De gin is al bijna op.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:09 schreef Mike het volgende:
Als iemand China en Mexico had bij de drinking game...veel succes vanavond.
Hij staat erbij alsof hij van de zenuwen al 2 dagen niet heeft geslapen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:10 schreef heywoodu het volgende:
Trump staat er depressief en ongeïnteresseerd bij, of lijkt dat maar zo?
Hij probeert presidentieel over te komen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:10 schreef heywoodu het volgende:
Vast zwaar onder de ontspanningsmiddelen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:10 schreef heywoodu het volgende:
Hij heeft wel gelijk, Mexico is booming qua industriële activiteit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow jee het slap gelul begint al gelijk.
Joh.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:10 schreef Kaas- het volgende:
Clinton gaf allerlei concrete voorstellen. Trump nog geen enkele. Nul.
Clinton begon over haar Kleindochter dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:11 schreef probeer het volgende:
"Als je ziet hoe een vriend van me enorme fabrieken bouwt en meehelpt aan het probleem wat ik nu schets ..."
Lekker Donald.
Support. Hillary dus.quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
support je iemand of kijk je puur voor het entertainment
True.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:11 schreef Slaro het volgende:
[..]
Clinton begon over haar Kleindochter dus wat dat betreft.
Die hadden ze beter even uitvoerig kunnen testen denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Vast zwaar onder de ontspanningsmiddelen.
Als ze dat is gaat ze dat niet vertellen voor de camera er.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:13 schreef ludovico het volgende:
Ik dacht dat Clinton gevingerd werd door Wallstreet, maar het valt nog mee als ik dit zo hoor.
Ook voor een groot deel perceptie. Clinton is qua voterecord in de Senaat linkser dan Obama geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:13 schreef ludovico het volgende:
Ik dacht dat Clinton gevingerd werd door Wallstreet, maar het valt nog mee als ik dit zo hoor.
Ja, da's irritant.quote:
Ah, didn't know that.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ook voor een groot deel perceptie. Clinton is qua voterecord in de Senaat linkser dan Obama geweest.
Wat?quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
Nou, lijkt me idd dat er te weinig toezicht was op de banken etc. Begonnen onder haar man.
Serieus? Ik hoop de Amerikanen niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik vraag me daarom nu wel af of hij geschikt is.
Ik vind dat alleen maar beter, verdomme Amerikaanse politiek is teveel op de man ieder jaar.quote:
Natuurlijk kun je dat wel. Hoe is hij, door zijn eigen zaken te regelen, verantwoordelijk voor de economie in het geheel?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet mee weg komen als je president van iedereen wil zijn?
Ik zou niet stemmen op iemand die over lijken gaat om zelf beter te worden, ik wil iemand die de wereld beter maakt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je dat wel. Hoe is hij, door zijn eigen zaken te regelen, verantwoordelijk voor de economie in het geheel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |