Barney(.gif)quote:Op maandag 26 september 2016 13:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan mag je je kind echt niet.
De naam he, niet het feit dat ie bij me in de straat woondequote:Op maandag 26 september 2016 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had vroeger een jochie in de straat wonen die Anne heet. Da's best pijnlijk voor hem.
Ties03 dan.quote:Op maandag 26 september 2016 13:10 schreef Caland het volgende:
De naam moet wel uit 1 lettergreep bestaan anders kunnen ze het daar niet uitspreken he.
Wout of Ties ofzo.
Ik vind Teun zo'n lekkere boerennaam.quote:Op maandag 26 september 2016 13:10 schreef Caland het volgende:
De naam moet wel uit 1 lettergreep bestaan anders kunnen ze het daar niet uitspreken he.
Wout of Ties ofzo.
Zijn tweede naam was Frank?quote:Op maandag 26 september 2016 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De naam he, niet het feit dat ie bij me in de straat woonde
Jojo heeft al 2 Jopen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:12 schreef Tarado het volgende:
Joop zou ik toch ook wel een goeie naam vinden
Henk Marinus Frederik als initialen hebbenquote:Op maandag 26 september 2016 13:11 schreef onlogisch het volgende:
HMF natuurlijk
Jojo zal dit zo bevestigen.
Zo heette een meester op de basisschool hier. Wat een klootzak was dat zeg.quote:Op maandag 26 september 2016 13:12 schreef Tarado het volgende:
Zonder Joop was je nog steeds maagd.quote:Op maandag 26 september 2016 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo heette een meester op de basisschool hier. Wat een klootzak was dat zeg.
Dat valt wel mee, ik had ook nog meester Frank en juf Jokequote:Op maandag 26 september 2016 13:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder Joop was je nog steeds maagd.
toch wel benieuwd hoeveel mensen in Twente nu spijt hebben dat ze hun zoon Joop hebben genoemdquote:Op maandag 26 september 2016 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo heette een meester op de basisschool hier. Wat een klootzak was dat zeg.
Goeiendag zegquote:Op maandag 26 september 2016 13:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder Joop was je nog steeds maagd.
ik kan mij nog herinneren over een wasmachine en een hoofd, was dat ook van madelief?quote:
Lekkere parfum is datquote:Op maandag 26 september 2016 13:12 schreef Tarado het volgende:
Manchester City heeft al een contract aangebodenquote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
Over een paar maanden kun je wel met de eerste voetbaltraining beginnen Jojoortje. Aad doet het ook, dus dan moet het wel goed zijn.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |