Ik mag toch in alle oprechtheid aannemen dat de wijze mannen van al die splinterislams dat in de afgelopen ca. 1500 jaar hebben gedaan. Daar zijn hele scholen voor opgericht. En toch komen ze er niet uit. Rarara...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ipv van op afstand te gaan redeneren. Kun je ook de debatten inhoudelijk volgen en naar de sterkste argumenten die met Islamitische bronnen worden ondersteunt, kijken.
Logica is niet je sterkste kant. Algebra vermoedelijk ook niet. Probeer het nog eens.quote:Zo blijft Islam natuurlijk een leeg iets, als je het slechts in kaders stopt van '1 waarheid' vs 'verschillende opvattingen', dus --> 'geen waarheid'. Alleen al hier naar kijkend ontbreekt het aan logica. Het is alsof je bij een som met verschillende uitkomsten, waarvan maar 1 juist kan zijn, al bij voorbaat opgeeft omdat je de som op verschillende manieren kan berekenen. Vergetend dat je bij alle overige manieren de verkeerde uitkomst krijgt en bij 1 (soms bij meerdere) maar de juiste.
Als vrouw kunnen weten wat een man denkt - je overschat jezelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Sorry, maar als vrouw kan ik met absolute zekerheid zeggen dat de gemiddelde man inderdaad best snel aan seks denkt.Ja, inclusief de westerse man.
Dan kun je met verweer komen dat mannen dat niet bij alle vrouwen hebben. Dan komt het volgende punt: dat raten van vrouwen is ook een probleem. Zorgt voor jaloezie/afgunst tussen vrouwen onderling en andere wantoestanden. Mannen hebben op deze manier teveel macht over vrouwen. Dit zijn maar een paar problemen van het feit dat vrouwen hier gedwongen worden om hun schoonheid te tonen aan vreemde mannen.
Wel baas dat de schrijver er toen al een je moeder grap in verwerkte.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Voor het vetgedrukte de volgende hadith:
[..]
Vrouwen en mannen gescheiden bidden is omdat er gefocused moet worden op het gebed en niet op het andere geslacht. Iedereen weet wat voor ranzigheden jullie uitvoeren op de werkvloer, laat staan dat mensen met dergelijke mentaliteit zoiets naar het gebedshuis van God zouden willen brengen. Nee, die krijgen daar op voorhand geen ruimte voor.
Ik verdedig Islam omdat de zogezegde kritiek meerdere malen leugens bleken. Niet 1x, niet 10x, niet 100x, werkelijk over ieder onderwerp zijn er wel talloze leugens verzonnen. De grap is dat dit moslims hun geloof beter heeft leren kennen, vooral omdat die leugens makkelijk met Islamitische bronnen te weerleggen zijn.
Allah swt bepaald voor mij dat ik als vrouw jou als manzijnde onderwijs over Zijn geloof. De ironie.
Ze was 9, er zijn meerdere bronnen voor. Alle moslims in de wereld accepteren al honderden jaren dat ze 9 was, maar nu de maatschappij veranderd is sinds de jaren 50 wordt haar leeftijd ineens opgetrommeld naar precies 18, yea right.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:05 schreef Heisenberg77 het volgende:
[..]
Aisha haar leeftijd was 18 en niet 9 jaar. Die valse hadith klopt niet.
Maar goed met extreemrechtse PVV tokkies zoals kou valt weinig mee te praten
Geloof maar wat je wil geloven
En ik maar denken dat ik een viezerik was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:44 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Als vrouw kunnen weten wat een man denkt - je overschat jezelf.
Ja, als ik een moslima zie lopen denk ik gelijk aan seks, juist omdat dat hoofddoekje of erger er de nadruk op legt. Dat schreeuwt bijna SEKS (zo'n beetje als "denk niet aan een roze olifant" en dat je dan aan niks anders meer kunt denken). Maar ik heb daar geen lustgevoelens bij, mocht je dat hopen.
Overigens wordt geen vrouw in Nederland gedwongen haar schoonheid te tonen. We laten ze rustig in een tuinbroek lopen als ze daar lol in hebben.
Je vergeet nog de 50.000 ander religies te berekenen en daarbij de mogelijkheid dat ze allemaal fout zijn en er geen antwoord is. Wat je nu doet is aannemen dat de som waarmee jij vanaf kinds af aan mee doodgegooid bent zonder kritiek of tegenspraak, het juiste antwoord moet hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ipv van op afstand te gaan redeneren. Kun je ook de debatten inhoudelijk volgen en naar de sterkste argumenten die met Islamitische bronnen worden ondersteunt, kijken. Zo blijft Islam natuurlijk een leeg iets, als je het slechts in kaders stopt van '1 waarheid' vs 'verschillende opvattingen', dus --> 'geen waarheid'. Alleen al hier naar kijkend ontbreekt het aan logica. Het is alsof je bij een som met verschillende uitkomsten, waarvan maar 1 juist kan zijn, al bij voorbaat opgeeft omdat je de som op verschillende manieren kan berekenen. Vergetend dat je bij alle overige manieren de verkeerde uitkomst krijgt en bij 1 (soms bij meerdere) maar de juiste.
Maar goed, ik ratel door, ik ben moe en ga slapen.
Groetjes.
wejooquote:
Het minste dat je als moslim kunt doen is de nederigheid tonen ten opzichte van zeer gelovige medemoslims en islamexperts door te erkennen dat hun standpunt valide kan zijn en je eigen waarheid geen universele waarheid is maar bijvoorbeeld een persoonlijke waarheid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:11 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Je vergeet nog de 50.000 ander religies te berekenen en daarbij de mogelijkheid dat ze allemaal fout zijn en er geen antwoord is. Wat je nu doet is aannemen dat de som waarmee jij vanaf kinds af aan mee doodgegooid bent zonder kritiek of tegenspraak, het juiste antwoord moet hebben.
Aan seks denken is niet per se hetzelfde als seksueel opgewonden raken of de daad visualiseren of iets dergelijks. Je kunt ook denken "alsof ik haar zou willen doen!"quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:09 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een viezerik was.
Je blijft maar doorgaan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nu ontken je weer de natuur van de man. Wat dat andere betreft, dat geloof ik niet. Ja, bij moslima's die hun hijaab niet correct dragen (in combinatie met make-up, skinnyjeans, hakken etc.).
En ik bepaal dat jouw Nederlands allerbelabberds is, omdat Allah bepaalT met een T moet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:43 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Allah bepaald voor jou (als je vrouw bent) dat je niks te zeggen hebt en nog lager staat dan je jongste kind.
Allah bepaald dat je in jouw moskee heel ver weg van je man en man. kinderen moet zitten.
Allah bepaald .....
Allah bepaald ..... en jij verdedigd alles
Mijn conclusie: Jij bent een man!
Deze manier van denken hebben veel gelovigen niet omdat dat gevaarlijk is voor hun geloof. Zodra je logisch na gaat denken ga je twijfelen. Vooral in de islam mag je niet twijfelen. De islam is de meest hersendodende religie ooit. Nog veel erger dan het christendom.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:19 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het minste dat je als moslim kunt doen is de nederigheid tonen ten opzichte van zeer gelovige medemoslims en islamexperts door te erkennen dat hun standpunt valide kan zijn en je eigen waarheid geen universele waarheid is maar bijvoorbeeld een persoonlijke waarheid.
Het zou genereus zijn die nederigheid over het eigen gelijk te betrekken op andere religies en levensbeschouwelijke stromen, al kun je daar vanuit de koran niet op rekenen met zijn herhaalde oproep andersgelovigen te doden.
wat nemen 'jullie' wel serieus, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:33 schreef PSVCL het volgende:
De nobelprijs , een schijnshow voor vrijmetselaars.
Nemen wij niet serieus.
De Islam spoort juist aan om kennis op te doen,waarom lieg je zoveel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:49 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Deze manier van denken hebben veel gelovigen niet omdat dat gevaarlijk is voor hun geloof. Zodra je logisch na gaat denken ga je twijfelen. Vooral in de islam mag je niet twijfelen. De islam is de meest hersendodende religie ooit. Nog veel erger dan het christendom.
Ik ben streng christelijk opgevoed en durfde daarin al niet te twijfelen als kind. Zodra je twijfels krijgt is dat satan die als een hyena in je nek zit te hijgen. Ik kan met niet voorstellen hoe het moet zijn om islamitisch te zijn opgevoed. Uit die groep stappen is veel harder en onvergefelijker; het doet me bijna denken aan een cult. De aanhangers van die groep komen ook veel dommer en hersenlozer over naar mijn ervaring. Daar waar een christen durft na te denken en toe te geven dat de bijbel zo nu en dan bullshit bevat, durft een moslim niet kritisch te zijn op zijn heilig boekje en blijft ie het als een zombie de lucht in prijzen.
Je ziet ook bijna geen islamitische nobelprijs winnaars, terwijl er wel veel joodse zijn. De manier waarom de islam werkt is gewoon om je op je plaats te houden en je intellect te beperken. Een vrijdenkende geest zal nooit religieus kunnen zijn. Wat dat betreft waren de oprichters van de grootste religies heel slim.
De grootste religies op aarde hebben altijd een methode om je bang te houden en te weerhouden na te denken. Zij het via hel, demonen, geesten of vloeken. Het afmaken van ketters zorgt voor een omgekeerde evolutie.![]()
Jou in ieder geval niet meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:37 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
wat nemen 'jullie' wel serieus, als ik vragen mag?
Je gaat niet eens in op wat ik zeg?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jou in ieder geval niet meer
Gaat ie zich als Moslim voordoen....
Random voorvallen noemen (waarvan sommigen niet eens in Nederland) waarbij het wel gebeurt wil nog niet zeggen dat het mag in Nederland. Sterker in sommige van de gevallen stond er zelfs een straf tegenover.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:06 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
[..]
1. https://nl.wikipedia.org/wiki/Quenelle_(gebaar)
2. 3. http://www.welingelichtek(...)om-homo-te-zijn.html
4.http://www.elsevier.nl/ne(...)ng-beledigen-364508/
5. http://www.nu.nl/binnenla(...)er-41-overleden.html
Wat zeur je nou?
Het zegt toch niet dat het mag? Het zegt dat het voorkomt en dat je dus als moslim niet een 'speciaal geval' bent.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:47 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Random voorvallen noemen (waarvan sommigen niet eens in Nederland) waarbij het wel gebeurt wil nog niet zeggen dat het mag in Nederland. Sterker in sommige van de gevallen stond er zelfs een straf tegenover.
Jammergenoeg alleen in de verkeerde hoek. Denk dan vooral aan kennis over telefonie, klokken en wat draadjes enzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Islam spoort juist aan om kennis op te doen,waarom lieg je zoveel?
Nee, niet helemaal. Religies kunnen ook een systeem hebben van observeren > twijfelen > bewijzen zoeken/redeneren/filosoferen > versterking van geloof.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:49 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Deze manier van denken hebben veel gelovigen niet omdat dat gevaarlijk is voor hun geloof. Zodra je logisch na gaat denken ga je twijfelen. Vooral in de islam mag je niet twijfelen. De islam is de meest hersendodende religie ooit. Nog veel erger dan het christendom.
Ik ben streng christelijk opgevoed en durfde daarin al niet te twijfelen als kind. Zodra je twijfels krijgt is dat satan die als een hyena in je nek zit te hijgen. Ik kan met niet voorstellen hoe het moet zijn om islamitisch te zijn opgevoed. Uit die groep stappen is veel harder en onvergefelijker; het doet me bijna denken aan een cult. De aanhangers van die groep komen ook veel dommer en hersenlozer over naar mijn ervaring. Daar waar een christen durft na te denken en toe te geven dat de bijbel zo nu en dan bullshit bevat, durft een moslim niet kritisch te zijn op zijn heilig boekje en blijft ie het als een zombie de lucht in prijzen.
Je ziet ook bijna geen islamitische nobelprijs winnaars, terwijl er wel veel joodse zijn. De manier waarom de islam werkt is gewoon om je op je plaats te houden en je intellect te beperken. Een vrijdenkende geest zal nooit religieus kunnen zijn. Wat dat betreft waren de oprichters van de grootste religies heel slim.
De grootste religies op aarde hebben altijd een methode om je bang te houden en te weerhouden na te denken. Zij het via hel, demonen, geesten of vloeken. Het afmaken van ketters zorgt voor een omgekeerde evolutie.![]()
Waarom lukt dat dan niet? Het is een feit dat moslim landen belabberd slecht in wetenschap zijn. Hij liegt niet, hij confronteert je met de feiten!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Islam spoort juist aan om kennis op te doen,waarom lieg je zoveel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |