Is nog nooit iemand slechter van gewordenquote:Op maandag 26 september 2016 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Roken waar kinderen bij zijn
Jij moet eens wat medische boeken lezen.quote:Op maandag 26 september 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is nog nooit iemand slechter van geworden
Als je de bijbel hebt heb je dat niet nodig.quote:Op maandag 26 september 2016 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij moet eens wat medische boeken lezen.
Pics van jou in een incontinentieluier.quote:
Wat een rare fetish.quote:Op maandag 26 september 2016 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics van jou in een incontinentieluier.
Goeie onlo.quote:Op maandag 26 september 2016 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je noemt hier nu 3 maagden op. Deze zijn wel erg makkelijk.
Ja, dat was een klein wonder.quote:Op maandag 26 september 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je de bijbel hebt heb je dat niet nodig.
Je zag het gister wel weer.
Wat raar om het meteen een fetisj te noemen.quote:
vies mannetje ben je.quote:Op maandag 26 september 2016 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics van jou in een incontinentieluier.
quote:Op maandag 26 september 2016 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Roken waar kinderen bij zijn
Wat raar om het meteen vies te noemen. Ik wil gewoon wat te lachen hebben op deze saaie maandag.quote:
Als je wilt lachen ga je maar de laatste aflevering van Toren C kijken.quote:Op maandag 26 september 2016 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat raar om het meteen vies te noemen. Ik wil gewoon wat te lachen hebben op deze saaie maandag.
kijk in de spiegel danquote:Op maandag 26 september 2016 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat raar om het meteen vies te noemen. Ik wil gewoon wat te lachen hebben op deze saaie maandag.
OH SHITquote:Op maandag 26 september 2016 15:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kijk in de spiegel dan
haha
lol
Dat maak ik zelf nog wel uit, misbaksel.quote:Op maandag 26 september 2016 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je wilt lachen ga je maar de laatste aflevering van Toren C kijken.
Godverdomme daar word ik even gedist. Kutzooi, hier heb ik niet van terug. Woedend ben ik.quote:Op maandag 26 september 2016 15:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kijk in de spiegel dan
haha
lol
Pak 'm Lans.quote:Op maandag 26 september 2016 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf nog wel uit, misbaksel.
Gratis tip. GGMM en ik hebben er erg om gelachen.quote:Op maandag 26 september 2016 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf nog wel uit, misbaksel.
quote:Op maandag 26 september 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Godverdomme daar word ik even gedist. Kutzooi, hier heb ik niet van terug. Woedend ben ik.
En verdrietig tegelijkertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |