Het is geen vraagquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit vraag je aan een rasautist?
quote:
quote:
quote:
quote:
Kom eens hier allen, des te sneller dat dit aidstopic met stomme TT EN TS weg kanquote:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kom eens hier allen, des te sneller dat dit aidstopic met stomme TT EN TS weg kan
Flikker zelf op naar je aids Geerd SCquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kom eens hier allen, des te sneller dat dit aidstopic met stomme TT EN TS weg kan
Zo, die zit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flikker zelf op naar je aids Geerd SC
Hoho.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:49 schreef Willoow het volgende:
Doe even niet zo vies met jullie plakzooi.
Merk er weinig van.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:52 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Hoho.
Iedereen heeft er profijt van.
Fixedquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:53 schreef Oberkullie het volgende:
Voel me echt ziek in mijn hoofd volgens mij ben ik raar ohjee
Turbulentie, lekker man.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:53 schreef Oberkullie het volgende:
Voel me echt raar in mijn hoofd volgens mij word ik ziek ohjee
ik ben er voor je bbyquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:53 schreef Oberkullie het volgende:
Voel me echt raar in mijn hoofd volgens mij word ik ziek ohjee
Oke beterschap dan maar.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:57 schreef Oberkullie het volgende:
Beetje het gevoel alsof je m heb geslikt en dan vlak voordat hij komt dat je eerst nog heel naar en misselijk word
quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ff je matje bij laten werken
Wil je nog meer slikken?quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:57 schreef Oberkullie het volgende:
Beetje het gevoel alsof je m heb geslikt en dan vlak voordat hij binnenkomt dat je eerst nog heel naar en misselijk word
dat je er srs 1 had stelt me wel een beetje teleurquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die had ik toen ik 16 was.
Ik had zelfs bijna een ooievaar tattoo op mijn borst. Godzijdank niet doorgegaan. Had ik eeuwig spijt van gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat je er srs 1 had stelt me wel een beetje teleur
lol weddenschap verloren?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had zelfs bijna een ooievaar tattoo op mijn borst. Godzijdank niet doorgegaan. Had ik eeuwig spijt van gehad.
Nee geen weddenschap. Dacht er serieus over na. Was toen wel diehard supporter ja. Tegenwoordig ben ik mijn wilde haren wel verloren op dat gebied ja.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol weddenschap verloren?
en ooievaar is toch van die haagse voetbalclub
of ben je niet zo'n die hard supporter
hehehequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee geen weddenschap. Dacht er serieus over na. Was toen wel diehard supporter ja. Tegenwoordig ben ik mijn wilde haren wel verloren op dat gebied ja.
Eens.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehehe
beter gewoon tat die wat voor je betekent dan club logo
quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:57 schreef Oberkullie het volgende:
Beetje het gevoel alsof je m heb geslikt en dan vlak voordat hij binnenkomt dat je eerst nog heel naar en misselijk word
oh laat maar danquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Kki mi kki ik doe zo irritant en alles maar date van maandag knapt maar niet af
Dan wil hij maar 1 ding.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Kennelijk heeft hij genoeg pandapunten.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
wat zei hij toen jij zei dat je hem niet zo zag zittenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
sinds wanneer is het gebruik van het woord kanker toegestaan?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kennelijk heeft hij genoeg pandapunten.
ze heeft het toch laten merkenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat zei hij toen jij zei dat je hem niet zo zag zitten
oh wacht dat heb je vast niet gedaan want wijven moeten altijd moeilijk doen
Zo obviquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kennelijk heeft hij genoeg pandapunten.
zou jij wel eens willen weten he mahlequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar rl wel eens ontmoet eigenlijk?
wrm zo snitchenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sinds wanneer is het gebruik van het woord kanker toegestaan?
niet goed genoegquote:
Jaja.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon zo simpel
'Bij nader inzien ga ik toch liever niet met jou op date, tot ziens'
Jij kan het weten.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jaja.
Maar die aandacht is ergens ook wel fijn.
Hihi.
Bedankt frassquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon zo simpel
nietquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sinds wanneer is het gebruik van het woord kanker toegestaan?
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt frass
Hij is nu mad af
Nou, ja, eigenlijk wel... Ik bedoel, jullie zijn zo closequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zou jij wel eens willen weten he mahle
Jammer dat het zo publiekelijk moet frass.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon zo simpel
Mja, kan ik inkomen. Ik heb zelf ook geen zin. Beetje moe ook.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah vandaag crematie gehad dus niet echt zin om onder de mensen te komen
Heb de hele week gewerkt man. Ga denk ik gewoon nog op tijd naar bed vanavondquote:
Als hij moeilijk doet gewoon dreigen met de knokploeg.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt frass
Hij is nu mad af
gewoon lekker thuis blijvenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mja, kan ik inkomen. Ik heb zelf ook geen zin. Beetje moe ook.
Ik stuur jou wel op hem af hij is 2 m en ectoquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als hij moeilijk doet gewoon dreigen met de knokploeg.
slaapzequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga zo maar eens op bed aan.
Zal volgende keer in een spoiler zetten!!quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer dat het zo publiekelijk moet frass.
Heb jij een dobbelsteen om te beslissen waar je vandaag over gaat praten op FOK!?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:29 schreef Ashqelon het volgende:
Is instromen bij een andere opleiding nu nog een optie?
Is het TARDIS.?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik stuur jou wel op hem af hij is 2 m en ecto
quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij een dobbelsteen om te beslissen waar je vandaag over gaat praten op FOK!?
Travestieten
Opleidingen
Werk
Breaking Bad
The Wire
Willekeurige vragen aan mensen over iets wat ze een week geleden hebben gepost
Latahhhquote:
u wishquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hou het een beetje netjes in mijn topic.
Ja, ik drink m'n koffie op en ga te bed. Heb ook nog iets te overpeinzen.quote:
Doe ik helemaal ingeburgerd krijg ik zo'n standaard reply.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggg
Waarom zou je koffie drinken voor je gaat slapen, dan kan je beter gewoon zoals normaal dat kratje bier leeg maken tochquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ik drink m'n koffie op en ga te bed. Heb ook nog iets te overpeinzen.
Tief op, mafkees!quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe ik helemaal ingeburgerd krijg ik zo'n standaard reply.
mortie is leukquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
Hmm Rick And Morty staat op Netflix zie ik, schijnt een leuke serie te zijn. Mensen die het kennen hier?
Ja schitterendquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
Hmm Rick And Morty staat op Netflix zie ik, schijnt een leuke serie te zijn. Mensen die het kennen hier?
Dit heb ik ze nooit horen zeggen bij Oh Oh Cherso.quote:
ilgun?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik stuur jou wel op hem af hij is 2 m en ecto
is wel fa2 jaquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
Ik drink niet zo veel koffie. Kan prima in slaap komen als ik koffie drink.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou je koffie drinken voor je gaat slapen, dan kan je beter gewoon zoals normaal dat kratje bier leeg maken toch
Fa2?quote:
BrBa is toffer.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
Hmm Rick And staat op Netflix zie ik, schijnt een leuke serie te zijn.
Alsof die tijd van jou iets waard is, op je steen staat later de officiële datum van overlijden en de niet officiële van toen wanneer je een saaie lul werd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Fa2?
Waar valt het mee te vergelijken qua animatie? Ja ben te lui om een aflevering te kijken ter testVoor je het weet heb ik weer 20 minuten van mijn leven verspeeld.
Gepost vanaf het Fok! forum.
fa2 is grap of grappigquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Fa2?
Waar valt het mee te vergelijken qua animatie? Ja ben te lui om een aflevering te kijken ter testVoor je het weet heb ik weer 20 minuten van mijn leven verspeeld.
Gepost vanaf het Fok! forum.
niet op hen of überhaupt niet op allochtonen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee hollander ik val niet op toerkoes
Jij bent allochtoon?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
niet op hen of überhaupt niet op allochtonen?
lol. Meeste quoteposts zijn toch maar rotopmerkingen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:33 schreef Catkiller het volgende:
De rare posts moet je dan maar gewoon voor lief nemen Niels en elke ochtend gewoon de quotes die zijn gemaakt die nacht wegklikken, wat niet meer weet wat niet deert.
Dat stellen mensen vast niet op prijs, dat je alleen in het weekend onder de douche stapt.quote:
tot waar heb je gevolgd? Veel personen vinden begin saai, is echter wel toffe tv-serie, je hoort er echter wel hoogopgeleid voor te zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die nog niet. The Wire eens geprobeerd maar kon er niet echt in komen.
quote:
Ze kunnen van jou toch ook gewoon de topicmonitor maken, zo'n snitch die alles aangeeft.quote:
Schijt aan henquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat stellen mensen vast niet op prijs, dat je alleen in het weekend onder de douche stapt.
turkse snor kietelt lkkrquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee hollander ik val niet op toerkoes
Ze hebben er altijd twee nodig.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze kunnen van jou toch ook gewoon de topicmonitor maken, zo'n snitch die alles aangeeft.
Ik val op aliensquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
niet op hen of überhaupt niet op allochtonen?
Nee dnkjequote:
Helft van seizoen 1 ofzo. Weet niet meer precies.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tot waar heb je gevolgd? Veel personen vinden begin saai, is echter wel toffe tv-serie, je hoort er echter wel hoogopgeleid voor te zijn.
juist nu ga ik rwina zettenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben overigens wel rustig een serie aan het kijken, dus een beetje kalm aan liebe Leuten.
rellluuhhhquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben overigens wel rustig een serie aan het kijken, dus een beetje kalm aan liebe Leuten.
which one?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aangezien ik Man in the High Castle kijk en mij op dit moment bijzonder veel kan identificeren met öbbergruppenführer John Smith, komt dat vast wel goed.quote:
vanaf dan word dat pas tof, vraag aan een the wire fan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Helft van seizoen 1 ofzo. Weet niet meer precies.
ja veterstrikdiplomaquote:
McNulty, kan jij dit beamen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vanaf dan word dat pas tof, vraag aan een the wire fan.
De serie heeft veel personages, het kost even tijd om ze te leren kennen. Daarna wordt het makkelijker en leuker om te volgen.quote:
hoezo reageer je niet op wheres wallace?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
De serie heeft veel personages, het kost even tijd om ze te leren kennen. Daarna wordt het makkelijker en leuker om te volgen.
Zoveel aandacht geeft ze aan jouquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat never again we hebben nooit gedate
Ich nicht mein fuhrer.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen andere Man in the High Castle-liefhebbers hier?
kende het niet voordat ik het net googledequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen andere Man of the High Castle-liefhebbers hier?
wie ben jij en waar de fuck denk je je mee bezig te houdenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zoveel aandacht geeft ze aan jou
ken ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen andere Man of the High Castle-liefhebbers hier?
IK SNAP WAAROM ZE ZO STAAN OMDAT ZE DENKEN EN DE PARTIJ HEET DENK!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] had vandaag klassenuitje
is derde van rechts sylvana?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:
Hahahahahahahahahahshahahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie ben jij en waar de fuck denk je je mee bezig te houden
echt?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:
Wie is die leuke man helemaal rechts?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:
Echt een poging waard, goede seriequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kende het niet voordat ik het net googlede
maar seems interesting dus misschien dat ik het een kans geef
eyquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie is die leuke man helemaal rechts?
Is je keuken op half uur afstand?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef Ashqelon het volgende:
Wil pasta eten morgen maar dan moet half uur heen en half uur terug.
Dat is Victor Reinierquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt een feest is er sws niet zo vaak maar nee, gwn thuis vanavondquote:
wtf is dit?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:
rtquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer weer. Ik vond je in FB leuker
meneer janssenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
waar sta jijquote:
Heb je aan Kuzu gevraagd waarom hij geen afstand neemt van het gedrag van de Turken na mislukte coup?quote:
Ik voel altijd verdrietig als ik net terug kom van een week werk en jij al lekker dagenlang lol zit te maken.quote:
Ik ga in februari naar de TK, zal het dan wel vragen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je aan Kuzu gevraagd waarom hij geen afstand neemt van het gedrag van de Turken na mislukte coup?
awhquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik voel altijd verdrietig als ik net terug kom van een week werk en jij al lekker dagenlang lol zit te maken.
Wil ik ook weer.
nee afstand purmerend naar vapiano.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is je keuken op half uur afstand?
echt een kutuserquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:00 schreef Catkiller het volgende:
hardromacunt is nooit leuk geweest
zo'n lolletje is het hier anders nietquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik voel altijd verdrietig als ik net terug kom van een week werk en jij al lekker dagenlang lol zit te maken.
Wil ik ook weer.
eheheh ;pquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt een kutuser
snap je
cunt kut
Vapiano is een ballentent, waarom kook je niet zelf pasta...quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee afstand purmerend naar vapiano.
kan er nog steeds niet overuit dat je van alle plekken op de wereld in het schijtgat Purmerend gaat wonenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee afstand purmerend naar vapiano.
Nee maar nu je het uitlegt ben ik het met je eens. Zo iemand die er op uit is om andere users verdrietig te maken terwijl dit een positieve SC is.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt een kutuser
snap je
cunt kut
omdat kokenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
wrm koken als je ook gwn niet kunt koken
haha, dacht altijd dat jij serieus wasquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Fylax het volgende:
jongens ik maak maar grapje dat is gwn een random foto he
mehquote:
75 stel ik altijd. Ik overdrijf weleens, stiekem vind ik het ook wel geweldig leuk en kan ik niet zonder.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
awhach, over niet al te lang mag je met pensioen moet je maar denken
Oh jee.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef zeer het volgende:
[..]
zo'n lolletje is het hier anders niet
koken is gewoon hardquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
dat is mooiquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
75 stel ik altijd. Ik overdrijf weleens, stiekem vind ik het ook wel geweldig leuk en kan ik niet zonder.
hoezo? afstand naar centrum is even lang als vanaf bijlmer, in purmerend heb je echter geen hangneger.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef zeer het volgende:
[..]
kan er nog steeds niet overuit dat je van alle plekken op de wereld in het schijtgat Purmerend gaat wonen
ja nee niet echtquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:03 schreef zeer het volgende:
[..]
mooi toch al die smaakjes en dan bij elkaar en dan zo mensen die dat lekker vinden
omdat Purmerendquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo? afstand naar centrum is even lang als vanaf bijlmer, in purmerend heb je echter geen hangneger.
Dan leer je kokenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
rare jongens die limburgersquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee niet echt
maar ik hou ook niet echt van eten ofzo, is meer omdat t moet
komt omdat je mijn eten nog nooit geproefd hebtquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee niet echt
maar ik hou ook niet echt van eten ofzo, is meer omdat t moet
vind dat goed te eten, beter dan pasta die ik zelf bereid.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vapiano is een ballentent, waarom kook je niet zelf pasta...
dat staat er nietquote:
Oh ja, ik had toch een stel prachtige appels geoogst, ik heb er eentje aan de boom laten hangen, maak ik morgen een foto van.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef zeer het volgende:
[..]
hoewel het vandaag toch weer ouderwets gezellig was
Zie FB.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer weer. Ik vond je in FB leuker
Jij stelt echt eens in de drie maanden dezelfde vragen. Maar ook echt precies.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind dat goed te eten, beter dan pasta die ik zelf bereid.
Gelukkig kan je er op de A7 met een afgesneden bocht langsquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat Purmerend____________________________!
heb sws nog nooit veganistisch gegeten volgens mijquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:05 schreef zeer het volgende:
[..]
komt omdat je mijn eten nog nooit geproefd hebt
hardromacore zit te baggeren in FBquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij stelt echt eens in de drie maanden dezelfde vragen. Maar ook echt precies.
ja blijf daar danquote:
Ik hou daarvanquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig kan je er op de A7 met een afgesneden bocht langs
niet tof dat hier geen een pastatent zit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat Purmerend____________________________!
vind je dat normaal zomaar de regels aan je laars lappenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hou daarvanLekker met 140 doorheen knallen
Livin' on the edgequote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind je dat normaal zomaar de regels aan je laars lappen
Snel en daadkrachtig opgetredenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen gebagger in SC natuurlijk.
wtfquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee okee, maar is echt bullshit om voor pasta elke keer naar amsterdam te gaan met trein
Terecht, dan ben je Purmerreutel snel voorbijquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hou daarvanLekker met 140 doorheen knallen
Een beetje maar jaquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf
ja oké, dat is wel een beetje vreemd
maar ash is sowieso een beetje vreemd
jaquote:
nou vooruit dan maarquote:
En dan wat 'heuveltjes' richting hoorn. Hoppaquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Terecht, dan ben je Purmerreutel snel voorbij
En Bob is normaal zeker?quote:
Dat stuk is best leuk rijdenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan wat 'heuveltjes' richting hoorn. Hoppa
absoluutquote:
in purmerend is er verder niets goed te vreten en moet bovendien oortelefoon halen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee okee, maar is echt bullshit om voor pasta elke keer naar amsterdam te gaan met trein
ettoquote:
nicequote:
wedden dat ik het binnen 5 posts doorhebquote:
Volgens mij kan je nog geen ei bakken dus ja respect verderquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
in purmerend is er verder niets goed te vreten en moet bovendien oortelefoon halen.
Sukkel, laat hzaw dit maar niet horen.quote:
Hoe was het WCH?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ooit nog eens hier met een kloon binnendringen, kijken hoe dat is.
boeit me niequote:Op vrijdag 23 september 2016 23:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sukkel, laat hzaw dit maar niet horen.
Heb ik niet maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik hoop dat je een leuke avond hebt cat
Ik denk dat het me wel luktquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
wedden dat ik het binnen 5 posts doorheb
Laat hzaw dat ook maar niet horen.quote:
tru, respect voor wat?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog geen ei bakken dus ja respect verder
probeer gwn over een tijdjequote:Op vrijdag 23 september 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat het me wel lukt
Ik heb haren op mijn schedel om het tegendeel te bewijzen.quote:
coolquote:
Extra gekleurd zodat die paar plukjes nog heel wat lijken in plaats van zo'n grijs bolletje waar de helft van is weggelopen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb haren op mijn schedel om het tegendeel te bewijzen.
Je zal het nooit zien aankomen. Pas als ik het met een zwoele, warme stem zachtjes in de je DM typ.quote:
Zit het net zo goed vast als de baard van Sinterklaas?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb haren op mijn schedel om het tegendeel te bewijzen.
Ik heb echt geen ene kloon trouwensquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zit het net zo goed vast als de baard van Sinterklaas?
hou je bekquote:
sukkelquote:
;$quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:15 schreef Catkiller het volgende:
Wat een kansloze lyrics, je zou bijna denken dat het dp is.
Skankhunter42quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ene kloon trouwens.
Heb ze doorgestuurd naar Chai voor de databasequote:
1.5 uurquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:16 schreef Ashqelon het volgende:
hoe lang mag je pasta bewaren op room temperatuur?
ik post wel vaker op die accounts hierquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb ze doorgestuurd naar Chai voor de database
Niet, je bent toch geen Chinees die iets 24 uur laat staan na bereiden? Kan wel eventjes hoor maar snel koelen is beste zeggen ze.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:16 schreef Ashqelon het volgende:
hoe lang mag je pasta bewaren op room temperatuur?
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:16 schreef Catkiller het volgende:
Maar het is onderhand een baan om er zoveel te hebben en daar doet dp niet aan toch.
wie ben jijquote:
alsof we hier nog niet genoeg downies hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een infantiel gezien 'ik wordt'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |