Gewoon de zoveelste zinloze poging om Trump zwart te maken, omdat ze bang zijn omdat hij president wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:55 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gebruik gemaakt van de bankruptcy laws die volkomen legaal zijn en in de wet staan. En nu?
Dat geeft het verschil in perceptie van voor- en tegenstanders maar weer eens aan. Ik vond het stuitend dat het zelfs in hem opkwam om zoiets te zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:34 schreef DUTCHKO het volgende:
Dat was juist heel sterk van hem om openlijk te zeggen: Nee dat doe ik niet.
Trump zwart maken is niet meer nodig inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon de zoveelste zinloze poging om Trump zwart te maken, omdat ze bang zijn omdat hij president wordt.
En legaal maakt het moreel aanvaardbaar? Wat wil je hier nu mee zeggen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:55 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gebruik gemaakt van de bankruptcy laws die volkomen legaal zijn en in de wet staan. En nu?
Bedankt voor het bevestigen van mijn stellingquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon de zoveelste zinloze poging om Trump zwart te maken, omdat ze bang zijn omdat hij president wordt.
Wat is de kritiek dan? Dat zijn faillisementen zichtbaar zijn? Hij heeft dat nooit ontkend verder.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn stelling
Elke kritiek op de goddelijke leider mag blijkbaar niet volgens de trieste fanboys hier
Lees het topic even door, dan snap je het wellicht.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat is de kritiek dan? Dat zijn faillisementen zichtbaar zijn? Hij heeft dat nooit ontkend verder.
"Fanboy"quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
En legaal maakt het moreel aanvaardbaar? Wat wil je hier nu mee zeggen?
Trump fanboys kiezen er wel heel erg duidelijk voor om doof en blind te zijn
Ligt eraan, je hebt nationale polls waar het inderdaad om de popular vote gaat inderdaad (dus eigenljk niet heel interessant), maar er komen ook dagelijks polls uit van individuele staten waar je dus vooral moet letten op de swing states.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Die polls waar het steeds over gaat trouwens, dat zijn toch de percentages zoals we die hier kennen (popular vote)? Of zit daar nog iets anders in verwerkt zoals de verdeling per staat enzo?
Hoe zou jij knulletjes die gaan janken om de bron (nota bene Fox news zelf) als hun favoriete kandidaat niet tot winnaar uitgeroepen word door de gebruikte focus groep(en)?quote:
Weet ik niet, maar de derde keer het woord fanboy gebruiken in een presidentiėle verkiezing is een beetje sneu, vooral als je diezelfde mensen op hun niveau wil aanvallen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoe zou jij knulletjes die gaan janken om de bron (nota bene Fox news zelf) als hun favoriete kandidaat niet tot winnaar uitgeroepen word door de gebruikte focus groep(en)?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ligt eraan, je hebt nationale polls waar het inderdaad om de popular vote gaat inderdaad (dus eigenljk niet heel interessant), maar er komen ook dagelijks polls uit van individuele staten waar je dus vooral moet letten op de swing states.
Als je echt wil kijken naar het totaal plaatje, wie het meest kans maakt, raad ik je de site aan van nate silver (538), waar dagelijks updates komen wie het meeste kans maken, op basis van de polls in de swing states oa.
http://projects.fivethirt(...)cast/?ex_cid=rrpromo
Waarom is dat opmerkelijk? De plannen van Clinton zijn gewoon (vrij) duidelijk en in te zien, van Trump niet die lijkt, waar ze in South Park al op hinten, geen enkel plan te hebben en heeft die een keer een standpunt dan kan die zomaar de week er op (of tweet er op volgend) compleet anders zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:59 schreef skysherrif het volgende:
In het andere topic heb ik een samenvatting van alle vragen gepost en is er overigens zeker reden tot klagen. Afgezien van de joint questions waren er 15 vragen exclusief voor trump en 2 voor clinton. Dat is op zijn minst opmerkelijk, vind je niet?
Het waren niet alleen vragen over standpunten, maar ook over uitspraken, controversies etc. Die had je ook makkelijk aan Clinton kunnen stellen (emails, deplorable uitspraken, benghazi en noem allemaal maar op). Dat is dus niet gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom is dat opmerkelijk? De plannen van Clinton zijn gewoon (vrij) duidelijk en in te zien, van Trump niet die lijkt, waar ze in South Park al op hinten, geen enkel plan te hebben en heeft die een keer een standpunt dan kan die zomaar de week er op (of tweet er op volgend) compleet anders zijn.
Trump is nu eenmaal de grote onbekende factor, dus wat dat betreft snap ik die vragen wel.
Maar Trump zei in het debat dat hij al 15 jaar onder audit is. Wanneer is die audit dan klaar? Over nog eens 15 jaar?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:49 schreef cb2013 het volgende:
Dat is nou wat Trump, Trump maakt. Niemand bepaald wanneer hij dat moet doen. En termen als iedereen doet het, en het is gebruikelijk, doen er niet toe.
Wanneer de Audit klaar is, zal hij zijn tax returns vrijgeven.
Ik heb meerdere artikels gelezen van oa sites als Forbes, die toegeven dat het helemaal niet slim is om je tax returns te publiceren als je onder Audit staat, ongeacht of dit mag of niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:07 schreef Belabor het volgende:
[..]
Maar Trump zei in het debat dat hij al 15 jaar onder audit is. Wanneer is die audit dan klaar? Over nog eens 15 jaar?
Het is een bullshit reden om te verdoezelen dat je heel veel te verbergen hebt. Precies hetzelfde verhaal met de e-mails van Clinton natuurlijk, maar Trump is geen haar beter.
De IRS mag niet vrijgeven van wie ze de belastingaangiften auditten. Dus je moet Trump ook maar op zijn woord geloven dat ze dit echt doen. Trump heeft wel een brief moeten hebben gekregen waarin de IRS aangeeft dat ze de audit uitvoeren, maar ook die wil Trump blijkbaar niet tonen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:07 schreef Belabor het volgende:
[..]
Maar Trump zei in het debat dat hij al 15 jaar onder audit is. Wanneer is die audit dan klaar? Over nog eens 15 jaar?
Het is een bullshit reden om te verdoezelen dat je heel veel te verbergen hebt. Precies hetzelfde verhaal met de e-mails van Clinton natuurlijk, maar Trump is geen haar beter.
Ja allemaal leuk en aardig maar dit gaat toch niet in op wat ik stel? Trump is duidelijk de onbekende factor, zijn uitspraken spreken elkaar zelfs regelmatig tegen. Terwijl Clinton eigenlijk de afgelopen 30 jaar best duidelijk was (of je het met haar eens bent of niet doet er niet toe), dus ja dat de meeste vragen richting zo'n ongeleid (en onstandvastig) projectiel gaan vind ik volkomen duidelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het waren niet alleen vragen over standpunten, maar ook over uitspraken, controversies etc. Die had je ook makkelijk aan Clinton kunnen stellen (emails, deplorable uitspraken, benghazi en noem allemaal maar op). Dat is dus niet gedaan.
Trump werd minutenlang door de moderator zelf over de oorlog in irak aan de tand gevoeld, terwijl naast hem nota bene iemand voor die oorlog in de senaat heeft gestemt en er dus veel meer bij betrokken was.
Nee, Chewie dat gaat er precies op in. Al is trump een onbekende factor dat is GEEN reden om Clinton GEEN vragen te stellen, terwijl er genoeg vragen om gesteld te worden aan haar. Die voorbeelden heb ik in mijn post ook aangedragen. Ja over trump zijn een boel vragen te stellen EN die ZIJN ook gesteld.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig maar dit gaat toch niet in op wat ik stel? Trump is duidelijk de onbekende factor, zijn uitspraken spreken elkaar zelfs regelmatig tegen. Terwijl Clinton eigenlijk de afgelopen 30 jaar best duidelijk was (of je het met haar eens bent of niet doet er niet toe), dus ja dat de meeste vragen richting zo'n ongeleid (en onstandvastig) projectiel gaan vind ik volkomen duidelijk.
Juist. Hij wil niet iets in zijn campagne hebben dat aantoont hoe de zaken echt liggen. Dat zou zijn campagne schaden. Hetzelfde voor Clinton.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb meerdere artikels gelezen van oa sites als Forbes, die toegeven dat het helemaal niet slim is om je tax returns te publiceren als je onder Audit staat, ongeacht of dit mag of niet.
Bovendien staat daar ook zoveel in, dat iedere amateur journalist die papieren gaat uitspitten en dan hitpieces gaat schrijven over zaken die heel anders liggen. Waar hij dan weer tot in den treure op moet gaan reageren en verdedigen terwijl hij nu met hele andere zaken bezig is (een verkiezing).
Het is best logisch dat hij ze niet wil uitgeven.
Ik vond ook dat Trump kritischer benaderd werd, en je kan duidelijk terugzien dat er meer kritische vragen aan hem dan aan Hillary gesteld werden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het waren niet alleen vragen over standpunten, maar ook over uitspraken, controversies etc. Die had je ook makkelijk aan Clinton kunnen stellen (emails, deplorable uitspraken, benghazi en noem allemaal maar op). Dat is dus niet gedaan.
Trump werd minutenlang door de moderator zelf over de oorlog in irak aan de tand gevoeld, terwijl naast hem nota bene iemand voor die oorlog in de senaat heeft gestemt en er dus veel meer bij betrokken was.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, Chewie dat gaat er precies op in. Al is trump een onbekende factor dat is GEEN reden om Clinton GEEN vragen te stellen, terwijl er genoeg vragen om gesteld te worden aan haar. Die voorbeelden heb ik in mijn post ook aangedragen. Ja over trump zijn een boel vragen te stellen EN die ZIJN ook gesteld.
Ik geef vooral aan dat er 15 vragen aan trump en 2 aan Clinton werden gesteld, apart van de joint questions. Ik zie daar niets in, dat zijn de feiten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:36 schreef Chewie het volgende:
[..]Nee dat gaat er op geen enkele manier op in.
Als ik de transcripts op internet zo lees vind ik het ook wel een overdrijving van je trouwens dat het Trump moeilijker gemaakt werd maar goed dat is wat jij blijkbaar wil zien.
Stop maar Chewiequote:Op dinsdag 27 september 2016 15:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Overigens heb je blijkbaar niet helemaal door hoe een debat in de VS georganiseerd word, alle vragen zijn al ver van te voren bekend bij de kandidaten en die geven er zelf goedkeuring voor. Dus als Trump harder aangepakt werd dan heeft hij daar zelf voor gekozen.
Zie mijn edit, Trump heeft er blijkbaar zelf voor gekozenquote:Op dinsdag 27 september 2016 15:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik geef vooral aan dat er 15 vragen aan trump en 2 aan Clinton werden gesteld, apart van de joint questions. Ik zie daar niets in, dat zijn de feiten.
Nee, het is echt gewoon totale onzin. De kandidaten die de vragen al weten, hoe kom je erop?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je wil het gewoon niet weten he? aandoenlijk schattig toch
Ben je heel erg naļef of gewoon dom?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, het is echt gewoon totale onzin. De kandidaten die de vragen al weten, hoe kom je erop?
Ze weten alleen de onderwerpen waar het in die 90 minuten over gaat.
Geen idee. Het lijkt me duidelijk dat jij enige geloofwaardigheid bent verloren na deze uitspraak.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben je heel erg naļef of gewoon dom?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt me duidelijk dat jij enige geloofwaardigheid bent verloren na deze uitspraak.
Het werd enkele minuten voor het debat nog maar eens benadrukt door CNN dat Lester Holt als enige kennis had van de vragen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:47 schreef luxerobots het volgende:
Hoe moeten wij weten welke informatie de kandidaten op voorhand krijgen?
Hij heeft een brief gepubliceerd van de firma die zijn taxes doen:quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:14 schreef kipknots het volgende:
[..]
De IRS mag niet vrijgeven van wie ze de belastingaangiften auditten. Dus je moet Trump ook maar op zijn woord geloven dat ze dit echt doen. Trump heeft wel een brief moeten hebben gekregen waarin de IRS aangeeft dat ze de audit uitvoeren, maar ook die wil Trump blijkbaar niet tonen.
Ja, vaak popular vote. Alleen hebben veel analisten een model gebouwd waarmee ze zeggen te kunnen uitrekenen hoe die verandering in de popular vote van invloed is op de stemverhoudingen in de statelijke verkiezingen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Die polls waar het steeds over gaat trouwens, dat zijn toch de percentages zoals we die hier kennen (popular vote)? Of zit daar nog iets anders in verwerkt zoals de verdeling per staat enzo?
Ah je rekent de follow up vragen richting Trump ook mee, want de transscript laat duidelijk zien dat het wel meevalt met de hardere aanpak van Trump door Holt (die gezien zijn politieke voorkeur eerder tot het Trump kamp gerekend mag worden dan tot het Clinton kamp).quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het werd enkele minuten voor het debat nog maar eens benadrukt door CNN dat Lester Holt als enige kennis had van de vragen.
Die follow up vragen waren toch allemaal al eerder besproken?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah je rekent de follow up vragen richting Trump ook mee, want de transscript laat duidelijk zien dat het wel meevalt met de hardere aanpak van Trump door Holt (die gezien zijn politieke voorkeur eerder tot het Trump kamp gerekend mag worden dan tot het Clinton kamp).
Snap wel dat het vervelend voor je is als je denkt dat je held harder aangepakt word.
Correct de vorige keren ze dat met Ron Paul maar die was al klaar tegen de tijd dat het 1 op 1 werdquote:Op dinsdag 27 september 2016 14:53 schreef Chewie het volgende:
Het word wat mij betreft ook wel tijd om een eind te maken aan die idiote heldenverering van mafketels (m/v) met narcistische trekjes. Daar hebben we in de wereld al genoeg van op belangrijke posities.
Vooral op Fok! lijken knulletjes (die steevast iedereen voor links uitmaken die het niet met ze eens zijn) nogal last te hebben van die idiote verering voor dit soort mongolen.
Ok ik zat er naast wat dit debat betreft maar het blijft janken als een kleuter van je om te stellen dat Trump harder aangepakt werd, enige wat je kunt stellen is dat Trump meer vragen kreeg omdat die volledig onduidelijk is en zichzelf nogal vaak tegenspreekt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die follow up vragen waren toch allemaal al eerder besproken?
Dat je in retorieken vervalt als "fanboy" en "je held" maakt het me niet makkelijk om je serieus te nemen. Ik heb het volume meermaals uit gezet als Trump weer eens onsamenhangend begon te zwetsen, ik heb dan ook geen flauw idee hoe je erbij komt dat het mijn held is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ok ik zat er naast wat dit debat betreft maar het blijft janken als een kleuter van je om te stellen dat Trump harder aangepakt werd, enige wat je kunt stellen is dat Trump meer vragen kreeg omdat die volledig onduidelijk is en zichzelf nogal vaak tegenspreekt.
Maar dat zal jij wel niet willen inzien, je held had gewoon een slechte avond en had zijn emoties weer eens niet onder controle en daar kan jij blijkbaar niet zo goed mee overweg.
De wereld is wel wat groter dan de VSquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct de vorige keren ze dat met Ron Paul maar die was al klaar tegen de tijd dat het 1 op 1 werd.
Dan snap ik niet hoe je er bij komt dat Trump harder aangepakt werd, de vragen die hij kreeg heeft hij namelijk domweg over zichzelf afgeroepen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat je in retorieken vervalt als "fanboy" en "je held" maakt het me niet makkelijk om je serieus te nemen. Ik heb het volume meermaals uit gezet als Trump weer eens onsamenhangend begon te zwetsen, ik heb dan ook geen flauw idee hoe je erbij komt dat het mijn held is.
Ben ik een fel tegenstander van Clinton? Zondermeer.
Het lijkt er op neer te komen dat je bij iedere kritiek op Trump als door een wesp gestoken reageert. Dan ontstaat dat beeld al vrij snel...quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat je in retorieken vervalt als "fanboy" en "je held" maakt het me niet makkelijk om je serieus te nemen. Ik heb het volume meermaals uit gezet als Trump weer eens onsamenhangend begon te zwetsen, ik heb dan ook geen flauw idee hoe je erbij komt dat het mijn held is.
Ben ik een fel tegenstander van Clinton? Zondermeer.
Oh ja, dat klopt ook wel. Zal wel komen door de relatieve toename van het aandeel GGZ-patiėnten alhier.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
De wereld is wel wat groter dan de VS
Overigens was ik nooit echt een Ron Paul fan (niet alle libertariers zijn gelijk en het is ook eigenlijk 1 van de weinige ideologieėn waar niet van je verwacht word in een strak keurslijf te lopen ).
Heb het meer over de laatste paar jaar met mafketels zoals Chavez, Trump, Duterte, Putin, Erdolf etc. Dit soort leiders zeggen een keer weer iets stoers en de jongetjes hier lopen er met een strak plassertje achteraan.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet hoe je er bij komt dat Trump harder aangepakt werd, de vragen die hij kreeg heeft hij namelijk domweg over zichzelf afgeroepen.
Ik zie overigens Clinton als de minst kwade van de 2 en het is jammer dat je lid moet zijn van 1 van die 2 partijen om een kans te maken, zeker als die 2 partijen niet beter kunnen dan de huidige kandidaten.
Niet ieder kritiek, sterker nog kritiek op trumps performance gisteren is zeker terecht. En dat hij kritische vragen krijgt, daar is niets mis mee. Ik vind alleen en daar blijf ik bij dat Clinton die te weinig kreeg en dat is jammer, aangezien ik erg benieuwd ben hoe zij daar mee omgaat.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het lijkt er op neer te komen dat je bij iedere kritiek op Trump als door een wesp gestoken reageert. Dan ontstaat dat beeld al vrij snel...
En de grote circlejerk tegen Clinton (want dat is het al tijden veel meer) is wel leuk?quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Niet ieder kritiek, sterker nog kritiek op trumps performance gisteren is zeker terecht. En dat hij kritische vragen krijgt, daar is niets mis mee. Ik vind alleen en daar blijf ik bij dat Clinton die te weinig kreeg en dat is jammer, aangezien ik erg benieuwd ben hoe zij daar mee omgaat.
Bovendien, als het hier een grote circlejerk tegen Trump wordt is daar ook niets leuks aan.
Zeker, de beste debaters hier zijn pro Clinton (of je kunt stellen dat de beste argumenten over het algemeen voor Clinton te vinden zijn). Een beetje tegen het establishment aanschoppen is altijd mooi.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En de grote circlejerk tegen Clinton (want dat is het al tijden veel meer) is wel leuk?
Tja, ik zie ook niet zo wat die margekandidaten echt toe zouden voegen aan het debat.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:21 schreef Chewie het volgende:
Echte pro Clinton debaters hier zijn er toch niet heel veel?
Pro Trump kamp lijkt mij op Fok! groter eerlijk gezegd.
Eigenlijk is het ook best jammer dat deze debatten tussen deze 2 kandidaten blijven en dat Johnson en Stein niet mee mogen doen.
Zeg maar zoals ieder amateur journalist de email leaks aan het uitspitten is en dan hitpieces schrijft over zaken die heel anders liggen, waar Hillary dan weer tot in den treure op moet gaan reageren terwijl ze al 11 uur non-stop voor een commissie heeft gestaan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:13 schreef skysherrif het volgende:
Bovendien staat daar ook zoveel in, dat iedere amateur journalist die papieren gaat uitspitten en dan hitpieces gaat schrijven over zaken die heel anders liggen. Waar hij dan weer tot in den treure op moet gaan reageren en verdedigen terwijl hij nu met hele andere zaken bezig is (een verkiezing).
Onder de vele GGZ-klantjes zal je eerder liefhebbers van extreme figuren aantreffen, zo gek is dat niet. Clinton is de kandidaat van het politieke midden, dus daarover zegt de voorkeur van de gekkies niet zoveel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:23 schreef antiderivative het volgende:
Wel grappig dat uitspraken van Trump over bijvoorbeeld de muur als 'stoerdoenerij' en 'achterlijk' worden gezien...terwijl fatsoenlijke Hillary letterlijk hetzelfde heeft gezegd toen het haar goed uitkwam...
Als Trump (en fans) ineens weer GGZ-patienten zijn, wat zegt dat over Hillary (en fans)? #durfttevragen
Enger dan een zekere fokker die pleit voor etnisch zuiveren/splitsen van de VS?quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wat een eng wijf is die hillary. Voortdurend Trump aanvallen met onzin
Ja dat was een beetje de grote fout van Trump gister he, ging overal in de verdediging op een gegeven moment met als resultaat lange, onsamenhangende verhalen die het echt niet beter voor hem maakten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:25 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zeg maar zoals ieder amateur journalist de email leaks aan het uitspitten is en dan hitpieces schrijft over zaken die heel anders liggen, waar Hillary dan weer tot in den treure op moet gaan reageren terwijl ze al 11 uur non-stop voor een commissie heeft gestaan?
Ik ga er van uit dat de email server en de emails absoluut geen vragen meer nodig vereiste van de moderator. Dat onderwerp is wel uitbehandeld en ze heeft er sorry voor gezegd. Het voor/tegen Irak gewauwel van Trump daarentegen... Had ie ook met een pennestreek achter zich kunnen laten. 'Ik heb me vergist, maar ik was er al wel heel snel tegen, terwijl het parlement er nog achter stond'. Maar ja, narcisten kunnen geen sorry zeggen. Hij maakt het zich er maar moeilijk mee.
Hoop voor hem overigens dat ze nooit verder gaan spitten in zijn charity foundation op dezelfde wijze dat ze achter de Clinton foundation aan zitten, want als zelfs de Washington post al met wat simpel onderzoek achter bijkans strafbare feiten komt...
Trump en onzin in dezelfde zin klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wat een eng wijf is die hillary. Voortdurend Trump aanvallen met onzin
Trump is de redelijkheid zelve. Die man als president zal een zegen zijn voor de westerse wereld.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Trump en onzin in dezelfde zin klopt inderdaad.
Clinton verweet hem dat hij ooit heeft gezegd dat zwangere vrouwen een last zijn voor werkgevers. Trump verdedigde zich door dat te ontkennen. Maar die uitspraak is zo ontzettend waar. Een politicus die dit gewoon eens uitspreekt maakt grote kans op mijn stem.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje de grote fout van Trump gister he, ging overal in de verdediging op een gegeven moment met als resultaat lange, onsamenhangende verhalen die het echt niet beter voor hem maakten.
Hij zal toch echt ook wat huiswerk moeten doen. Ik vind Clinton absoluut niet charismatisch, maar ze heeft zich wel goed voorbereid en dat is wat een president dient te doen. Goed voorbereiden, huiswerk doen, lange uren maken. Als Trump president wordt en hij bereidt zich zo voor op een 'trade deal renegotiation' zoals hij dat wil, dan wordt ie weggeblazen door de baas van het andere land.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje de grote fout van Trump gister he, ging overal in de verdediging op een gegeven moment met als resultaat lange, onsamenhangende verhalen die het echt niet beter voor hem maakten.
Meer exposure, mag wel een keer een andere partij op staan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, ik zie ook niet zo wat die margekandidaten echt toe zouden voegen aan het debat.
Ongelooflijk he, de meesten hier als leek zagen nog vragen aankomen over birtherism of the irak oorlog. Daar had je een perfect antwoord kunnen neerzetten, dan maar uit het hoofd geleerd en dat het iets gemaakt overkomt, maar wel een mooi antwoord in vol zinnen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hij zal toch echt ook wat huiswerk moeten doen. Ik vind Clinton absoluut niet charismatisch, maar ze heeft zich wel goed voorbereid en dat is wat een president dient te doen. Goed voorbereiden, huiswerk doen, lange uren maken. Als Trump president wordt en hij bereidt zich zo voor op een 'trade deal renegotiation' zoals hij dat wil, dan wordt ie weggeblazen door de baas van het andere land.
Stein en Johnson exposure zouden niet goed zijn voor Clinton overigens, bijna 40 procent van de millennials gaat op 1 van hen (was te zien gister op een CNN poll)quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Meer exposure, mag wel een keer een andere partij op staan.
Bij de republikeinen is het al een tijd lang een rariteitenkabinet en bij de democraten komen ze met Clinton (en Sanders in de voorverkiezingen).
Met acteren kom je er niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hij zal toch echt ook wat huiswerk moeten doen. Ik vind Clinton absoluut niet charismatisch, maar ze heeft zich wel goed voorbereid en dat is wat een president dient te doen. Goed voorbereiden, huiswerk doen, lange uren maken. Als Trump president wordt en hij bereidt zich zo voor op een 'trade deal renegotiation' zoals hij dat wil, dan wordt ie weggeblazen door de baas van het andere land.
Niet zo zeer groter maar wel luider.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:21 schreef Chewie het volgende:
Echte pro Clinton debaters hier zijn er toch niet heel veel?
Pro Trump kamp lijkt mij op Fok! groter eerlijk gezegd.
Eigenlijk is het ook best jammer dat deze debatten tussen deze 2 kandidaten blijven en dat Johnson en Stein niet mee mogen doen.
Johnson zie ik eerder stemmen wegtrekken bij de gematigde republikeinen die nog steeds walgen van Trump (en daarvoor de tea party en de gijzeling door de evangelisten).quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stein en Johnson exposure zouden niet goed zijn voor Clinton overigens, bijna 40 procent van de millennials gaat op 1 van hen (was te zien gister op een CNN poll)
Dat valt tegen als je zijn geschiedenis leest. Met de meeste dingen waar hij zich persoonlijk mee gaat bemoeien gaat het mis. Hij gaat de meningen aanhoren van de ambtenaren met expertise maar als hij vindt dat hij het beter weet (en dat doet ie over het algemeen, want narcisten weten het per definitie beter) luistert hij er niet naar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Met acteren kom je er niet.
Trump is zichzelf. De echt ingewikkelde zaken doen de ambtenaren.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Met acteren kom je er niet.
Trump is zichzelf. De echt ingewikkelde zaken doen de ambtenaren.
Hillary heeft het over Mexicanen en muren: kandidaat van het politieke middenquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Onder de vele GGZ-klantjes zal je eerder liefhebbers van extreme figuren aantreffen, zo gek is dat niet. Clinton is de kandidaat van het politieke midden, dus daarover zegt de voorkeur van de gekkies niet zoveel.
Als Trump had aangegeven dat hij het verstandig vind om een muur naast de grensovergangen te bouwen zou niemand daarover zijn gevallen. Maar aangezien Trump het heeft over een muur van duizenden kilometers lang, die betaald gaat worden door Mexico en die nodig is omdat Mexico verkrachters naar Amerika is hij op dit punt niet erg serieus te nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:48 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Hillary heeft het over Mexicanen en muren: kandidaat van het politieke midden
Trump heeft het over Mexicanen en muren: kandidaat van het politieke midden??
Ik vraag maar hoor...
Ik geloof niet dat hij zo'n nuance kan zien.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:03 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als Trump had aangegeven dat hij het verstandig vind om een muur naast de grensovergangen te bouwen zou niemand daarover zijn gevallen. Maar aangezien Trump het heeft over een muur van duizenden kilometers lang, die betaald gaat worden door Mexico en die nodig is omdat Mexico verkrachters naar Amerika is hij op dit punt niet erg serieus te nemen.
Nee, dat is niet raar, want alle online polls kun je per definitie meteen weggooien. Vanuit 4chan zijn ze bv gisteren alle polls afgegaan om duizenden keren te stemmen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie net een poll van CNBC dat 66% vindt dat Trump heeft gewonnen. Is dat niet gek? CNBC is toch gewoon links (net alles alle media behalve FOX)? Ook volgens TIME heeft Trump kennelijk gewonnen (met 59%).
Waren uren van te voren al polls hoe belangrijk het is om daar massaal o pte stemmen, met allerlei linkjes waar die polls te vinden warenquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, dat is niet raar, want alle online polls kun je per definitie meteen weggooien. Vanuit 4chan zijn ze bv gisteren alle polls afgegaan om duizenden keren te stemmen.
Een grens wat een soeverein land zou moeten hebben in zijn ogen, wat een gek en lumineus idee toch. Het is ook nooit gedaan. Zelfs het land in kwestie, Mexico gaat geen grens bouwen. Toch?!?quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:03 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als Trump had aangegeven dat hij het verstandig vind om een muur naast de grensovergangen te bouwen zou niemand daarover zijn gevallen. Maar aangezien Trump het heeft over een muur van duizenden kilometers lang, die betaald gaat worden door Mexico en die nodig is omdat Mexico verkrachters naar Amerika is hij op dit punt niet erg serieus te nemen.
Oké, bedankt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, dat is niet raar, want alle online polls kun je per definitie meteen weggooien. Vanuit 4chan zijn ze bv gisteren alle polls afgegaan om duizenden keren te stemmen.
Wie is de moderator?quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt.
Is het een groot voordeel voor Trump dat FOX het derde debat leidt?
Volgens mij niet. Geen enkele moderator zal na afloop te horen willen krijgen dat hij bevooroordeeld was, dus ik verwacht dat beide kandidaten hetzelfde behandeld zullen worden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
Is het een groot voordeel voor Trump dat FOX het derde debat leidt?
Weet ik niet.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Geen enkele moderator zal na afloop te horen willen krijgen dat hij bevooroordeeld was, dus ik verwacht dat beide kandidaten hetzelfde behandeld zullen worden.
Ik verwacht inderdaad geen softballs naar Trump, maar wel meer lastige vragen naar Clinton bij het Fox debate.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Geen enkele moderator zal na afloop te horen willen krijgen dat hij bevooroordeeld was, dus ik verwacht dat beide kandidaten hetzelfde behandeld zullen worden.
Chris Wallacequote:
Ja zag het, niet uitgesproken voor of tegen Trump dat ik kan vinden. Vond alleen dat andere fox anchors te easy waren in hun interviews met hem.quote:
Niet belangrijk en wel belangrijk. Debatten hebben over het algemeen weinig directe invloed, maar:quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe belangrijk zijn de debatten trouwens in vergelijking met de rest van het campagnevoeren?
Chris Wallace is voor FOX-begrippen een prima journalist en die laat geen van de kandidaten wegkomen met onzin (verwacht ik).quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja zag het, niet uitgesproken voor of tegen Trump dat ik kan vinden. Vond alleen dat andere fox anchors te easy waren in hun interviews met hem.
Ik weet wel waar je het kan terugkijken zonder ondertiteling.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:03 schreef DoNotPanic het volgende:
Iemand die weet waar ik het debat (met NL ondertiteling) kan terugkijken?
NPO.nl?quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:03 schreef DoNotPanic het volgende:
Haar bekende flipflopgedrag, de reden dat verreweg de meeste mensen haar niet vertrouwen (bij de millennials zelfs maar ongeveer 20%, bij heel de bevolking 30-40% uit mijn hoofd, zeker niet meer). Hetzelfde verhaal als dat ze nu doet alsof ze tegen TPP en NAFTA is terwijl ze juist laaiend enthousiast is over beide verdragen en nota bene een architect was van de TPP, hetzelfde verhaal als dat ze nu doet alsof dat haar huidige collegeplan van haar is terwijl ze het heeft overgenomen van Sanders en dit onder dwang in ruil voor zijn steun bij de nominatie (samen met nog wat voorwaarden waarbij Sanders ook nog wat extra offers moest maken zoals het niet steunen van Cannova).quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:26 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Een grens wat een soeverein land zou moeten hebben in zijn ogen, wat een gek en lumineus idee toch. Het is ook nooit gedaan. Zelfs het land in kwestie, Mexico gaat geen grens bouwen. Toch?!?
Maar wat je eigenlijk probeert te zeggen is: Trump heeft een grote mond, kent geen filter en valt daarom buiten het schuitje.
Kijk zonder ondertiteling op Youtube: betere beeldkwaliteit en je wordt onafhankelijk van vertalers. Je leert het wel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:03 schreef DoNotPanic het volgende:
We zullen het zien. Ik vond de moderatie van gisteren nogal zwak naar beide kandidaten toe maar in ieder geval was hij niet al te partijdig en daar kunnen veel moderators wat van leren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Chris Wallace is voor FOX-begrippen een prima journalist en die laat geen van de kandidaten wegkomen met onzin (verwacht ik).
Die man was hartstikke partijdig bij het debat tussen HC en Sanders. Een hoop negatieve framing van Sanders en een hoop softballs voor HC. Bij de primary's was hij de zwakste moderator.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:32 schreef skysherrif het volgende:
Ben wel benieuwd naar Anderson Cooper in het 2e debat, dat vind ik een toffe peer
Is dat niet juist een punt van discussie? Dat Trump een manier van debatteren hanteert die ehh .. niet al te onderhevig is aan feiten of samenhang. Iig afwijkt van meer reguliere debatten tussen Amerikaanse politici. En dat wanneer er dan dus strenger gemodereerd zou worden om het debat meer aan die conventionele standaard te laten voldoen, dat een partijdigheid/voordeel voor Clinton zou kunnen betekenen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
We zullen het zien. Ik vond de moderatie van gisteren nogal zwak naar beide kandidaten toe maar in ieder geval was hij niet al te partijdig en daar kunnen veel moderators wat van leren.
Daar ben ik het in ieder geval tot op zekere hoogte mee eens. Maar goed, het lukt bij Trump toch niet om hem kort aan het lijntje te krijgen, ik wens de moderators daar veel succes mee.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Is dat niet juist een punt van discussie? Dat Trump een manier van debatteren hanteert die ehh .. niet al te onderhevig is aan feiten of samenhang. Iig afwijkt van meer reguliere debatten tussen Amerikaanse politici. En dat wanneer er dan dus strenger gemodereerd zou worden om het debat meer aan die conventionele standaard te laten voldoen, dat een partijdigheid/voordeel voor Clinton zou kunnen betekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |