abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 september 2016 @ 11:36:13 #276
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165598141
Ik vind het lastig. Hillary heeft meer wat een president voor uitstraling, rust, soliditeit etc. nodig heeft. Trump is de frisse wind waar naar denk iedereen zo naar verlangd. Maar geen idee of het niet een onwijze debiel wordt eenmaal aan het roer. Lastige keuze.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_165598149
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:30 schreef Syntix het volgende:
Waarom zegt de rest van de wereld trouwens niet eens een keer: Murica fuck op met je Amerikaanse vlaggen die overal hangen en de familieleden die meteen het podium op moeten komen na zo'n "debat" :r :')
Niets mis met een beetje nationalisme, iets wat we in Europa juist missen.
pi_165598163
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:36 schreef JanCees het volgende:

[..]

"beetje" :') murica heeft er veel te veel van. Daar moeten ze eens hard op worden aangesproken door de rest van de wereld.
pi_165598173
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:29 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En je weet op voorhand dat de Clinton-fans (excuseer, de Trump-haters) sowieso gaan zeggen dat Clinton heeft gewonnen en dat de Trump-fans (excuseer, de Clinton-haters) sowieso gaan zeggen dat Trump heeft gewonnen, ongeacht wat er nu juist gebeurt.

Je hoort vrijwel niemand zeggen waarom Trump of Clinton goed is, nee, het is altijd de ander die erger is. Altijd maar dat slap "ja, maar..." verhaaltje langs beide kanten
Kan best zijn dat Clinton nu in de peilingen iets omhoog gaat hoor. Ze kwam een stuk kwieker over dan verwacht en haar stem klonk ook wat aangenamer dan wat je bij haar speeches hoorde. Ik denk alleen dat haar dat bij de verkiezingen niet gaat helpen. Amerikanen willen change en een sterke leider, iemand met een persoonlijkheid die kracht uitstraalt. Op dat gebied ligt Clinton ver achter op Trump.
pi_165598174
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus als je in de VS op een vliegveld door de douane gaat dan word je niet gefouilleerd?
Nee, het gaat om willekeurige mensen op straat aanhouden en dan fouilleren. Dat mag niet volgens de rechter.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 27 september 2016 @ 11:38:26 #281
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_165598178
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:37 schreef Syntix het volgende:

[..]

"beetje" :') murica heeft er veel te veel van. Daar moeten ze eens hard op worden aangesproken door de rest van de wereld.
Ja, dat zal vast helpen.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_165598180
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:37 schreef Syntix het volgende:

[..]

Te veel? Jij hebt liever Merkel taferelen?
  dinsdag 27 september 2016 @ 11:39:57 #283
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_165598212
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat waren ze dan ook beiden totaal niet eigenlijk.
Ik bedoel niet noodzakelijk enkel het debat, eigenlijk in de hele verkiezingscyclus, het gaat steeds over het negatieve van de tegenstander. Dan kun je wel zeggen dat dit nu eenmaal onderdeel is van (Amerikaanse) verkiezingen, maar hier kan je toch niet meer spreken over iets dat er ook bij hoort, die halfslachtige lastercampagnes is het enige wat ze hebben, er is nauwelijks nog wat anders. Zielig voor dat hele land eigenlijk. Wie van beide het ook wordt en welke minpunten daar dan bij horen, de VS verdient alle miserie die ze gaan krijgen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_165598217
In Amerika mag je nog trots zijn op je eigen identiteit
pi_165598240
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik vind het lastig. Hillary heeft meer wat een president voor uitstraling, rust, soliditeit etc. nodig heeft. Trump is de frisse wind waar naar denk iedereen zo naar verlangd. Maar geen idee of het niet een onwijze debiel wordt eenmaal aan het roer. Lastige keuze.
Als je een frisse wind wilt zijn moet je wel met nieuwe ideeen aankomen. Die heeft Trump nauwelijs.
pi_165598275
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:36 schreef JanCees het volgende:

[..]

Ja lekker trots zijn dat je uit een bepaald land komt wat compleet willekeurig is geweest en waar je zelf totaal niks voor gedaan hebt. Echt iets om trots op te zijn en reden om je beter te voelen dan anderen.
wooblabalurg
pi_165598287
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, het gaat om willekeurige mensen op straat aanhouden en dan fouilleren. Dat mag niet volgens de rechter.
Als je iets blijft herhalen dan ga je er zelf in geloven, maar dat betekent nog niet dat het klopt.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165598290
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:42 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ja lekker trots zijn dat je uit een bepaald land komt wat compleet willekeurig is geweest en waar je zelf totaal niks voor gedaan hebt. Echt iets om trots op te zijn en reden om je beter te voelen dan anderen.
Zeker :)
pi_165598291
quote:
Er is geen middenweg? National anthem voor binnenlandse sportwedstrijden? Amerikaanse vlaggen die elke dag in elke straat worden opgehangen? Diezelfde vlag voor elke speech van de president van een land?

:r
  dinsdag 27 september 2016 @ 11:43:41 #290
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165598294
Ik vind de Trump wind eerder naar stront ruiken
pi_165598335
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:40 schreef JanCees het volgende:
In Amerika mag je nog trots zijn op je eigen identiteit
Dat mag hier ook hoor, het staat alleen een beetje knullig. Net zoals bij die fuck yea murica dudes.
wooblabalurg
pi_165598340
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:28 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder de andere kant op gaat. Trump heeft de emails alleen tussendoor kort vermeld, niks over Benghazi, niks over de Clinton foundation. Hij laat Hillary al haar ammo tegen hem in het eerste debat al verspelen, en gaat daarna keihard op haar in de tweede en derde. Hij was nog best mild afgelopen nacht.
De ammo tegen Trump lijkt me schier oneindig. Leugens, racisme, name-calling.... hij heeft zoveel vijanden gemaakt tijdens de GOP primaries dat z'n krediet minimaal is. Hillary kan daar moeiteloos nog maanden uit putten.
Maar goed, ze houden het nu bij de inhoud en dat is best knap. En op dat punt heeft Clinton dus gewonnen.
pi_165598364
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:42 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Er zijn zoveel dingen waar je niks voor gedaan hebt. Zoals geboren worden. Moeten mensen dan ook maar niet trots zijn op hun familieleden? In welke stad je geboren bent. Moeten mensen dan ook maar niet het plaatselijke voetbalteam aanmoedigen of het Nederlandse elftal?
pi_165598389
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:45 schreef Freak188 het volgende:

[..]

De ammo tegen Trump lijkt me schier oneindig. Leugens, racisme, name-calling.... hij heeft zoveel vijanden gemaakt tijdens de GOP primaries dat z'n krediet minimaal is. Hillary kan daar moeiteloos nog maanden uit putten.
Maar goed, ze houden het nu bij de inhoud en dat is best knap. En op dat punt heeft Clinton dus gewonnen.
Omdat de moderator een aantal onderwerpen vergeten was aan te halen

PamelaGeller twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 04:32:28 The 1st prez debate & @LesterHoltNBC never asked about email server, Benghazi, Huma,HRC Foundation pay4play,ClintonFoundation,deleted emails reageer retweet
Vergeet niet dat Clinton een bewezen crimineel is (FBI heeft dit zelf toegegeven), en dat ze bloed aan haar handen heeft in het midden-oosten conflict
pi_165598404
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:46 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Er zijn zoveel dingen waar je niks voor gedaan hebt. Zoals geboren worden. Moeten mensen dan ook maar niet trots zijn op hun familieleden? In welke stad je geboren bent. Moeten mensen dan ook maar niet het plaatselijke voetbalteam aanmoedigen of het Nederlandse elftal?
Nee mag niet we moeten allemaal wereldburger zijn en ik moet mezelf met dezelfde mate associeren met mensen aan de andere kant van de wereld dan mensen waar ik mee opgegroeid ben
pi_165598434
En hier komen de huilies.
pi_165598443
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:35 schreef JanCees het volgende:
PamelaGeller twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 04:32:28 The 1st prez debate & @LesterHoltNBC never asked about email server, Benghazi, Huma,HRC Foundation pay4play,ClintonFoundation,deleted emails reageer retweet
Lachwekkend _O-
Maar dan wel over het hele birther gedoe beginnen :') volgende debat is waarschijnlijk nog erger want CNN heeft een enorme Clinton bias.
pi_165598465
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Maar dan wel over het hele birther gedoe beginnen :') volgende debat is waarschijnlijk nog erger want CNN heeft een enorme Clinton bias.
Ja, CNN pollt met +15% democraten tov republikeinen _O- lachwekkend
pi_165598470
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:48 schreef JanCees het volgende:

[..]

Nee mag niet we moeten allemaal wereldburger zijn en ik moet mezelf met dezelfde mate associeren met mensen aan de andere kant van de wereld dan mensen waar ik mee opgegroeid ben
Sommige mensen willen de mensheid in een mierenkolonie veranderen waarin iedereen evenveel waard is ( wat er op neer komt dat iedereen niks waard is).
pi_165598504
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:43 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Als je iets blijft herhalen dan ga je er zelf in geloven, maar dat betekent nog niet dat het klopt.
Tsja, ik lees nou eenmaal dat de rechter dat heeft bepaald. Daar kan ik verder ook weinig aan veranderen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')