SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Voor Jojoortje:
Namens iedereen
Je bent een uitzondering op de regel. Dat siert jequote:Op maandag 26 september 2016 12:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was laatst een jongedame die haar ouders wilde aanklagen vanwege de babyfoto's die van haar online stonden.
quote:Op maandag 26 september 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een uitzondering op de regel. Dat siert je
quote:Op maandag 26 september 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een uitzondering op de regel. Dat siert je
gelijk astma.quote:
Ik heb wel een S.C.F. romper.quote:Op maandag 26 september 2016 12:56 schreef napoleonfour het volgende:
Is het VBL SC rompertje al ontvangen jojoortje?
mijn nichtje heeft er eentje van AZ, maar haar naam lijkt heel erg op feijenoordquote:Op maandag 26 september 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb wel een S.C.F. romper.
#NoLies
Zal je goed staan.quote:Op maandag 26 september 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb wel een S.C.F. romper.
#NoLies
[ afbeelding ]
Ik ga trouwens naar La bayadère. Jouw vrouw zal trots zijn op dit Russisch erfstuk.quote:
Met de vriendin neem ik aan?quote:Op maandag 26 september 2016 12:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga trouwens naar La bayadère. Jouw vrouw zal trots zijn op dit Russisch erfstuk.
Nog niet.quote:Op maandag 26 september 2016 12:56 schreef napoleonfour het volgende:
Is het VBL SC rompertje al ontvangen jojoortje?
Topic gaat mij te snel.quote:Op maandag 26 september 2016 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Zo jammer dit Nap. Maar het is maandag hé. Ik neem het je niet kwalijk.
Uiteraard.quote:Op maandag 26 september 2016 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met de vriendin neem ik aan?
Barney(.gif)quote:Op maandag 26 september 2016 13:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan mag je je kind echt niet.
De naam he, niet het feit dat ie bij me in de straat woondequote:Op maandag 26 september 2016 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had vroeger een jochie in de straat wonen die Anne heet. Da's best pijnlijk voor hem.
Ties03 dan.quote:Op maandag 26 september 2016 13:10 schreef Caland het volgende:
De naam moet wel uit 1 lettergreep bestaan anders kunnen ze het daar niet uitspreken he.
Wout of Ties ofzo.
Ik vind Teun zo'n lekkere boerennaam.quote:Op maandag 26 september 2016 13:10 schreef Caland het volgende:
De naam moet wel uit 1 lettergreep bestaan anders kunnen ze het daar niet uitspreken he.
Wout of Ties ofzo.
Zijn tweede naam was Frank?quote:Op maandag 26 september 2016 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De naam he, niet het feit dat ie bij me in de straat woonde
Jojo heeft al 2 Jopen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:12 schreef Tarado het volgende:
Joop zou ik toch ook wel een goeie naam vinden
Henk Marinus Frederik als initialen hebbenquote:Op maandag 26 september 2016 13:11 schreef onlogisch het volgende:
HMF natuurlijk
Jojo zal dit zo bevestigen.
Zo heette een meester op de basisschool hier. Wat een klootzak was dat zeg.quote:Op maandag 26 september 2016 13:12 schreef Tarado het volgende:
Zonder Joop was je nog steeds maagd.quote:Op maandag 26 september 2016 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo heette een meester op de basisschool hier. Wat een klootzak was dat zeg.
Dat valt wel mee, ik had ook nog meester Frank en juf Jokequote:Op maandag 26 september 2016 13:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder Joop was je nog steeds maagd.
toch wel benieuwd hoeveel mensen in Twente nu spijt hebben dat ze hun zoon Joop hebben genoemdquote:Op maandag 26 september 2016 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo heette een meester op de basisschool hier. Wat een klootzak was dat zeg.
Goeiendag zegquote:Op maandag 26 september 2016 13:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder Joop was je nog steeds maagd.
ik kan mij nog herinneren over een wasmachine en een hoofd, was dat ook van madelief?quote:
Lekkere parfum is datquote:Op maandag 26 september 2016 13:12 schreef Tarado het volgende:
Manchester City heeft al een contract aangebodenquote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
Over een paar maanden kun je wel met de eerste voetbaltraining beginnen Jojoortje. Aad doet het ook, dus dan moet het wel goed zijn.
[ afbeelding ]
Bal is slap. Zo leert het menneke het nooit. De dochter van Aad is trouwens wel een leuk ding.quote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
Over een paar maanden kun je wel met de eerste voetbaltraining beginnen Jojoortje. Aad doet het ook, dus dan moet het wel goed zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2016 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bal is slap. Zo leert het menneke het nooit. De dochter van Aad is trouwens wel een leuk ding.
Goeie chick.quote:
Nu snap ik waarom je zo geobsedeerd bent door mensen die schijten.quote:Op maandag 26 september 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zag net in mijn pauze een fantastische aanbieding van toiletpapier in de AH (in de volksmond ook wel schijtlint). Dus nu loop ik met 48 rollen plee papier over straat. #zonderschaamte
Hij heeft schijt.quote:Op maandag 26 september 2016 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je zo geobsedeerd bent door mensen die schijten.
waarom zou je je moeten schamen voor het kopen van wcpapierquote:Op maandag 26 september 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zag net in mijn pauze een fantastische aanbieding van toiletpapier in de AH (in de volksmond ook wel schijtlint). Dus nu loop ik met 48 rollen plee papier over straat. #zonderschaamte
Geef zijn adres dan komt de VBLknokploeg even langsquote:Op maandag 26 september 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb trammelant met een klant.
Nu heb ik eigenlijk een sigaret nodig.
Het is AH wcpapierquote:Op maandag 26 september 2016 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
waarom zou je je moeten schamen voor het kopen van wcpapier
Hoek 'm.quote:Op maandag 26 september 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb trammelant met een klant.
Nu heb ik eigenlijk een sigaret nodig.
Zou je je schamen als je met incontinentieluiers over straat zou moeten?quote:Op maandag 26 september 2016 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is geen probleem jongens.
Twee jaar.quote:Op maandag 26 september 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe lang zou je niet moeten roken voor sterker zaad
Pak gewoon een peukie als je je daardoor beter denkt te voelen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe lang zou je niet moeten roken voor sterker zaad
welneequote:Op maandag 26 september 2016 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou je je schamen als je met incontinentieluiers over straat zou moeten?
Fijn voor je, proficiat.quote:Op maandag 26 september 2016 15:05 schreef Typisch het volgende:
Ik vind proficiat echt een kut woord
einde bericht
misschien nog steeds sterk zaadquote:Op maandag 26 september 2016 15:05 schreef onlogisch het volgende:
Mogelijke vader van Jojo's baby :
Insomnia_
Pas vanaf 2 maanden stoppen gaat de iets kwaliteit omhoog.quote:Op maandag 26 september 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga me hier vanavond over inlezen
oh dat valt meequote:Op maandag 26 september 2016 15:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pas vanaf 2 maanden stoppen gaat de iets kwaliteit omhoog.
GGMMquote:Op maandag 26 september 2016 15:05 schreef onlogisch het volgende:
Mogelijke vader van Jojo's baby :
Insomnia_
Gewoon proberen, maar eentje hoeft de finish te halen.quote:Op maandag 26 september 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik ga voor zomer 2017. Dus dat valt anderzijds ook weer tegen.
Ben je meester Joop vergeten?quote:Op maandag 26 september 2016 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je noemt hier nu 3 maagden op. Deze zijn wel erg makkelijk.
Onbegrijpelijk dat van de 270.000.000 spermacellen uitgerekend jij de snelste wasquote:Op maandag 26 september 2016 15:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon proberen, maar eentje hoeft de finish te halen.
ben niet van huiselijk geweldquote:Op maandag 26 september 2016 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wilt je vriendin voltrappen?
dat is waar.quote:Op maandag 26 september 2016 15:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon proberen, maar eentje hoeft de finish te halen.
Is nog nooit iemand slechter van gewordenquote:Op maandag 26 september 2016 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Roken waar kinderen bij zijn
Jij moet eens wat medische boeken lezen.quote:Op maandag 26 september 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is nog nooit iemand slechter van geworden
Als je de bijbel hebt heb je dat niet nodig.quote:Op maandag 26 september 2016 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij moet eens wat medische boeken lezen.
Pics van jou in een incontinentieluier.quote:
Wat een rare fetish.quote:Op maandag 26 september 2016 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics van jou in een incontinentieluier.
Goeie onlo.quote:Op maandag 26 september 2016 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je noemt hier nu 3 maagden op. Deze zijn wel erg makkelijk.
Ja, dat was een klein wonder.quote:Op maandag 26 september 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je de bijbel hebt heb je dat niet nodig.
Je zag het gister wel weer.
Wat raar om het meteen een fetisj te noemen.quote:
vies mannetje ben je.quote:Op maandag 26 september 2016 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics van jou in een incontinentieluier.
quote:Op maandag 26 september 2016 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Roken waar kinderen bij zijn
Wat raar om het meteen vies te noemen. Ik wil gewoon wat te lachen hebben op deze saaie maandag.quote:
Als je wilt lachen ga je maar de laatste aflevering van Toren C kijken.quote:Op maandag 26 september 2016 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat raar om het meteen vies te noemen. Ik wil gewoon wat te lachen hebben op deze saaie maandag.
kijk in de spiegel danquote:Op maandag 26 september 2016 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat raar om het meteen vies te noemen. Ik wil gewoon wat te lachen hebben op deze saaie maandag.
OH SHITquote:Op maandag 26 september 2016 15:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kijk in de spiegel dan
haha
lol
Dat maak ik zelf nog wel uit, misbaksel.quote:Op maandag 26 september 2016 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je wilt lachen ga je maar de laatste aflevering van Toren C kijken.
Godverdomme daar word ik even gedist. Kutzooi, hier heb ik niet van terug. Woedend ben ik.quote:Op maandag 26 september 2016 15:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kijk in de spiegel dan
haha
lol
Pak 'm Lans.quote:Op maandag 26 september 2016 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf nog wel uit, misbaksel.
Gratis tip. GGMM en ik hebben er erg om gelachen.quote:Op maandag 26 september 2016 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf nog wel uit, misbaksel.
quote:Op maandag 26 september 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Godverdomme daar word ik even gedist. Kutzooi, hier heb ik niet van terug. Woedend ben ik.
En verdrietig tegelijkertijd.
Tja, met alle respect Nap, hier heb ik niets aan. Ik had liever dat je me niet zo voor lul had gezet tegenover al mijn vrienden in deze SC.quote:
Kloptquote:Op maandag 26 september 2016 15:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Opper heeft toch geen rijbewijs
Nou he, en dat voor een lege pagina.quote:Op maandag 26 september 2016 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
http://media.dumpert.nl/foto/98cd4a26_geenhaadee.gif.gif
Goeie genade zeg. Dat ziet er goed uit.
Hmmm.quote:Op maandag 26 september 2016 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou he, en dat voor een lege pagina.
Sow, hallo.quote:Op maandag 26 september 2016 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmmm.
Probeer dit eens:
http://www.dumpert.nl/med(...)achtkanonnen_29.html
Zet je er geen weddenschap op? Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij alles behalve een man van je woord bent.quote:Op maandag 26 september 2016 15:34 schreef Typisch het volgende:
Ik ga een maandje niet drinken jongens.
Inso vertelde mij dat als ik dit niet kon ik alcoholist ben.
Einde bericht
Ik doe met je mee. Denk ik.quote:Op maandag 26 september 2016 15:34 schreef Typisch het volgende:
Ik ga een maandje niet drinken jongens.
Inso vertelde mij dat als ik dit niet kon ik alcoholist ben.
Einde bericht
Knap hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik 9 maanden niet gedronken.
Dan zou je dood zijn.quote:Op maandag 26 september 2016 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Jojo ook niet.quote:Op maandag 26 september 2016 15:36 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2016 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmmm.
Probeer dit eens:
quote:Er zijn natuurlijk wel meer van dit soort filmpjes op het web te vinden, maar op de één of andere manier voelt dit heerlijk echt en authentiek aan. Alsof er een lekker meisje voor me staat (ja, ik heb daadwerkelijk ervaring met dit fenomeen, laat je debiele grapjes maar achterwege) dat met haar borsten en kutje speelt en me aanmoedigt om haar lichaam te strelen en te beminnen. Geen neppe Amerikaanse zooi, maar net als in het echte leven. Ik hou ervan.
quote:Op maandag 26 september 2016 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie geen verbanden gaan leggen.
Dan moet je bij haags_ zijn.quote:Op maandag 26 september 2016 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie geen verbanden gaan leggen.
Nee, daar hoeft geen tegenprestatie tegenover te staan. Maar leuk dat je het vraagt.quote:Op maandag 26 september 2016 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet je er geen weddenschap op? Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij alles behalve een man van je woord bent.
Nee.quote:
Waar is Knut dan?quote:Op maandag 26 september 2016 15:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee.
(Ik neem de rol van Knut even over)
Ja ookquote:Op maandag 26 september 2016 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja goed heur, die van jou?
quote:Op maandag 26 september 2016 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grappig, we hadden het net over tieten en jij komt binnen
Ik hoorde laatst dat je juist niet aan tieten moet denken bij xcachet.quote:Op maandag 26 september 2016 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grappig, we hadden het net over tieten en jij komt binnen
quote:Op maandag 26 september 2016 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat je juist niet aan tieten moet denken bij xcachet.
Valt tegen jaquote:Op maandag 26 september 2016 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goeie meme.quote:
'Vakantie telt niet mee'quote:Op maandag 26 september 2016 15:36 schreef onlogisch het volgende:
en hoe gaat het met het trainen, of nog teveel last van blessures?quote:Op maandag 26 september 2016 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee blijft eerder genoemde bewering overeind staan. Dus ik snap je opmerking niet zo.
Dijenkletsertje van hoog niveau.quote:Op maandag 26 september 2016 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft schijt.
Snap je 'm?![]()
![]()
1!1!1!1
Wist niet dat je kwaad werdquote:Op maandag 26 september 2016 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee blijft eerder genoemde bewering overeind staan. Dus ik snap je opmerking niet zo.
Martin Kokquote:Op maandag 26 september 2016 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
http://vlinderscrime.nl/nieuws/ergste-pedofiel-ter-wereld/
Goed verhaal.
Hoorde nog wel, haha.quote:Op maandag 26 september 2016 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo, die zit.quote:Op maandag 26 september 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoorde nog wel, haha.
Ik hoorde laatst dat jouw pener vergelijkbaar is met mijn pink.
quote:Op maandag 26 september 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoorde nog wel, haha.
Ik hoorde laatst dat jouw pener vergelijkbaar is met mijn pink.
ja ik kruip ook liever op jouw pussy maar ja.quote:Op maandag 26 september 2016 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
En nu in die slachtofferrol kruipen. Pussy.
Ben al bezetquote:Op maandag 26 september 2016 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ja ik kruip ook liever op jouw pussy maar ja.
quote:Op maandag 26 september 2016 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmmm.
Probeer dit eens:
Onze gezamenlijke beste vriend is tijdelijk ziek, hij moest zelfs naar het ziekenhuis. Misschien kan je hem een fruitmand sturenquote:
Wel ziekenhuis? Dan kom ik de fruitmand persoonlijk brengen.quote:Op maandag 26 september 2016 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze gezamenlijke beste vriend is tijdelijk ziek, hij moest zelfs naar het ziekenhuis. Misschien kan je hem een fruitmand sturen
Nu is hij al weer thuis. Je bent tamelijk laat.quote:Op maandag 26 september 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel ziekenhuis? Dan kom ik de fruitmand persoonlijk brengen.
ik heb untappd weer gedownload en zag dat hij zelfs weer aan het bier zitquote:Op maandag 26 september 2016 17:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu is hij al weer thuis. Je bent tamelijk laat.
Hij sterkt weer aan ja. Wanneer kunnen we weer checkins van jou verwachten?quote:Op maandag 26 september 2016 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik heb untappd weer gedownload en zag dat hij zelfs weer aan het bier zit
https://www.kiesraad.nl/v(...)en-en-logos/registerquote:Op maandag 26 september 2016 17:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu is hij al weer thuis. Je bent tamelijk laat.
Ik vergeet het altijd en naderhand geen zin meer in. De enige reden om het weer te gebruiken was een prachtig biertje met een alcoholpercentage van 6,66%quote:Op maandag 26 september 2016 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij sterkt weer aan ja. Wanneer kunnen we weer checkins van jou verwachten?
Johan Vlemmix met de Partij voor de Toekomst staat er ook bij.quote:Op maandag 26 september 2016 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.kiesraad.nl/v(...)en-en-logos/register
De ingeschreven partijen voor de Tweede Kamer zijn bekend. Alleen THIERRY mist nog, maar er zitten wel wat pareltjes bij zeg.
Bedankt Hansquote:Op maandag 26 september 2016 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johan Vlemmix met de Partij voor de Toekomst staat er ook bij.
Talinnquote:Op maandag 26 september 2016 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
NEDERLANDSE KLOKKENLUIDERS PARTIJ (NKP)
Narva mnt 1
P.O.Box 102
10502 Tallinn
Estland/Estonia
aha
quote:
Doet zijn uitstekende best bij de politie Amsterdam.quote:Op maandag 26 september 2016 17:22 schreef Sked het volgende:
Ik zie ene H. Brinkman staan, waarom zien we Hero zo weinig meer?
Hij is een tijdje terug gedegradeerd bij de politie, misschien is hij dat aan het verwerken.quote:Op maandag 26 september 2016 17:22 schreef Sked het volgende:
Het chanante filmpje gemist waar hij zijn Poolse werkster ten huwelijk vraagt?quote:Op maandag 26 september 2016 17:22 schreef Sked het volgende:
???quote:Op maandag 26 september 2016 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het chanante filmpje gemist waar hij zijn Poolse werkster ten huwelijk vraagt?
msn.com adresje, lekker manquote:Op maandag 26 september 2016 17:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ouderen Partij Nederland
Prinsegracht 239
2512 EE Den Haag
Tel. 06-24792244
kraftvanermel@msn.com
Statutaire naam: Ouderen Partij Nederland
Gemachtigde: R.A. de Mos
Plv. gemachtigde: M.A. Kraft van Ermel
Richard de Mosgod
dat was echt heel ergquote:Op maandag 26 september 2016 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het chanante filmpje gemist waar hij zijn Poolse werkster ten huwelijk vraagt?
zon SGP verwacht je ook niet in Rotterdamquote:Op maandag 26 september 2016 17:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ouderen Partij Nederland
Prinsegracht 239
2512 EE Den Haag
Tel. 06-24792244
kraftvanermel@msn.com
Statutaire naam: Ouderen Partij Nederland
Gemachtigde: R.A. de Mos
Plv. gemachtigde: M.A. Kraft van Ermel
Richard de Mosgod
Ik at gisteren lasagne. Verse bladeren, zelf gemaakte saus, aftoppen met mozzarella. Lekker hoor. Hoe maak jij hem?quote:Op maandag 26 september 2016 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik maak lasagne.
kfcquote:Op maandag 26 september 2016 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.show.nl/video/(...)iendin-ten-huwelijk/quote:
Tonijnsaladequote:Op maandag 26 september 2016 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou graag onze untappd vriendschap verder uitbouwen en samen genieten van exquise biertjesquote:Op maandag 26 september 2016 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vergeet het altijd en naderhand geen zin meer in. De enige reden om het weer te gebruiken was een prachtig biertje met een alcoholpercentage van 6,66%
Volgens mij heet ik penseelzwijn op untappdquote:Op maandag 26 september 2016 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou graag onze untappd vriendschap verder uitbouwen en samen genieten van exquise biertjes
Dat klopt, we zijn al bevriendquote:Op maandag 26 september 2016 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heet ik penseelzwijn op untappd
Dit is een grapquote:Op maandag 26 september 2016 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.show.nl/video/(...)iendin-ten-huwelijk/
Excuses alvast voor de plaatsvervangende schaamte.
quote:Op maandag 26 september 2016 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.show.nl/video/(...)iendin-ten-huwelijk/
Excuses alvast voor de plaatsvervangende schaamte.
Ik heb eens een processtuk in mijn handen gehad die was ondertekend door H. Brinkmanquote:
Hoop in bange bierdagen.quote:Op maandag 26 september 2016 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig heb ik opperkleurder nog.
Weer eens wat anders dan een cover van een Guus Meeuwis liedje.quote:Op maandag 26 september 2016 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Erg mooie nieuwe single van Hero, had al een tijdje niks van 'm gehoord.
Is er eigenlijk een manier om op de hoogte te blijven waar speciaalbier festivals zijn? Behalve alle gesprekken tussen Saind en jou volgen. Ik had die in Bodegraven totaal gemist.quote:
Nee, heel Nederland houdt angstvallig onze gesprekken in de gaten.quote:Op maandag 26 september 2016 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een manier om op de hoogte te blijven waar speciaalbier festivals zijn? Behalve alle gesprekken tussen Saind en jou volgen. Ik had die in Bodegraven totaal gemist.
Gehakt, champignons, groente, geraspte kaas en tomatensaus.quote:Op maandag 26 september 2016 17:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik at gisteren lasagne. Verse bladeren, zelf gemaakte saus, aftoppen met mozzarella. Lekker hoor. Hoe maak jij hem?
Ik durf niet te kijken uit plaatsvervangende schaamte.quote:
Champignon beschouw jij niet als groente?quote:Op maandag 26 september 2016 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gehakt, champignons, groente, geraspte kaas en tomatensaus.
Thierry gaat met zijn forum voor democratie meedoen lees ik net.quote:Op maandag 26 september 2016 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.kiesraad.nl/v(...)en-en-logos/register
De ingeschreven partijen voor de Tweede Kamer zijn bekend. Alleen THIERRY mist nog, maar er zitten wel wat pareltjes bij zeg.
Het zijn schimmels.quote:Op maandag 26 september 2016 17:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Champignon beschouw jij niet als groente?
http://pvaz.nl/quote:Op maandag 26 september 2016 17:51 schreef JanCees het volgende:
PVAZ (Partij Voor Alle Zaken)
Bunschotenmeen 56
3844 HH Harderwijk
0341-433888
jwdehaan@zonnet.nl
Statutaire naam: Partij Voor Alle Zaken
Gemachtigde: J.W. de Haan
Plv. gemachtigde: J. Jansen
Sow koekoek! Hier moet ik even van bijkomen.quote:
jij bent vast ook wel allergisch voor schimmels. En dan doel ik niet op het paard van de sint.quote:Op maandag 26 september 2016 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sow koekoek! Hier moet ik even van bijkomen.
http://www.kleptocraten.nlquote:Op maandag 26 september 2016 17:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://pvaz.nl/
Goede website wel
Wanneer begint de JANCEES LEEFT campagne?quote:Op maandag 26 september 2016 17:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.kleptocraten.nl
En JEZUS LEEFT niet te vergeten
nou niet op zondag of na de kermis hahahehehquote:Op maandag 26 september 2016 17:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wanneer begint de JANCEES LEEFT campagne?
Nederland is vervallen tot een bananenrepubliek!!quote:Op maandag 26 september 2016 17:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.kleptocraten.nl
En JEZUS LEEFT niet te vergeten
Ik hoop er wel op, dat zou het stemmen een stuk makkelijker maken.quote:Op maandag 26 september 2016 17:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wanneer begint de JANCEES LEEFT campagne?
Godverdommequote:Op maandag 26 september 2016 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nederland is vervallen tot een bananenrepubliek!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |