Manchester City heeft al een contract aangebodenquote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
Over een paar maanden kun je wel met de eerste voetbaltraining beginnen Jojoortje. Aad doet het ook, dus dan moet het wel goed zijn.
[ afbeelding ]
Bal is slap. Zo leert het menneke het nooit. De dochter van Aad is trouwens wel een leuk ding.quote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
Over een paar maanden kun je wel met de eerste voetbaltraining beginnen Jojoortje. Aad doet het ook, dus dan moet het wel goed zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2016 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bal is slap. Zo leert het menneke het nooit. De dochter van Aad is trouwens wel een leuk ding.
Goeie chick.quote:
Nu snap ik waarom je zo geobsedeerd bent door mensen die schijten.quote:Op maandag 26 september 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zag net in mijn pauze een fantastische aanbieding van toiletpapier in de AH (in de volksmond ook wel schijtlint). Dus nu loop ik met 48 rollen plee papier over straat. #zonderschaamte
Hij heeft schijt.quote:Op maandag 26 september 2016 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je zo geobsedeerd bent door mensen die schijten.
waarom zou je je moeten schamen voor het kopen van wcpapierquote:Op maandag 26 september 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zag net in mijn pauze een fantastische aanbieding van toiletpapier in de AH (in de volksmond ook wel schijtlint). Dus nu loop ik met 48 rollen plee papier over straat. #zonderschaamte
Geef zijn adres dan komt de VBLknokploeg even langsquote:Op maandag 26 september 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb trammelant met een klant.
Nu heb ik eigenlijk een sigaret nodig.
Het is AH wcpapierquote:Op maandag 26 september 2016 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
waarom zou je je moeten schamen voor het kopen van wcpapier
Hoek 'm.quote:Op maandag 26 september 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb trammelant met een klant.
Nu heb ik eigenlijk een sigaret nodig.
Zou je je schamen als je met incontinentieluiers over straat zou moeten?quote:Op maandag 26 september 2016 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is geen probleem jongens.
Twee jaar.quote:Op maandag 26 september 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe lang zou je niet moeten roken voor sterker zaad
Pak gewoon een peukie als je je daardoor beter denkt te voelen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe lang zou je niet moeten roken voor sterker zaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |