Yep.quote:Op maandag 26 september 2016 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er echt een klein Jojoortje?
Ze heert het zelf bevestigd.quote:Op maandag 26 september 2016 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er echt een klein Jojoortje?
Ik vond het hoog tijd voor nieuwe aanwas in de SCquote:Op maandag 26 september 2016 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.
Er lopen inmiddels weddenschappen over wie de vader is.
Jij staat op 7/4
Waar zijn de baby foto's?quote:
heert.quote:
Drizzt woont het meest dichtbij van allemaal.quote:Op maandag 26 september 2016 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.
Jij staat op 7/4
Drizzt zal wel allergisch zijn voor vrouwen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drizzt woont het meest dichtbij van allemaal.
Don 1/10quote:Op maandag 26 september 2016 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.
Jij staat op 7/4
Ik ben de bookie nietquote:Op maandag 26 september 2016 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En jij, ouwe viespeuk. Hoe hoog moeten we jouw kansen inschatten?
Voor een jongen Johannes, voor een meisje Jessica lijkt me alleszins redelijk.quote:Op maandag 26 september 2016 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik mag toch hopen dat de kleine spruit wel vernoemd is naar iets op FOK!.
Krijgt ie spontaan buikkrampen van.quote:Op maandag 26 september 2016 12:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drizzt zal wel allergisch zijn voor vrouwen.
Ik kan mij hierin vindenquote:Op maandag 26 september 2016 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor een jongen Johannes, voor een meisje Jessica lijkt me alleszins redelijk.
Nee, vrouwen zijn allergisch voor mij.quote:Op maandag 26 september 2016 12:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drizzt zal wel allergisch zijn voor vrouwen.
Die vinden ook gretig aftrek @ Costa Brava en delen van Ibiza/Mallorca begreep ik....quote:Op maandag 26 september 2016 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er schijnen shirts met Is Don mijn pa? in omloop te zijn.
Omgquote:Op maandag 26 september 2016 08:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat je het even in de gaten houdt Jojoortje
Hansquote:Op maandag 26 september 2016 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik mag toch hopen dat de kleine spruit wel vernoemd is naar iets op FOK!.
Hulde. één van de weinige moeders die haar spruit niet op facebook/instagram knaltquote:Op maandag 26 september 2016 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
Dank![]()
Foto's zet ik niet online natuurlijk.
Was laatst een jongedame die haar ouders wilde aanklagen vanwege de babyfoto's die van haar online stonden.quote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hulde. één van de weinige moeders die haar spruit niet op facebook/instagram knalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |