abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165605275
Maar goed, dit doe ik dus niet meer hè... half 3 opstaan en tegen 5 uur gaan slapen... Ik denk dat de volgende twee debatten ook nauwelijks iets verrassend laten zien en ik acht de kans dan ook vrij groot dat Hillary Clinton de volgende president wordt; - alleen hopen dat ze überhaupt iets van haar plannen kan uitvoeren.
I´m back.
pi_165605313
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:22 schreef Mike het volgende:

[..]

Nee, dat is niet raar, want alle online polls kun je per definitie meteen weggooien. Vanuit 4chan zijn ze bv gisteren alle polls afgegaan om duizenden keren te stemmen.
Waren uren van te voren al polls hoe belangrijk het is om daar massaal o pte stemmen, met allerlei linkjes waar die polls te vinden waren :P
pi_165605319
pi_165605329
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:03 schreef kipknots het volgende:

[..]

Als Trump had aangegeven dat hij het verstandig vind om een muur naast de grensovergangen te bouwen zou niemand daarover zijn gevallen. Maar aangezien Trump het heeft over een muur van duizenden kilometers lang, die betaald gaat worden door Mexico en die nodig is omdat Mexico verkrachters naar Amerika is hij op dit punt niet erg serieus te nemen.
Een grens wat een soeverein land zou moeten hebben in zijn ogen, wat een gek en lumineus idee toch. Het is ook nooit gedaan. Zelfs het land in kwestie, Mexico gaat geen grens bouwen. Toch?!?

Maar wat je eigenlijk probeert te zeggen is: Trump heeft een grote mond, kent geen filter en valt daarom buiten het schuitje.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:26:32 #180
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_165605332
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:22 schreef Mike het volgende:

[..]

Nee, dat is niet raar, want alle online polls kun je per definitie meteen weggooien. Vanuit 4chan zijn ze bv gisteren alle polls afgegaan om duizenden keren te stemmen.
Oké, bedankt.

Is het een groot voordeel voor Trump dat FOX het derde debat leidt?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_165605369
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oké, bedankt.

Wie is de moderator?
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 17:28:36 #182
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165605375
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:26 schreef Federer-fan het volgende:

Volgens mij niet. Geen enkele moderator zal na afloop te horen willen krijgen dat hij bevooroordeeld was, dus ik verwacht dat beide kandidaten hetzelfde behandeld zullen worden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:29:21 #183
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_165605387
quote:
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:29:55 #184
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_165605398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:28 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wie is de moderator?
Weet ik niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:28 schreef Mike het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Geen enkele moderator zal na afloop te horen willen krijgen dat hij bevooroordeeld was, dus ik verwacht dat beide kandidaten hetzelfde behandeld zullen worden.
Oké.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:30:23 #185
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_165605408
Hoe belangrijk zijn de debatten trouwens in vergelijking met de rest van het campagnevoeren?
pi_165605415
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:28 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik verwacht inderdaad geen softballs naar Trump, maar wel meer lastige vragen naar Clinton bij het Fox debate.
pi_165605447
Ben wel benieuwd naar Anderson Cooper in het 2e debat, dat vind ik een toffe peer :)
pi_165605538
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:28 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wie is de moderator?
Chris Wallace
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165605556
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:36 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Chris Wallace
Ja zag het, niet uitgesproken voor of tegen Trump dat ik kan vinden. Vond alleen dat andere fox anchors te easy waren in hun interviews met hem.
pi_165605594
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe belangrijk zijn de debatten trouwens in vergelijking met de rest van het campagnevoeren?
Niet belangrijk en wel belangrijk. Debatten hebben over het algemeen weinig directe invloed, maar:
1. Stukken uit het debat worden daarna weer gebruikt in tv-spotjes etc. en wordt dus gebruikt om het mediabeeld de komende tijd te vormen.
2. De race is op dit moment close, dus als een debat maar op 1-2% invloed heeft, kunnen de gevolgen nog steeds heel groot zijn.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 17:40:35 #191
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165605622
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja zag het, niet uitgesproken voor of tegen Trump dat ik kan vinden. Vond alleen dat andere fox anchors te easy waren in hun interviews met hem.
Chris Wallace is voor FOX-begrippen een prima journalist en die laat geen van de kandidaten wegkomen met onzin (verwacht ik).
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_165605737
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:29 schreef DO2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vond je vorige link leuker. :P
pi_165606112
Iemand die weet waar ik het debat (met NL ondertiteling) kan terugkijken?
pi_165606184
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:03 schreef DoNotPanic het volgende:
Ik weet wel waar je het kan terugkijken zonder ondertiteling.
pi_165606433
quote:
NPO.nl?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_165606491
Het eerste deel van het debat werd door Trump gewonnen met een succesvolle aanval op Hillary's politieke verleden met als hoogtepunt NAFTA toen je mevrouw Clinton hevig met haar ogen zag knipperren (haar tic en tell wanneer ze nerveus wordt). Het tweede deel van het debat werd door mevrouw Clinton gewonnen, het bleek duidelijk dat Trump hier en daar wat hiaten had in zijn dossierkennis. Niet verrassend. Het deel over NAFTA zouden de mensen zich het meest moeten herinneren van dit debat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:26 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Een grens wat een soeverein land zou moeten hebben in zijn ogen, wat een gek en lumineus idee toch. Het is ook nooit gedaan. Zelfs het land in kwestie, Mexico gaat geen grens bouwen. Toch?!?

Maar wat je eigenlijk probeert te zeggen is: Trump heeft een grote mond, kent geen filter en valt daarom buiten het schuitje.
Haar bekende flipflopgedrag, de reden dat verreweg de meeste mensen haar niet vertrouwen (bij de millennials zelfs maar ongeveer 20%, bij heel de bevolking 30-40% uit mijn hoofd, zeker niet meer). Hetzelfde verhaal als dat ze nu doet alsof ze tegen TPP en NAFTA is terwijl ze juist laaiend enthousiast is over beide verdragen en nota bene een architect was van de TPP, hetzelfde verhaal als dat ze nu doet alsof dat haar huidige collegeplan van haar is terwijl ze het heeft overgenomen van Sanders en dit onder dwang in ruil voor zijn steun bij de nominatie (samen met nog wat voorwaarden waarbij Sanders ook nog wat extra offers moest maken zoals het niet steunen van Cannova).

[ Bericht 9% gewijzigd door Bram_van_Loon op 27-09-2016 18:36:03 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165606521
quote:
Kijk zonder ondertiteling op Youtube: betere beeldkwaliteit en je wordt onafhankelijk van vertalers. Je leert het wel. ;)
#NoDAPL
pi_165606599
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:40 schreef Mike het volgende:

[..]

Chris Wallace is voor FOX-begrippen een prima journalist en die laat geen van de kandidaten wegkomen met onzin (verwacht ik).
We zullen het zien. Ik vond de moderatie van gisteren nogal zwak naar beide kandidaten toe maar in ieder geval was hij niet al te partijdig en daar kunnen veel moderators wat van leren. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:32 schreef skysherrif het volgende:
Ben wel benieuwd naar Anderson Cooper in het 2e debat, dat vind ik een toffe peer :)
Die man was hartstikke partijdig bij het debat tussen HC en Sanders. Een hoop negatieve framing van Sanders en een hoop softballs voor HC. Bij de primary's was hij de zwakste moderator.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bram_van_Loon op 27-09-2016 18:39:31 ]
#NoDAPL
pi_165606723
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

We zullen het zien. Ik vond de moderatie van gisteren nogal zwak naar beide kandidaten toe maar in ieder geval was hij niet al te partijdig en daar kunnen veel moderators wat van leren. ;)
Is dat niet juist een punt van discussie? Dat Trump een manier van debatteren hanteert die ehh .. niet al te onderhevig is aan feiten of samenhang. Iig afwijkt van meer reguliere debatten tussen Amerikaanse politici. En dat wanneer er dan dus strenger gemodereerd zou worden om het debat meer aan die conventionele standaard te laten voldoen, dat een partijdigheid/voordeel voor Clinton zou kunnen betekenen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_165606765
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Is dat niet juist een punt van discussie? Dat Trump een manier van debatteren hanteert die ehh .. niet al te onderhevig is aan feiten of samenhang. Iig afwijkt van meer reguliere debatten tussen Amerikaanse politici. En dat wanneer er dan dus strenger gemodereerd zou worden om het debat meer aan die conventionele standaard te laten voldoen, dat een partijdigheid/voordeel voor Clinton zou kunnen betekenen.
Daar ben ik het in ieder geval tot op zekere hoogte mee eens. Maar goed, het lukt bij Trump toch niet om hem kort aan het lijntje te krijgen, ik wens de moderators daar veel succes mee. :)
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')