Ah Fox is nu opeens ook op Clintons's hand?quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:19 schreef Justevo het volgende:
[..]
Het is een teken van onzekerheid en onkunde door de ander te betichten van dingen niet te begrijpen. Maar leuk voor je focusgroep, er zijn tig andere polls waar andere resultaten uitkomen.
Je komt alleen maar met discutabele bronnen aanzetten waar je op voorhand al wist dat ze voor Clinton waren. CNN, alsjeblieft zeg. Alsof je de Pvda achterban vraagt over Samsom. Alle andere resultaten negeer je gewoon.
Prima als Clinton president wordt, binnen een jaar ligt ze tussen zes planken. En hopelijk eerder.
Had ze maar een vak moeten leren als ze geen geraaskal wil horen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:55 schreef Kaji het volgende:
Ik vond die glimlach van Clinton trouwens meestal vooral lijken op deze PI. Lijkt me ook lastig om je gezicht in de plooi te houden als je zoveel geraaskal moet aanhoren.
Ondanks dat ik het met je eens ben, denk ik niet dat je zomaar kunt stellen dat ze een 'bewezen crimineel' is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Omdat de moderator een aantal onderwerpen vergeten was aan te halenVergeet niet dat Clinton een bewezen crimineel is (FBI heeft dit zelf toegegeven), en dat ze bloed aan haar handen heeft in het midden-oosten conflicttwitter:PamelaGeller twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 04:32:28The 1st prez debate & @LesterHoltNBC never asked about email server, Benghazi, Huma,HRC Foundation pay4play,ClintonFoundation,deleted emails reageer retweet
Hillary kan al amper zelfstandig lopenquote:Op dinsdag 27 september 2016 11:57 schreef Chewie het volgende:
Overigens zou een dooie Clinton een hele verbetering zijn ten opzichte van de huidige kandidaten van de 2 grote partijen.
De media is niet te vertrouwen (zie CNN), en Nederland trapt er volledig inquote:Op dinsdag 27 september 2016 11:59 schreef Mortaxx het volgende:
In slaap gevallen
Maar het was dus allemaal een set up tegen Trump. Was te verwachten
Ok Trump supporter.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Had ze maar een vak moeten leren als ze geen geraaskal wil horen.
Waar trapt Nederland volledig in?quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
De media is niet te vertrouwen (zie CNN), en Nederland trapt er volledig in
En ik heb je de Supreme Court ruling gegeven, waar je overigens niet op reageerde.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik lees nou eenmaal dat de rechter dat heeft bepaald. Daar kan ik verder ook weinig aan veranderen.
Resultaten die jij aandraagt zijn wel juist, maar alle andere worden door 4Chan verneukt? Haha flikker een eind op met je aluhoedjes gelul. Alles wat jou niet aanstaat probeer je af te doen met denigrerende woordjes. Lijkt me vreselijk om zo onzeker te zijn. Mensen zoals jij zouden als eerste tegen de muur moeten worden gezet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah Fox is nu opeens ook op Clintons's hand?
Ik negeer helemaal nergens resultaten, ik geef alleen meer waarde aan een focusgroep (dus ook aan die van Fox grapjas) dan aan online internetpolls die verneukt worden door 4Chan etc.
Lees eerst eens goed dombo voordat je met dit soort idiote uitspraken komt. Het enige wat je doet is een bron afserveren omdat de uitslag je niet zint, wat een kleuter
Ik moet zeggen Mortaxx dat ik er wel respect voor heb hoe jij je act dat je zogenaamd een achterlijke BNW-complotwappie die helemaal idolaat van Wilders en Trump is wel ook gewoon 24/7 weet vol te houden. Kan zo gauw geen troll op Fok benoemen met diezelfde dedicatie.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:59 schreef Mortaxx het volgende:
In slaap gevallen
quote:His answer on his five year quest to show that President Obama was not born in this country was like watching a car accident in slow motion.
Lekker makkelijk. Alleen de die-hard Trump fans lopen weer te piepen als Calimero's omdat het debat biased zou zijn. Dat was pas te verwachten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:59 schreef Mortaxx het volgende:
In slaap gevallen
Zag iets uit 1968 voorbijkomen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:01 schreef antiderivative het volgende:
[..]
En ik heb je de Supreme Court ruling gegeven, waar je overigens niet op reageerde.
Dat je zelf niet ziet hoe vreemd je stelling was..
Supporter is een groot woord. Ben wel benieuwd wat er gebeurt als hij president is. Bij Clinton weet je dat het 4 of 8 jaar hetzelfde als nu blijft.quote:
De pro Clinton propagandaquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar trapt Nederland volledig in?
Die was idd pijnlijk. Maar het blijft kiezen uit twee kwaden. Clinton is ook totaal ongeschikt.quote:
Dat valt wel mee. Ben persoonlijk ook niet zo gecharmeerd van Clinton. Trump is echter een veel grotere idioot, zo heb ik vannacht live met eigen ogen kunnen aanschouwen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
De pro Clinton propaganda
elke dag weer op de nederlandse tv
Het valt helemaal niet meequote:Op dinsdag 27 september 2016 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ben persoonlijk ook niet zo gecharmeerd van Clinton. Trump is echter een veel grotere idioot, zo heb ik vannacht live met eigen ogen kunnen aanschouwen.
Als Clinton acht jaar volmaakt hebben de mensen die daarna voor het eerst mogen stemmen nooit bewust een blanke man als president gehad.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Supporter is een groot woord. Ben wel benieuwd wat er gebeurt als hij president is. Bij Clinton weet je dat het 4 of 8 jaar hetzelfde als nu blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |