Yep, had het al aangepast.quote:Op maandag 26 september 2016 18:55 schreef fixatoman het volgende:
Misschien even de Nederlandse tijd in de OP zetten? 3 uur s'nachts toch?
quote:
quote:You are America’s only hope.
We’re approaching our FINAL end-of-quarter fundraising deadline before the election. This is our last chance to secure the resources we need to stop Hillary’s Money Machine from buying this election.
By this time next month, it’ll be too late. We’ll only have a few days until Election Day.
That’s why I’ve set a $20-million goal that we must hit by the end-of-quarter FEC-mandated deadline on September 30 at 11:59 PM.
DONALD J. TRUMP
quote:Before my father takes the stage to face Hillary Clinton, I’ll be giving him a list of supporters who made a contribution just before the big debate.
I want to remind him just how many people are invested in this movement. I want to remind him why he signed up for this fight.
It will boost his morale, strengthen his courage, and humble him as he takes the stage to fight for you -- and the American people.
Please contribute $100, $65, $35, $20, $15, or even $3 before 7 PM EST to get your name on the list of supporters I give him before he takes the stage.
ERIC TRUMP
Linkje?quote:Op maandag 26 september 2016 19:29 schreef justarandomdude het volgende:
Je kon zo'n formulier invullen op Trump's website over het debat van vanavond, over welke onderwerpen Trump moet bespreken om Clinton het leven zuur te maken. Colbert riep zijn kijkers op om dat formulier te flooden, bijvoorbeeld met suggesties dat Trump transparanter moet worden over zijn persoonlijke financiën. Ik deed het ook voor de lol, zipcode 90210, en sindsdien word ik gespammed door Trump en zijn zoon Eric, ze vragen om donaties.
[..]
[..]
Peilingen zeggen niet zoveel hè. Het kan nog alle kanten op en het debat van vanavond is daarin cruciaal.quote:Op maandag 26 september 2016 19:37 schreef Nintex het volgende:
Get ready voor de landslide![]()
[ afbeelding ]
twitter:jamestaranto twitterde op maandag 26-09-2016 om 19:27:35#BestoftheWeb ‘Donald Trump’s Special’: Why Mrs. Clinton needs help from the moderator, by @jamestaranto https://t.co/AE3hibmlsn via @WSJ reageer retweet
Maar dan moet ik geld betalen.quote:Op maandag 26 september 2016 20:04 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
https://action.trump2016.com/debate-prep-survey/
Nee joh, je hoeft geen cent te betalen.quote:Op maandag 26 september 2016 20:11 schreef 1baksteen het volgende:
[..]
Maar dan moet ik geld betalen.
De NOS stopt om half 5. Half 6 is het dus afgelopen.quote:Op maandag 26 september 2016 20:50 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga een wekker zetten en die dan waarschijnlijk uitgooien.
Hoe lang moet het overigens duren?
De NOS zendt het laatste deel dus niet uit? Hoezo?quote:Op maandag 26 september 2016 21:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De NOS stopt om half 5. Half 6 is het dus afgelopen.
Grapje.quote:Op maandag 26 september 2016 21:25 schreef 1baksteen het volgende:
[..]
De NOS zendt het laatste deel dus niet uit? Hoezo?
Hoe volg je dat dan? Via internet of tv?quote:Op maandag 26 september 2016 21:38 schreef Iwanius het volgende:
In principe is het live te volgen bij de zender NBC die het uitzendt alleen vanwege de hype is het nu dus op elke belangrijke zender te volgen zoals het eerder genoemde FOX NEWS en natuurlijk voor ons Europeanen CNN International en verder de Duitse zenders en natuurlijk NPO voor ons kikkerlandje. Ik ga het i.i.g.via NBC/CNNi volgen want ik durf te wedden dat NPO achterloopt als in live by delay.(vertraging dus)
12.000 dollar, een echte vrouw van het volk.quote:Op maandag 26 september 2016 23:35 schreef sonnyspek het volgende:
Iemand enig idee hoe duur die jasjes van Hillary zijn?
Ik heb helaas geen bier in huis, dus weet nog niet hoe ik de komende uren ga overleven. Ook geen zin om naar de nachtwinkel te gaan want zit al in chillkleding.quote:Op maandag 26 september 2016 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb nog wat extra bier koud staan
Bierkoerierquote:Op dinsdag 27 september 2016 00:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen bier in huis, dus weet nog niet hoe ik de komende uren ga overleven. Ook geen zin om naar de nachtwinkel te gaan want zit al in chillkleding.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:07 schreef Gutmensch het volgende:
Ik hoop het eerste half uur te kunnen zien.
Geen idee of dit veel of weinig istwitter:ABC twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 01:18:31In new poll, 6% of Americans say there’s a “good chance” tonight's debate could swing their vote one way or another… https://t.co/4CzDnbbQxj reageer retweet
Je bent niet de enige met dien verstande dan ik genoeg eten in huis heb i.c.m.drank. Kwestie van pakken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:55 schreef KrappeAuto het volgende:
Chillkleding aan en eten wordt zo bezorgd. Get comfy.
support je iemand of kijk je puur voor het entertainmentquote:Op dinsdag 27 september 2016 01:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je bent niet de enige met dien verstande dan ik genoeg eten in huis heb i.c.m.drank. Kwestie van pakken.
leuk zo'n 'amerikakenner' die wat open deuren intraptquote:Op dinsdag 27 september 2016 01:44 schreef skysherrif het volgende:
Gaan nederland 1 en rtl alleen live uitzenden of hebben ze ook mensen die voorbeschouwen etc
Al een sub sinds 20.000quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk zo'n 'amerikakenner' die wat open deuren intrapt
Ik raad je r/the_donald aan voor je portie debate hype
Even checken hoe betrouwbaar deze poll istwitter:PpollingNumbers twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 01:46:19#NEW UPI/CVOTER PollsNorth Carolina:Trump 49 (+3)Clinton 46#OhioTrump 49 (+1)Clinton 48#Pennsylvania:Trump 48 (+1)Clinton 47 reageer retweet
Kan hem niet vinden tussen de 538 ratings.quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:47 schreef skysherrif het volgende:
Even checken hoe betrouwbaar deze poll istwitter:PpollingNumbers twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 01:46:19#NEW UPI/CVOTER PollsNorth Carolina:Trump 49 (+3)Clinton 46#OhioTrump 49 (+1)Clinton 48#Pennsylvania:Trump 48 (+1)Clinton 47 reageer retweet
CNN dus alhowel ik jou best de alex jones stream kan aanradenquote:Op dinsdag 27 september 2016 01:56 schreef Infection het volgende:
Is er al iets live te volgen op dit moment?
CNN is aan het voorbeschouwingen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:56 schreef Infection het volgende:
Is er al iets live te volgen op dit moment?
quote:
Dank u.quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:57 schreef superniger het volgende:
[..]
CNN is aan het voorbeschouwingen.
Uit welke branche kom je?quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:59 schreef Odaiba het volgende:
Ik ben werkloos dus ik ga ook kijken.
Ik weet nooit zo goed wat ik van Alex Jones moet vinden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
CNN dus alhowel ik jou best de alex jones stream kan aanraden
quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik raad je r/the_donald aan voor je portie debate hype
In principe kan je weglaten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:03 schreef heywoodu het volgende:
In principe zitten er toch gewoon tijdslimieten aan en is het na 90 minuten klaar?
quote:2016 ELECTION UPDATED 7:59 PM SEP 26, 2016
By FiveThirtyEight
NATE SILVER 7:59 PM
Welcome!
Let’s not get too cute here. With polls showing an increasingly close race, a large number of undecided voters still up for grabs, and potentially record viewership for this first presidential debate, tonight is exceptionally important. Even a shift of a couple of percentage points in the polls could substantially change the odds for Hillary Clinton or Donald Trump to become president — although note that bounces from debates can sometimes fade.
Personally, I’ve never been less certain what to expect from a debate. Historically, first debates are more often “won” by the challenging party — in this case, Trump’s Republicans — while the incumbent party sometimes makes a comeback in the second or third debates. But that’s based on a small sample of data, and, well, I’m not sure how far you’ll get by treating Trump as a “normal” candidate. Perhaps the biggest surprise would be if both Clinton and Trump turn out to be pretty effective and America decides it doesn’t hate its choices quite as much as it thought it did (don’t count on that, though).
In any event, we’ll be covering the event throughout, with our usual mix of number-crunching, fact-checking, thinly and not-so-thinly veiled media criticism, and snark. We hope you’ll join us for this unique moment in American political history.
Dit wordt ook wel een lastige voor Trump. Zo'n één-op-één debat is toch wat inhoudelijker dan met zeven anderen.quote:
De vraag is, hoe goed was die voorbereidingquote:Op dinsdag 27 september 2016 02:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit wordt ook wel een lastige voor Trump. Zo'n één-op-één debat is toch wat inhoudelijker dan met zeven anderen.
Hoewel je je daar goed op kan voorbereiden.
Trump kan nog wel eens verbazen. Ik denk dat hij zelf ook wel inziet dat het nu wel wat serieuzer is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit wordt ook wel een lastige voor Trump. Zo'n één-op-één debat is toch wat inhoudelijker dan met zeven anderen.
Hoewel je je daar goed op kan voorbereiden.
Wie motoren ze dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:14 schreef OMG het volgende:
Ha, die motorcade voor Hillary. Dat ze me er een aantal motoren.
In de media gaan verhalen over dat Trump doorgegaan is met het houden van toespraken en het debat alleen met korte briefings doorgenomen heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De vraag is, hoe goed was die voorbereiding
Heb tot nu toe alleen nog negatieve geluiden over Trump gehoord op CNN. Zoals dat hij onvoorbereid zou zijn en dergelijke.quote:
Bill.quote:
Mjah is dat echt negatief? Dat is iets wat alle media outlets al dagen zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2016 02:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Heb tot nu toe alleen nog negatieve geluiden over Trump gehoord op CNN. Zoals dat hij onvoorbereid zou zijn en dergelijke.
Nu de herhaling van het NOS-journaal.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Heb tot nu toe alleen nog negatieve geluiden over Trump gehoord op CNN. Zoals dat hij onvoorbereid zou zijn en dergelijke.
iedereen die normaal kan denken is tegen trump vind ik een betere.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Iedereen die normaal kan nadenken is voor Hillary.
Ok, maar het komt op het zelfde neer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
iedereen die normaal kan denken is tegen trump vind ik een betere.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Iedereen die normaal kan nadenken is voor Hillary.
Nou... ik snap dat je passioneel tegen trump kan zijn, maar passioneel voor clinton. Meh.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ok, maar het komt op het zelfde neer.
Ze zal wel kunstmatig in leven gehouden worden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:34 schreef cindy11 het volgende:
Ben benieuwd,hoe het gaat verlopen
Kon niet slapen,dus grote pot koffie gezet...en ga het ook maar volgen.
Kijk voornamelijk om te zien,of mevr Clinton dit keer wel overeind kan blijven!
Niemand is echt fan van Hillary.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou... ik snap dat je passioneel tegen trump kan zijn, maar passioneel voor clinton. Meh.
Dan lach je je ook vast dood als Trump straks president wordt en de NAVO opdoekt zodat Poetin west-Europa kan bezetten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:31 schreef Odaiba het volgende:
Trump heeft veel vijanden, wat zou ik me dood lachen als hij wint.
Even een lijntje pep.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:35 schreef skysherrif het volgende:
Wanneer Clinton trouwens een hoestbui krijgt of iets anders, eventjes 5 minuten wegmoet en dan terugkomt en de rest van de tijd vol energie volmaakt kan dat ook in haar voordeel werken.
En terecht, die mongool mag echt niet aan de macht komen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niemand is echt fan van Hillary.
Mensen stemmen op Hillary om Trump uit het witte huis te houden.
Alhoewel dit beter kan in het normale amerikaanse politiek topic. Zet ik hem zo wel in.quote:New Crime Data Shows Trump Was Right — Sort Of
We’ve known for a while that the U.S. murder rate had likely risen in 2015, and we’ve known for two weeks that the FBI would publish its official 2015 crime stats, including the number of murders, on the same day as the first presidential debate. And the magnitude of the increase — 11 percent — isn’t a big surprise. Nonetheless, the biggest rise in murders in a quarter-century is very bad news for the country and very relevant to the election. It also could find a place in two of the debate’s three overly broad themes: “America’s Direction” and “Securing America.”
The rise in murders also bolsters Trump’s argument that the country has gotten more dangerous under Obama’s watch. In speeches, Trump regularly cites the rise in murders — or violent crime — in the nation’s biggest cities. He mentions the figure while arguing for tougher policing, including wider use of stop-and-frisk, a largely abandoned practice that many departments used disproportionately with black people and that rarely uncovered any crime.
But as Jeff Asher wrote today for FiveThirtyEight, the murder rate in 2015 was rising from an all-time low the year before. And it remains well below its peak in the 1980s. Also, the rise in other violent crime last year was more modest than the rise in murder. The rate of increase of murder, and the cause behind it, also varies widely by city — suggesting that the path to addressing it might not run through the White House, but through dozens of City Halls.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 02:47:05Why isn't Hillary Clinton 50 points ahead?#DebateNight https://t.co/iux7icIkaT reageer retweet
Ergens voelt dit ook een beetje als een belangrijke sportwedstrijd, vind je nietquote:Op dinsdag 27 september 2016 02:58 schreef heywoodu het volgende:
Voor de Nederlandse verkiezingen kunnen die debatten me echt compleet gestolen worden, nu zit ik om 3 uur 's nachts, doordeweeks, klaar voor een debat in de VS...eigenlijk maar raar, maar goed
quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ergens voelt dit ook een beetje als een belangrijke sportwedstrijd, vind je niet
Vroeger gingen ze in de 2e kamer ook tot diep in de nacht door.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:58 schreef heywoodu het volgende:
Voor de Nederlandse verkiezingen kunnen die debatten me echt compleet gestolen worden, nu zit ik om 3 uur 's nachts, doordeweeks, klaar voor een debat in de VS...eigenlijk maar raar, maar goed
Doen ze toch nog steeds aan het einde van het parlementaire jaar?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vroeger gingen ze in de 2e kamer ook tot diep in de nacht door.
YEEEY beste wensen!quote:
quote:
Ene kant wel, aan andere kant heeft deze man jarenlang natuurlijk live breaking news gecovered voor miljoene mensen. Welliswaar geen 100quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:04 schreef Mike het volgende:
Dit moet toch ook wel ontzettend spannend zijn voor de moderator daar.
Voor het geval Hillary neervalt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:03 schreef Rockefellow het volgende:
Ze zenden het vertraagd uit kennelijk.
Ik dacht dat jij niet ging kijken?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Donald is te laat nu waarschijnlijk.
Draai er tegelijk muziek bij.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet ging kijken?
ik ben moe, denk niet dat ik het vol ga houden
deze is goedquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:04 schreef BobW het volgende:
Ondertiteling bij NOS en het loopt nog voor op de CNN stream
Wat doe je? Drugs verkopen op straat?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:07 schreef BlaZ het volgende:
Zo net thuis van het werk, ik schakel ook even in.
Kontje verkopenquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat doe je? Drugs verkopen op straat?
Ik woon in Mexico, het is het hier 8 uur in de avond.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat doe je? Drugs verkopen op straat?
Dat moet ook wel. Trump zal ongetwijfeld dit stuk ook niet gaan improviseren en hakkelen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:07 schreef Rockefellow het volgende:
Dit riedeltje is er overduidelijk ingetrapt.
Ingestudeerdquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:08 schreef Infection het volgende:
Hillary komt totaal niet overtuigend over.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:07 schreef Rockefellow het volgende:
Dit riedeltje is er overduidelijk ingetrapt.
Toch altijd bij de echte presidential debates?quote:
Spoiler!quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:08 schreef justarandomdude het volgende:
Hillary wil debt free college
Alsof ze in Mexico geen drugs hebben!quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik woon in Mexico, het is het hier 8 uur in de avond.
De gin is al bijna op.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:09 schreef Mike het volgende:
Als iemand China en Mexico had bij de drinking game...veel succes vanavond.
Hij staat erbij alsof hij van de zenuwen al 2 dagen niet heeft geslapen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:10 schreef heywoodu het volgende:
Trump staat er depressief en ongeïnteresseerd bij, of lijkt dat maar zo?
Hij probeert presidentieel over te komen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:10 schreef heywoodu het volgende:
Vast zwaar onder de ontspanningsmiddelen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:10 schreef heywoodu het volgende:
Hij heeft wel gelijk, Mexico is booming qua industriële activiteit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow jee het slap gelul begint al gelijk.
Joh.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:10 schreef Kaas- het volgende:
Clinton gaf allerlei concrete voorstellen. Trump nog geen enkele. Nul.
Clinton begon over haar Kleindochter dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:11 schreef probeer het volgende:
"Als je ziet hoe een vriend van me enorme fabrieken bouwt en meehelpt aan het probleem wat ik nu schets ..."
Lekker Donald.
Support. Hillary dus.quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
support je iemand of kijk je puur voor het entertainment
True.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:11 schreef Slaro het volgende:
[..]
Clinton begon over haar Kleindochter dus wat dat betreft.
Die hadden ze beter even uitvoerig kunnen testen denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Vast zwaar onder de ontspanningsmiddelen.
Ik ga morgen direct om een kleine lening vragenquote:
Als ze dat is gaat ze dat niet vertellen voor de camera er.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:13 schreef ludovico het volgende:
Ik dacht dat Clinton gevingerd werd door Wallstreet, maar het valt nog mee als ik dit zo hoor.
Ook voor een groot deel perceptie. Clinton is qua voterecord in de Senaat linkser dan Obama geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:13 schreef ludovico het volgende:
Ik dacht dat Clinton gevingerd werd door Wallstreet, maar het valt nog mee als ik dit zo hoor.
Ja, da's irritant.quote:
Ah, didn't know that.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ook voor een groot deel perceptie. Clinton is qua voterecord in de Senaat linkser dan Obama geweest.
Ik vraag me daarom nu wel af of hij geschikt is.quote:
Wat?quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
Nou, lijkt me idd dat er te weinig toezicht was op de banken etc. Begonnen onder haar man.
Trump's hele optreden.quote:
Serieus? Ik hoop de Amerikanen niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik vraag me daarom nu wel af of hij geschikt is.
Ik vind dat alleen maar beter, verdomme Amerikaanse politiek is teveel op de man ieder jaar.quote:
Hij maakt een slechte indruk.quote:
Natuurlijk kun je dat wel. Hoe is hij, door zijn eigen zaken te regelen, verantwoordelijk voor de economie in het geheel?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet mee weg komen als je president van iedereen wil zijn?
Ik zou niet stemmen op iemand die over lijken gaat om zelf beter te worden, ik wil iemand die de wereld beter maakt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je dat wel. Hoe is hij, door zijn eigen zaken te regelen, verantwoordelijk voor de economie in het geheel?
Niet, maar het beeld is: wij raakten onze huizen kwijt en hij profiteerde ervan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je dat wel. Hoe is hij, door zijn eigen zaken te regelen, verantwoordelijk voor de economie in het geheel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |