Wie motoren ze dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:14 schreef OMG het volgende:
Ha, die motorcade voor Hillary. Dat ze me er een aantal motoren.
In de media gaan verhalen over dat Trump doorgegaan is met het houden van toespraken en het debat alleen met korte briefings doorgenomen heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De vraag is, hoe goed was die voorbereiding
Heb tot nu toe alleen nog negatieve geluiden over Trump gehoord op CNN. Zoals dat hij onvoorbereid zou zijn en dergelijke.quote:
Bill.quote:
Mjah is dat echt negatief? Dat is iets wat alle media outlets al dagen zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2016 02:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Heb tot nu toe alleen nog negatieve geluiden over Trump gehoord op CNN. Zoals dat hij onvoorbereid zou zijn en dergelijke.
Nu de herhaling van het NOS-journaal.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Heb tot nu toe alleen nog negatieve geluiden over Trump gehoord op CNN. Zoals dat hij onvoorbereid zou zijn en dergelijke.
iedereen die normaal kan denken is tegen trump vind ik een betere.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Iedereen die normaal kan nadenken is voor Hillary.
Ok, maar het komt op het zelfde neer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
iedereen die normaal kan denken is tegen trump vind ik een betere.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Iedereen die normaal kan nadenken is voor Hillary.
Nou... ik snap dat je passioneel tegen trump kan zijn, maar passioneel voor clinton. Meh.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ok, maar het komt op het zelfde neer.
Ze zal wel kunstmatig in leven gehouden worden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:34 schreef cindy11 het volgende:
Ben benieuwd,hoe het gaat verlopen
Kon niet slapen,dus grote pot koffie gezet...en ga het ook maar volgen.
Kijk voornamelijk om te zien,of mevr Clinton dit keer wel overeind kan blijven!
Niemand is echt fan van Hillary.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou... ik snap dat je passioneel tegen trump kan zijn, maar passioneel voor clinton. Meh.
Dan lach je je ook vast dood als Trump straks president wordt en de NAVO opdoekt zodat Poetin west-Europa kan bezetten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:31 schreef Odaiba het volgende:
Trump heeft veel vijanden, wat zou ik me dood lachen als hij wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |