Nee.quote:
Waar is Knut dan?quote:Op maandag 26 september 2016 15:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee.
(Ik neem de rol van Knut even over)
Ja ookquote:Op maandag 26 september 2016 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja goed heur, die van jou?
quote:Op maandag 26 september 2016 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grappig, we hadden het net over tieten en jij komt binnen
Ik hoorde laatst dat je juist niet aan tieten moet denken bij xcachet.quote:Op maandag 26 september 2016 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grappig, we hadden het net over tieten en jij komt binnen
quote:Op maandag 26 september 2016 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat je juist niet aan tieten moet denken bij xcachet.
Valt tegen jaquote:Op maandag 26 september 2016 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goeie meme.quote:
'Vakantie telt niet mee'quote:Op maandag 26 september 2016 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik 9 maanden niet gedronken.
en hoe gaat het met het trainen, of nog teveel last van blessures?quote:Op maandag 26 september 2016 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee blijft eerder genoemde bewering overeind staan. Dus ik snap je opmerking niet zo.
Dijenkletsertje van hoog niveau.quote:Op maandag 26 september 2016 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft schijt.
Snap je 'm?![]()
![]()
1!1!1!1
Wist niet dat je kwaad werdquote:Op maandag 26 september 2016 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee blijft eerder genoemde bewering overeind staan. Dus ik snap je opmerking niet zo.
Martin Kokquote:Op maandag 26 september 2016 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
http://vlinderscrime.nl/nieuws/ergste-pedofiel-ter-wereld/
Goed verhaal.
Hoorde nog wel, haha.quote:Op maandag 26 september 2016 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo, die zit.quote:Op maandag 26 september 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoorde nog wel, haha.
Ik hoorde laatst dat jouw pener vergelijkbaar is met mijn pink.
quote:Op maandag 26 september 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoorde nog wel, haha.
Ik hoorde laatst dat jouw pener vergelijkbaar is met mijn pink.
ja ik kruip ook liever op jouw pussy maar ja.quote:Op maandag 26 september 2016 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
En nu in die slachtofferrol kruipen. Pussy.
Ben al bezetquote:Op maandag 26 september 2016 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ja ik kruip ook liever op jouw pussy maar ja.
quote:Op maandag 26 september 2016 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmmm.
Probeer dit eens:
http://www.dumpert.nl/med(...)achtkanonnen_29.html
Onze gezamenlijke beste vriend is tijdelijk ziek, hij moest zelfs naar het ziekenhuis. Misschien kan je hem een fruitmand sturenquote:
Wel ziekenhuis? Dan kom ik de fruitmand persoonlijk brengen.quote:Op maandag 26 september 2016 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze gezamenlijke beste vriend is tijdelijk ziek, hij moest zelfs naar het ziekenhuis. Misschien kan je hem een fruitmand sturen
Nu is hij al weer thuis. Je bent tamelijk laat.quote:Op maandag 26 september 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel ziekenhuis? Dan kom ik de fruitmand persoonlijk brengen.
ik heb untappd weer gedownload en zag dat hij zelfs weer aan het bier zitquote:Op maandag 26 september 2016 17:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu is hij al weer thuis. Je bent tamelijk laat.
Hij sterkt weer aan ja. Wanneer kunnen we weer checkins van jou verwachten?quote:Op maandag 26 september 2016 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik heb untappd weer gedownload en zag dat hij zelfs weer aan het bier zit
https://www.kiesraad.nl/v(...)en-en-logos/registerquote:Op maandag 26 september 2016 17:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu is hij al weer thuis. Je bent tamelijk laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |