Je gaat dan niet over lijken, de wereld wordt er niet slechter op door huizen op te kopen.... Sterker nog, de vermogenspositie van de banken die op opvallen stonden zou er beter van worden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik zou niet stemmen op iemand die over lijken gaat om zelf beter te worden, ik wil iemand die de wereld beter maakt.
Ja, zij zelf bepaalt niet al 30 jaar het beleid natuurlijk hè.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trump heeft Clinton goed tuk met dat ze al een tijdje meeloopt
Het willen verdienen aan het leed van de gewone mens, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je gaat dan niet over lijken, de wereld wordt er niet slechter op door huizen op te kopen.... Sterker nog, de vermogenspositie van de banken die op opvallen stonden zou er beter van worden.
Wat een negatieve interpretatie zeg, dat kun je helemaal niet uit die woorden zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het willen verdienen aan het leed van de gewone mens, daar gaat het om.
Maakt niet uit. Door zijn gekuch zal een van de gespreksonderwerpen over dit debat, gezondheid zijn. En dat zal altijd in het nadeel van Clinton zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:17 schreef skysherrif het volgende:
Hij is verkouden, komt zieker over dan Clinton.
Clinton ziet er echt fit uit.
Alleen dat al is echt in het voordeel van hillary
Ze heeft wel een tijd lang een vinger in de pap.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zij zelf bepaalt niet al 30 jaar het beleid natuurlijk hè.
Dat is kalm blijven.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:22 schreef luxerobots het volgende:
Trump is irritant, maar Hillary lacht het weg. Dat is hautain.
Mwaoh, ben ik niet van overtuigd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze heeft wel een tijd lang een vinger in de pap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |