Je gaat dan niet over lijken, de wereld wordt er niet slechter op door huizen op te kopen.... Sterker nog, de vermogenspositie van de banken die op opvallen stonden zou er beter van worden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik zou niet stemmen op iemand die over lijken gaat om zelf beter te worden, ik wil iemand die de wereld beter maakt.
Ja, zij zelf bepaalt niet al 30 jaar het beleid natuurlijk hè.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trump heeft Clinton goed tuk met dat ze al een tijdje meeloopt
Het willen verdienen aan het leed van de gewone mens, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je gaat dan niet over lijken, de wereld wordt er niet slechter op door huizen op te kopen.... Sterker nog, de vermogenspositie van de banken die op opvallen stonden zou er beter van worden.
Wat een negatieve interpretatie zeg, dat kun je helemaal niet uit die woorden zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het willen verdienen aan het leed van de gewone mens, daar gaat het om.
Maakt niet uit. Door zijn gekuch zal een van de gespreksonderwerpen over dit debat, gezondheid zijn. En dat zal altijd in het nadeel van Clinton zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:17 schreef skysherrif het volgende:
Hij is verkouden, komt zieker over dan Clinton.
Clinton ziet er echt fit uit.
Alleen dat al is echt in het voordeel van hillary
Ze heeft wel een tijd lang een vinger in de pap.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zij zelf bepaalt niet al 30 jaar het beleid natuurlijk hè.
Dat is kalm blijven.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:22 schreef luxerobots het volgende:
Trump is irritant, maar Hillary lacht het weg. Dat is hautain.
Mwaoh, ben ik niet van overtuigd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze heeft wel een tijd lang een vinger in de pap.
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind ze even goed. Maar Hillary staat voor?
Is ook wel lastig hoor, als je tegen Trump staat.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:22 schreef Kaas- het volgende:
Oei, Clinton moet niet arrogant gaan doen. Dat helpt niet.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:23 schreef Oversight het volgende:
De livestream is opgehouden,.... auteursrechtclaim van Turner.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is ook wel lastig hoor, als je tegen Trump staat.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:23 schreef Oversight het volgende:
De livestream is opgehouden,.... auteursrechtclaim van Turner.
Ja, dat kost punten. Niet dat het niet waar is, maar goed.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:23 schreef Tweek het volgende:
Oh shit slechte zin van clinton, you live in your own reality.
Mag niet, is vooraf afgesproken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:24 schreef Tweek het volgende:
Goede moderator trouwens. Waar is het fact checken?
Gewoon Amerikaans streampje vinden hè.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:24 schreef Tourniquet het volgende:
Wow die vertaling van de NOS is echt een ramp. Een verhoging van 50% vertaalden ze met "de helft" en trillion met "triljoen".
Dom van haar. Dat hooghartige draagt bij aan de perceptie van haar onbetrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:22 schreef Infection het volgende:
Hillary lacht alles weg. Waar kennen we dat toch van...
Wat een drama inderdaad. Zo slecht.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:24 schreef Tourniquet het volgende:
Wow die vertaling van de NOS is echt een ramp. Een verhoging van 50% vertaalden ze met "de helft" en trillion met "triljoen".
Bad move, ze zullen haar wegzetten als satanquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:25 schreef Tweek het volgende:
In het two ferns interview zei ze trouwens dat Trump waarschijnlijk ze rode power stropdas aan zou trekken, kom je zelf op in een geheel rood pakje.
Aightquote:
Gewoon direct van CNN kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een drama inderdaad. Zo slecht.
Weet ie zelf ook niet.. hij geeft ook gewoon geen antwoord..quote:
Het zouden maar de presidentsverkiezingen van je land zijn zeg.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:26 schreef skysherrif het volgende:
wie heeft er een zalfje voor plaatsvervangende schaamte
Nee, rood straalt macht, sex uit etc. Al is een compleet rood pakje wel een slechte keuze.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:26 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
Bad move, ze zullen haar wegzetten als satan
Ja, doe ik hoor. Maar ik viel onze vriend bij.quote:
why notquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:29 schreef cb2013 het volgende:
Hillary wordt afgemaakt. Don't come for Trump.
Ja, alleen geloof ik niet dat ze zich eraan gaat houden als ze president is, helaas.quote:
Nee, dat was niet Clinton.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:30 schreef Rockefellow het volgende:
Zoals haar man die regelde dat kanslozen een hypotheek konden krijgen zeker.
Je kan ook niet leiden richting Trump, overschreeuwen gaat niet lukken.quote:
Trump gaat wel wat voor elkaar krijgen denk ik. Die is bepaalde dingen echt spuugzat, ook als Amerikaan. Clinton zit er alleen maar vanwege de status, macht etc.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, alleen geloof ik niet dat ze zich eraan gaat houden als ze president is, helaas.
Preciesquote:
Jij dacht ook half uurtje en dan lekker naar bed?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:32 schreef Kaas- het volgende:
Shit, half uur is al voorbij maar ik wil blijven kijken
Ja, je kunt zeggen wat je wil maar het is verdomde entertaining.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:32 schreef Kaas- het volgende:
Shit, half uur is al voorbij maar ik wil blijven kijken
Inhoudelijk had Trump net gewoon een ijzersterk punt over Clinton met haar banen etc die ze zou fixen. Waarom is dat in 30 jaar niet gedaan dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies
Inhoudelijk? Tuurlijk wint clinton hier
Energie, one liners, scherpte, trump by miles. Vergeet meteen zijn zwakke opening
Ik ben bang dat ze net als Bill eerst naar de polls kijkt voordat ze wat gaat doen, dat het congress haar sws tegen gaat werken en dat ze wrs toch weer op hetzelfde uitkomt als trump nu zegt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Trump gaat wel wat voor elkaar krijgen denk ik. Die is bepaalde dingen echt spuugzat, ook als Amerikaan. Clinton zit er alleen maar vanwege de status, macht etc.
Clinton is ook veel beter.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies
Energie, one liners, scherpte, trump by miles. Vergeet meteen zijn zwakke opening
Het lijkt bijna een rally speech.quote:
Vind Clinton niet beter, eerder zwak. Word steeds afgeblaft, komt niet sterk over.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Clinton is ook veel beter.
Maar Trump debatteert wel echt slimmer nu. Zijn verhaal kan je in drie zinnen herhalen. Clinton gaat alle kanten op.
Trumps verhaal heeft ook maar drie zinnen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar Trump debatteert wel echt slimmer nu. Zijn verhaal kan je in drie zinnen herhalen. Clinton gaat alle kanten op.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:34 schreef justarandomdude het volgende:
Donald: I'm earning 694 million
Hillary: I should've married him
Alles behalve de vraag. Het slaat als een kut op een tang.quote:
Zo natuurlijk vind ik het niet. Trump weet ook waar hij over praat.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies
Omdat ze zich aan de regels houdt terwijl Trump heel de tijd voor zijn beurt er door heen schreeuwt?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vind Clinton niet beter, eerder zwak. Word steeds afgeblaft, komt niet sterk over.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:34 schreef Ryan3 het volgende:
O, jee, hij laat zijn tax-returns zien als zij haar 33K mails vrij maakt....
Trump is een echte leider. Clinton is een poppenkast.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:34 schreef Oversight het volgende:
De fake lach van Clinton constant, Donald is tenminste oprecht in de ogen te kijken.
Werd dat gezegd?quote:
Zal wel wat te verbergen hebben..quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:35 schreef Tweek het volgende:
Waarom zijn ze advocaten tegen het laten zien van ze belastingen?
Bedoel meer haar verdedigingen op haar stellingen, erg zwak. Waarom is er in 30 jaar niks gedaan en nu kan mevrouw ineens 10 miljoen banen regelen? Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Omdat ze zich aan de regels houdt terwijl Trump heel de tijd voor zijn beurt er door heen schreeuwt?
Vind het ook niet zwak overkomen eerlijk gezegd. Trump kun je niet overschreeuwen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Omdat ze zich aan de regels houdt terwijl Trump heel de tijd voor zijn beurt er door heen schreeuwt?
Ja want hij heeft geld gegeven aan NAMBLA.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zal wel wat te verbergen hebben..
Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:35 schreef skysherrif het volgende:
Ben ik de enige die naar trump blijft kijken als clinton aan het praten is.
Daar heb je wel gelijk in; ze doet het heel netjes.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is het nou?quote:
Denk het niet. Straks zit hij in de oval office en komt hij er achter dat je niet zomaar dingen verandert.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Trump gaat wel wat voor elkaar krijgen denk ik. Die is bepaalde dingen echt spuugzat, ook als Amerikaan. Clinton zit er alleen maar vanwege de status, macht etc.
Omdat dat hun werk veel moeilijker zou maken?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:35 schreef Tweek het volgende:
Waarom zijn ze advocaten tegen het laten zien van ze belastingen?
Als dat echt zo is..quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:35 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja want hij heeft geld gegeven aan NAMBLA.
Trump is interessanter om naar te kijken. Meer emotie op zijn gezicht.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:35 schreef skysherrif het volgende:
Ben ik de enige die naar trump blijft kijken als clinton aan het praten is.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Trump is een echte leider. Clinton is een poppenkast.
Is een meme waarom hij het niet laat zien, maar zolang hij het niet laat zien is het mogelijk.quote:
CNN.quote:
En geld schuldig zijn aan russen en chinezen.quote:
Mexicanen en Chinezen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
En geld schuldig zijn aan russen en chinezen.
Klopt gewoon.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:37 schreef Grems het volgende:
I made a mistake using a private email![]()
![]()
![]()
Mistake
True, kan zat aan de hand zijn, en aangezien hij niet staat te springen samen met zijn advocaten om het te laten zien zit er vast iets fout..quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Is een meme waarom hij het niet laat zien, maar zolang hij het niet laat zien is het mogelijk.
Hillary kool aidquote:
Dat regelt Donald wel ff.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
En geld schuldig zijn aan russen en chinezen.
Ja, genot.quote:
Lekker doen als je daar trek in hebtquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:38 schreef Ryan3 het volgende:
Ik neem een biertje, denk ik, is dat gek?
Lol.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Gin, maar door drankspelletjes is het bijna op, daarna Glendronach 12 year.
Nouja, je ziet hier toch ook weer users over elkaar heen vallen om steun aan Trump te betuigen? Blijkbaar spreekt het aan bij een bepaalde groep.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:39 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe heeft die Trump ooit de Republikeinse primaries kunnen winnen? Ik vind het maar een matig verhaal waar eenvoudig doorheen is te prikken. Het lukt die man ook niet om bij het onderwerp te blijven.
Beetje flauw.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:40 schreef Ulx het volgende:
And maybe because you didnt pay taxes...
Je kijkt ook MR. Robot?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:40 schreef oompaloompa het volgende:
Hillary gebruikt de python methode, afwachten, eigen kuil laten graven en als ze aan de beurt is lasht ze uit
Haha exactquote:
Dat zei die idd net ookquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:41 schreef ludovico het volgende:
Als die 0% belasting betaalt ligt dat toch niet aan fucking Trump, dat ligt dan aan het systeem dat het faciliteert.
Ik heb dit topic nog niet doorgelezen. Blijkbaar ook beter van niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, je ziet hier toch ook weer users over elkaar heen vallen om steun aan Trump te betuigen? Blijkbaar spreekt het aan bij een bepaalde groep.
Ik geloof niets,quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:41 schreef Poepz0r het volgende:
Ik mag toch hopen dat niemand Clinton gelooft. Ze gaat 10 miljoen banen fixen, maar de afgelopen 30 jaar deed ze dat niet![]()
![]()
![]()
![]()
Het is juist slim als je zo min mogelijk betaaltquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:41 schreef ludovico het volgende:
Als die 0% belasting betaalt ligt dat toch niet aan fucking Trump, dat ligt dan aan het systeem dat het faciliteert.
Wanneer in de afgelopen 30 jaar was ze daar verantwoordelijk voor?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:41 schreef Poepz0r het volgende:
Ik mag toch hopen dat niemand Clinton gelooft. Ze gaat 10 miljoen banen fixen, maar de afgelopen 30 jaar deed ze dat niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vrees dat er veel mensen die stemmen in dat land er met 2 poten intrappen , Hillary maakt het te ingewikkeld.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:39 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe heeft die Trump ooit de Republikeinse primaries kunnen winnen? Ik vind het maar een matig verhaal waar eenvoudig doorheen is te prikken. Het lukt die man ook niet om bij het onderwerp te blijven.
Ja, was ze min van buitenlandse zaken, senator (1 van de 100), first lady en lawyer. Is wat moeilijk dan hè.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:41 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wijn.quote:
Box!, of hoe dat ook heet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha exact
Hoopte al (maar verwachtte niet) dat iemand hem zou herkennen!
Want ze was ook inde afgelopen 30 jaar aan de machtquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:41 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze had er in ieder geval invloed op. Als minister president kun je het ook niet alleen beslissen en dat zei Trump net ook. Ze gaf het in 30 jaar niet eens aan, nou geloofwaardigquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:42 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wanneer in de afgelopen 30 jaar was ze daar verantwoordelijk voor?
Joah, in het begin viel het mee. Nu is het weer Amerikaans.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:42 schreef KoosVogels het volgende:
Beide kandidaten zijn vooral bezig met elkaar aanvallen.
Beetje jammer. Maakt het debat niet boeiender.
Misschien heeft het meer te maken met Clinton die op een of andere manier erg gemaakt en irritant overkomt en compleet onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, je ziet hier toch ook weer users over elkaar heen vallen om steun aan Trump te betuigen? Blijkbaar spreekt het aan bij een bepaalde groep.
Ook al ben je aan de macht dan nog kun je dat niet zomaar regelen + dat ze er niet eens over begon in 30 jaar tijd dus gewoon gelul om stemmen te roggelen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:43 schreef L3gend het volgende:
[..]
Want ze was ook inde afgelopen 30 jaar aan de macht
Weer? Nog steeds.quote:
Hij zegt toch veel zinnige dingen over de economie?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:43 schreef heywoodu het volgende:
Dit is eigenlijk alles wat Trump doet:
Lijkt mij wel vrij helder dat iemand die 700 miljoen per jaar verdient een betere Hans Worst voor je land is dan een volgertje/neukertje van een ex-president.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:44 schreef Mike het volgende:
Clinton moet gewoon zeggen dat het feit dat de wegen en bruggen zo slecht zijn, komt omdat de partij van Trump investeringen daarin al 8 jaar tegenhoudt.
Het was gewoon maandenlang projectie.quote:
Ik vond dat zij beter was in het laatste deel over emails vs taxesquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:44 schreef Kaas- het volgende:
Deel 1 was voor Trump.
Op naar deel 2 nu.
Weer.quote:
Deze man is eng.. moet je ook niet willen..quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt mij wel vrij helder dat iemand die 700 miljoen per jaar verdient een betere Hans Worst voor je land is dan een volgertje/neukertje van een ex-president.
Jamaicaans/Engels-Indiase akomst.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:45 schreef ludovico het volgende:
Tis maar goed dat hij donker is die man.
Clinton is ook eng. Geilt op macht en is ook niet te vertrouwen, toch geloof ik Trump meer als mens dan die poppenkast van een Clinton.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Deze man is eng.. moet je ook niet willen..
Waar uit blijkt dat hij dat verdient, met de erfenis van ze pa heeft hij verlies geleden vergeleken met het gewoon in aandelen steken. Slechte zakenman.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt mij wel vrij helder dat iemand die 700 miljoen per jaar verdient een betere Hans Worst voor je land is dan een volgertje/neukertje van een ex-president.
Nee Hillary "Cyberdyne" Clinton komt sympathiek overquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Deze man is eng.. moet je ook niet willen..
Haha.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedankt voor de verdieping, en hoe lang is hij?quote:
Volgens mij bij elkaar meer dan in de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:46 schreef ludovico het volgende:
0.8% van de Amerikanen zit opgesloten in een gevangenis.
Maar nog redelijk slim as said tis sowieso kiezen tussen twee kwade..quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Clinton is ook eng. Geilt op macht en is ook niet te vertrouwen, toch geloof ik Trump meer als mens dan die poppenkast van een Clinton.
6"1, 57 jaar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bedankt voor de verdieping, en hoe lang is hij?
Trump is ook niet dom. Weet precies te verwoorden wat men wil horen, noem het domquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar nog redelijk slim as said tis sowieso kiezen tussen twee kwade..
Ik word misselijk van Clinton met haar SAMEN MOETEN WE HET DOEN!quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:46 schreef oompaloompa het volgende:
Hoop dat ze het verder trekt dan alleen police violence en guns, essentie van het probleem ligt veel globaler in racial inequality en alle gevolgen van dien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |