Doet zijn uitstekende best bij de politie Amsterdam.quote:Op maandag 26 september 2016 17:22 schreef Sked het volgende:
Ik zie ene H. Brinkman staan, waarom zien we Hero zo weinig meer?
Hij is een tijdje terug gedegradeerd bij de politie, misschien is hij dat aan het verwerken.quote:Op maandag 26 september 2016 17:22 schreef Sked het volgende:
Het chanante filmpje gemist waar hij zijn Poolse werkster ten huwelijk vraagt?quote:Op maandag 26 september 2016 17:22 schreef Sked het volgende:
???quote:Op maandag 26 september 2016 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het chanante filmpje gemist waar hij zijn Poolse werkster ten huwelijk vraagt?
msn.com adresje, lekker manquote:Op maandag 26 september 2016 17:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ouderen Partij Nederland
Prinsegracht 239
2512 EE Den Haag
Tel. 06-24792244
kraftvanermel@msn.com
Statutaire naam: Ouderen Partij Nederland
Gemachtigde: R.A. de Mos
Plv. gemachtigde: M.A. Kraft van Ermel
Richard de Mosgod
dat was echt heel ergquote:Op maandag 26 september 2016 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het chanante filmpje gemist waar hij zijn Poolse werkster ten huwelijk vraagt?
zon SGP verwacht je ook niet in Rotterdamquote:Op maandag 26 september 2016 17:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ouderen Partij Nederland
Prinsegracht 239
2512 EE Den Haag
Tel. 06-24792244
kraftvanermel@msn.com
Statutaire naam: Ouderen Partij Nederland
Gemachtigde: R.A. de Mos
Plv. gemachtigde: M.A. Kraft van Ermel
Richard de Mosgod
Ik at gisteren lasagne. Verse bladeren, zelf gemaakte saus, aftoppen met mozzarella. Lekker hoor. Hoe maak jij hem?quote:Op maandag 26 september 2016 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik maak lasagne.
kfcquote:Op maandag 26 september 2016 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.show.nl/video/(...)iendin-ten-huwelijk/quote:
Tonijnsaladequote:Op maandag 26 september 2016 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou graag onze untappd vriendschap verder uitbouwen en samen genieten van exquise biertjesquote:Op maandag 26 september 2016 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vergeet het altijd en naderhand geen zin meer in. De enige reden om het weer te gebruiken was een prachtig biertje met een alcoholpercentage van 6,66%
Volgens mij heet ik penseelzwijn op untappdquote:Op maandag 26 september 2016 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou graag onze untappd vriendschap verder uitbouwen en samen genieten van exquise biertjes
Dat klopt, we zijn al bevriendquote:Op maandag 26 september 2016 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heet ik penseelzwijn op untappd
Dit is een grapquote:Op maandag 26 september 2016 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.show.nl/video/(...)iendin-ten-huwelijk/
Excuses alvast voor de plaatsvervangende schaamte.
quote:Op maandag 26 september 2016 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.show.nl/video/(...)iendin-ten-huwelijk/
Excuses alvast voor de plaatsvervangende schaamte.
Ik heb eens een processtuk in mijn handen gehad die was ondertekend door H. Brinkmanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |