nou de 2de aya heb jij al moeite mee: je bent de koran een en al aan het betwijfelen.
Kennelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ja,dat jij een grapje niet snap. Religieuzen hebben geen gevoel voor zwarte humor.
Wie wat waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:27 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hypocriet. Lekker kritisch zijn om het christendom. En als je kritiek terugkrijgt een topic openen. Zo win je het nooit
Lees dit: https://ejbron.wordpress.(...)k-geen-nobelprijzen/quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik doe werkelijk nooit takfir op moslims. Zelfs bij sterke vermoedens niet. Maar bij jou zijn het geen vermoedens, het staat zwart op wit.
De koran is vrij duidelijk:
[..]
https://quran.com/2
Nou de 2de aya heb jij al moeite mee: je bent de koran een en al aan het betwijfelen.
Nee, kritiek is niet waar ik een probleem mee heb.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:21 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Girlygirl. Je draait er omheen. Je wil blijkens dit topic geen kritiek meer op de islam. Waarom zeik je zelf dan het christendom af wat hoogst onbeschaafd is?
Ik val niet aan en ik beledig niet maar toch noem je me achterbaks?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, kritiek is niet waar ik een probleem mee heb.
De beledigingen, ongegronde aanvallen (om het aanvallen) is waar ik een probleem mee heb. Wie mij met respect benaderd, krijgt dat terug. Zo niet, dan niet natuurlijk.
Waar heb ik het christendom afgezeikt?
Oh alsjeblieft zeg...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, kritiek is niet waar ik een probleem mee heb.
De beledigingen, ongegronde aanvallen (om het aanvallen) is waar ik een probleem mee heb. Wie mij met respect benaderd, krijgt dat terug. Zo niet, dan niet natuurlijk.
Waar heb ik het christendom afgezeikt?
Dat je er nog op in gaat... de hypocrisie spat er van af.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:48 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Ik val niet aan en ik beledig niet maar toch noem je me achterbaks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |