Lekker doen als je daar trek in hebtquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:38 schreef Ryan3 het volgende:
Ik neem een biertje, denk ik, is dat gek?
Lol.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Gin, maar door drankspelletjes is het bijna op, daarna Glendronach 12 year.
Nouja, je ziet hier toch ook weer users over elkaar heen vallen om steun aan Trump te betuigen? Blijkbaar spreekt het aan bij een bepaalde groep.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:39 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe heeft die Trump ooit de Republikeinse primaries kunnen winnen? Ik vind het maar een matig verhaal waar eenvoudig doorheen is te prikken. Het lukt die man ook niet om bij het onderwerp te blijven.
Beetje flauw.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:40 schreef Ulx het volgende:
And maybe because you didnt pay taxes...
Je kijkt ook MR. Robot?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:40 schreef oompaloompa het volgende:
Hillary gebruikt de python methode, afwachten, eigen kuil laten graven en als ze aan de beurt is lasht ze uit
Haha exactquote:
Dat zei die idd net ookquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:41 schreef ludovico het volgende:
Als die 0% belasting betaalt ligt dat toch niet aan fucking Trump, dat ligt dan aan het systeem dat het faciliteert.
Ik heb dit topic nog niet doorgelezen. Blijkbaar ook beter van niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, je ziet hier toch ook weer users over elkaar heen vallen om steun aan Trump te betuigen? Blijkbaar spreekt het aan bij een bepaalde groep.
Ik geloof niets,quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:41 schreef Poepz0r het volgende:
Ik mag toch hopen dat niemand Clinton gelooft. Ze gaat 10 miljoen banen fixen, maar de afgelopen 30 jaar deed ze dat niet![]()
![]()
![]()
![]()
Het is juist slim als je zo min mogelijk betaaltquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:41 schreef ludovico het volgende:
Als die 0% belasting betaalt ligt dat toch niet aan fucking Trump, dat ligt dan aan het systeem dat het faciliteert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |