abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165600135
Trump heeft zijn plannen altijd vaag gehouden. Nu wil men weten van de hoed en de rand. Dan krijg je vragen.
pi_165600147
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:59 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft zijn plannen altijd vaag gehouden. Nu wil men weten van de hoed en de rand. Dan krijg je vragen.
Ik had op zn minst iets gevraagd over "deplorables"
pi_165600150
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Ben persoonlijk ook niet zo gecharmeerd van Clinton. Trump is echter een veel grotere idioot, zo heb ik vannacht live met eigen ogen kunnen aanschouwen.
Waarom?
pi_165600166
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik had op zn minst iets gevraagd over "deplorables"
Waarom deed Trump dat dan niet?
pi_165600178
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom deed Trump dat dan niet?
Moet je aan Trump vragen. Slechte moderator.
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 13:04:24 #81
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165600233
Er zal ongetwijfeld weinig veranderen bij de mensen die al wisten op wie ze zouden gaan stemmen. Bij de independents lijkt het erop dat Trump toch wel behoorlijk verloren heeft. Tekenend vond ik vooral het panel van Frank Luntz, een Republikeinse pollster, waarbij Clinton over Trump heenwalste (net als bij CNN maar die worden tegenwoordig al gezien als in het kamp Clinton, dus daar zal ik dan maar minder waarde aan hechten).

Er is uiteraard niks verloren voor Trump, met nog 2 debatten te gaan. Hij zal zich alleen wel beter voor moeten bereiden en vooral niet in de val trappen om Clinton aan te gaan vallen op de affaires van Bill, wat hij vannacht toch bijna wilde gaan doen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 13:05:31 #82
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165600248
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:01 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Moet je aan Trump vragen. Slechte moderator.
De campaign manager van Trump gaf in de spin room aan dat ze vond dat de moderator het prima had gedaan. Het zou ook niet echt van sterkte getuigen om hem van alles de schuld te geven, natuurlijk.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_165600284
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:05 schreef Mike het volgende:

[..]

De campaign manager van Trump gaf in de spin room aan dat ze vond dat de moderator het prima had gedaan. Het zou ook niet echt van sterkte getuigen om hem van alles de schuld te geven, natuurlijk.
Weet niet of dat hier werd gezegd, maar ergens kwam de comment langs dat je kon weten wie het debat had gewonnen, door te kijken wiens campaign als eerste kritiek had op de moderator :P
pi_165600650
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:56 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Meer dan 500 ondernemingen, met amper succes. Dat is best knap toch. Wel sneu als je zoveel wil doen en er bijna niks lukt. Wat het zo pijnlijk maakt is dat hij zichzelf presenteert als succesvolle zakenman. Wat nog pijnlijker is, is dat andere mensen dat geloven. En zelfs zijn falen wordt dan uitgelegd als, ja maar hij nam wel risico. Hillarysch.
Het blijft toch grappig dat al die anti-Trumpers steeds proberen een aanval te plaatsen op zijn imperium. Terwijl dat nou juist het meest zichtbaar is, je kunt je kont niet keren in de stad of je wordt geconfronteerd met de naam Trump.

De republikeinen probeerden dezelfde tactiek, maar zij kwamen er tenminste snel achter dat het nogal :') was. Behalve Mittens natuurlijk..

Maar feitenvrij spelen is een no-no, dus mocht je het gemist hebben:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165600668
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:03 schreef Justevo het volgende:

[..]

Resultaten die jij aandraagt zijn wel juist, maar alle andere worden door 4Chan verneukt? Haha flikker een eind op met je aluhoedjes gelul. Alles wat jou niet aanstaat probeer je af te doen met denigrerende woordjes. Lijkt me vreselijk om zo onzeker te zijn. Mensen zoals jij zouden als eerste tegen de muur moeten worden gezet.
Haha :')

Ik laat je met bronnen zien, zelfs van Fox dat de focusgroepen Clinton als winnaar aanwezen, ook die van Fox (wat nu niet echt een democraten vriendelijke zender is), die weiger jij te accepteren omdat ze je heldje niet als winnaar aanwijzen.

Overigens geef ik geen enkel waardeoordeel aan de mening van de focusgroepen maar ga jij er in al je achterlijkheid vanuit dat ik omdat ik meld dat volgens die focusgroepen (waaronder die van Fox even voor de duidelijkheid, wellicht helpt herhaling bij een achterlijk figuur zoals jij) Clinton gewonnen heeft, ik ook automatisch voor Clinton zou zijn.

Leer eens lezen en projecteer je eigen onzekerheid ( die wel wat lijkt op de onzekerheid van Trump omtrent zijn kleine piemeltje handjes) niet op een ander :')
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:27:48 #86
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165600739
Ik vind Clinton toch echt veel beter overkomen. Ze heeft 'het' gewoon wat je nodig hebt om president te zijn (of ze is gewoon het type waaraan we gewend zijn geraakt). Ik denk dat ze die rol veel beter kan vervullen. Maar tegelijkertijd blijft dan alles waarschijnlijk zoals het is.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_165600761
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:24 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Het blijft toch grappig dat al die anti-Trumpers steeds proberen een aanval te plaatsen op zijn imperium. Terwijl dat nou juist het meest zichtbaar is, je kunt je kont niet keren in de stad of je wordt geconfronteerd met de naam Trump.

De republikeinen probeerden dezelfde tactiek, maar zij kwamen er tenminste snel achter dat het nogal :') was. Behalve Mittens natuurlijk..

Maar feitenvrij spelen is een no-no, dus mocht je het gemist hebben:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je zegt is dat Trump succesvol is omdat hij zijn naam op een paar gebouwen heeft gezet. De waanzin.
wooblabalurg
pi_165600784
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat je zegt is dat Trump succesvol is omdat hij zijn naam op een paar gebouwen heeft gezet. De waanzin.
Een paar gebouwen _O-
pi_165600785
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:04 schreef Mike het volgende:
Er zal ongetwijfeld weinig veranderen bij de mensen die al wisten op wie ze zouden gaan stemmen. Bij de independents lijkt het erop dat Trump toch wel behoorlijk verloren heeft. Tekenend vond ik vooral het panel van Frank Luntz, een Republikeinse pollster, waarbij Clinton over Trump heenwalste (net als bij CNN maar die worden tegenwoordig al gezien als in het kamp Clinton, dus daar zal ik dan maar minder waarde aan hechten).

Ja maar dat is linkse boomknuffel propaganda volgens sommige simplisten hier en de bron (Luntz zelf) is volgens deze simplisten hier daarom ook onbetrouwbaar.
pi_165600828
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:29 schreef JanCees het volgende:

[..]

Een paar gebouwen _O-
Hoeveel gebouwen dragen de naam Trump?
wooblabalurg
pi_165600845
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:24 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Zijn faillissementen en hoe hij daarmee om is gegaan zijn anders ook best zichtbaar , maar dat willen zijn fanboys ook nooit zien.
pi_165600884
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:04 schreef Mike het volgende:

Er is uiteraard niks verloren voor Trump, met nog 2 debatten te gaan. Hij zal zich alleen wel beter voor moeten bereiden en vooral niet in de val trappen om Clinton aan te gaan vallen op de affaires van Bill, wat hij vannacht toch bijna wilde gaan doen.
Dat was juist heel sterk van hem om openlijk te zeggen: Nee dat doe ik niet.

Maar op het debat terug te komen.
WAT heeft Clinton nu eigenlijk gezegd wat ze gaat doen als zij President gaat worden?
pi_165600944
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zijn faillissementen en hoe hij daarmee om is gegaan zijn anders ook best zichtbaar , maar dat willen zijn fanboys ook nooit zien.
4 faillisementen _O- echt veel ja

pi_165601077
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:37 schreef JanCees het volgende:

[..]

4 faillisementen _O- echt veel ja

[ afbeelding ]
Ja dat is best veel, het blijft natuurlijk ook vreemd dat zo'n "succesvolle" zakenman geen openheid van zaken wil geven en dat die werkelijk schijnt te denken dat als hij president word zijn vrouw en kinderen als "blind trust" de zaken wel kunnen behartigen.

Dan ben je eigenlijk gewoon best wel dom en zeker geen geschikte presidentskandidaat van de belangrijkste democratie op deze planeet.
pi_165601122
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat is best veel, het blijft natuurlijk ook vreemd dat zo'n "succesvolle" zakenman geen openheid van zaken wil geven en dat die werkelijk schijnt te denken dat als hij president word zijn vrouw en kinderen als "blind trust" de zaken wel kunnen behartigen.

Dan ben je eigenlijk gewoon best wel dom en zeker geen geschikte presidentskandidaat van de belangrijkste democratie op deze planeet.
Openheid van zaken van wat?
pi_165601145
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:44 schreef JanCees het volgende:

[..]

Openheid van zaken van wat?
Zijn belastingaangiftes
pi_165601245
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zijn belastingaangiftes
Dat is nou wat Trump, Trump maakt. Niemand bepaald wanneer hij dat moet doen. En termen als iedereen doet het, en het is gebruikelijk, doen er niet toe.

Wanneer de Audit klaar is, zal hij zijn tax returns vrijgeven.
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:52:12 #98
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165601316
OOk de rechtse pers is teleurgesteld in het optreden van Trump

Maar toch grappig hoe hier een groepje fanatiekelingen zich in bochten wringt om te beweren hoe goed hun Trump wel niet was.

http://www.ad.nl/buitenla(...)d-in-trump~a63f20f4/
pi_165601404
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:52 schreef Hexagon het volgende:
OOk de rechtse pers is teleurgesteld in het optreden van Trump

Maar toch grappig hoe hier een groepje fanatiekelingen zich in bochten wringt om te beweren hoe goed hun Trump wel niet was.

http://www.ad.nl/buitenla(...)d-in-trump~a63f20f4/
Rechtse pers: alleen Fox?

Breitbart :

pi_165601412
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja, hij heeft gebruik gemaakt van de bankruptcy laws die volkomen legaal zijn en in de wet staan. En nu?
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')