Ja ookquote:Op maandag 26 september 2016 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja goed heur, die van jou?
quote:Op maandag 26 september 2016 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grappig, we hadden het net over tieten en jij komt binnen
Ik hoorde laatst dat je juist niet aan tieten moet denken bij xcachet.quote:Op maandag 26 september 2016 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grappig, we hadden het net over tieten en jij komt binnen
quote:Op maandag 26 september 2016 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat je juist niet aan tieten moet denken bij xcachet.
Valt tegen jaquote:Op maandag 26 september 2016 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goeie meme.quote:
'Vakantie telt niet mee'quote:Op maandag 26 september 2016 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik 9 maanden niet gedronken.
en hoe gaat het met het trainen, of nog teveel last van blessures?quote:Op maandag 26 september 2016 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee blijft eerder genoemde bewering overeind staan. Dus ik snap je opmerking niet zo.
Dijenkletsertje van hoog niveau.quote:Op maandag 26 september 2016 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft schijt.
Snap je 'm?![]()
![]()
1!1!1!1
Wist niet dat je kwaad werdquote:Op maandag 26 september 2016 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee blijft eerder genoemde bewering overeind staan. Dus ik snap je opmerking niet zo.
Martin Kokquote:Op maandag 26 september 2016 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
http://vlinderscrime.nl/nieuws/ergste-pedofiel-ter-wereld/
Goed verhaal.
Hoorde nog wel, haha.quote:Op maandag 26 september 2016 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo, die zit.quote:Op maandag 26 september 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoorde nog wel, haha.
Ik hoorde laatst dat jouw pener vergelijkbaar is met mijn pink.
quote:Op maandag 26 september 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoorde nog wel, haha.
Ik hoorde laatst dat jouw pener vergelijkbaar is met mijn pink.
ja ik kruip ook liever op jouw pussy maar ja.quote:Op maandag 26 september 2016 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
En nu in die slachtofferrol kruipen. Pussy.
Ben al bezetquote:Op maandag 26 september 2016 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ja ik kruip ook liever op jouw pussy maar ja.
quote:Op maandag 26 september 2016 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmmm.
Probeer dit eens:
http://www.dumpert.nl/med(...)achtkanonnen_29.html
Onze gezamenlijke beste vriend is tijdelijk ziek, hij moest zelfs naar het ziekenhuis. Misschien kan je hem een fruitmand sturenquote:
Wel ziekenhuis? Dan kom ik de fruitmand persoonlijk brengen.quote:Op maandag 26 september 2016 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze gezamenlijke beste vriend is tijdelijk ziek, hij moest zelfs naar het ziekenhuis. Misschien kan je hem een fruitmand sturen
Nu is hij al weer thuis. Je bent tamelijk laat.quote:Op maandag 26 september 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel ziekenhuis? Dan kom ik de fruitmand persoonlijk brengen.
ik heb untappd weer gedownload en zag dat hij zelfs weer aan het bier zitquote:Op maandag 26 september 2016 17:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu is hij al weer thuis. Je bent tamelijk laat.
Hij sterkt weer aan ja. Wanneer kunnen we weer checkins van jou verwachten?quote:Op maandag 26 september 2016 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik heb untappd weer gedownload en zag dat hij zelfs weer aan het bier zit
https://www.kiesraad.nl/v(...)en-en-logos/registerquote:Op maandag 26 september 2016 17:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu is hij al weer thuis. Je bent tamelijk laat.
Ik vergeet het altijd en naderhand geen zin meer in. De enige reden om het weer te gebruiken was een prachtig biertje met een alcoholpercentage van 6,66%quote:Op maandag 26 september 2016 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij sterkt weer aan ja. Wanneer kunnen we weer checkins van jou verwachten?
Johan Vlemmix met de Partij voor de Toekomst staat er ook bij.quote:Op maandag 26 september 2016 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.kiesraad.nl/v(...)en-en-logos/register
De ingeschreven partijen voor de Tweede Kamer zijn bekend. Alleen THIERRY mist nog, maar er zitten wel wat pareltjes bij zeg.
Bedankt Hansquote:Op maandag 26 september 2016 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johan Vlemmix met de Partij voor de Toekomst staat er ook bij.
Talinnquote:Op maandag 26 september 2016 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
NEDERLANDSE KLOKKENLUIDERS PARTIJ (NKP)
Narva mnt 1
P.O.Box 102
10502 Tallinn
Estland/Estonia
aha
quote:
Doet zijn uitstekende best bij de politie Amsterdam.quote:Op maandag 26 september 2016 17:22 schreef Sked het volgende:
Ik zie ene H. Brinkman staan, waarom zien we Hero zo weinig meer?
Hij is een tijdje terug gedegradeerd bij de politie, misschien is hij dat aan het verwerken.quote:Op maandag 26 september 2016 17:22 schreef Sked het volgende:
Het chanante filmpje gemist waar hij zijn Poolse werkster ten huwelijk vraagt?quote:Op maandag 26 september 2016 17:22 schreef Sked het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |