Vapiano is een ballentent, waarom kook je niet zelf pasta...quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee afstand purmerend naar vapiano.
kan er nog steeds niet overuit dat je van alle plekken op de wereld in het schijtgat Purmerend gaat wonenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee afstand purmerend naar vapiano.
Nee maar nu je het uitlegt ben ik het met je eens. Zo iemand die er op uit is om andere users verdrietig te maken terwijl dit een positieve SC is.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt een kutuser
snap je
cunt kut
omdat kokenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
wrm koken als je ook gwn niet kunt koken
haha, dacht altijd dat jij serieus wasquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Fylax het volgende:
jongens ik maak maar grapje dat is gwn een random foto he
mehquote:
75 stel ik altijd. Ik overdrijf weleens, stiekem vind ik het ook wel geweldig leuk en kan ik niet zonder.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
awhach, over niet al te lang mag je met pensioen moet je maar denken
Oh jee.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef zeer het volgende:
[..]
zo'n lolletje is het hier anders niet
koken is gewoon hardquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
dat is mooiquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
75 stel ik altijd. Ik overdrijf weleens, stiekem vind ik het ook wel geweldig leuk en kan ik niet zonder.
hoezo? afstand naar centrum is even lang als vanaf bijlmer, in purmerend heb je echter geen hangneger.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef zeer het volgende:
[..]
kan er nog steeds niet overuit dat je van alle plekken op de wereld in het schijtgat Purmerend gaat wonen
ja nee niet echtquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:03 schreef zeer het volgende:
[..]
mooi toch al die smaakjes en dan bij elkaar en dan zo mensen die dat lekker vinden
omdat Purmerendquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo? afstand naar centrum is even lang als vanaf bijlmer, in purmerend heb je echter geen hangneger.
Dan leer je kokenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
rare jongens die limburgersquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee niet echt
maar ik hou ook niet echt van eten ofzo, is meer omdat t moet
komt omdat je mijn eten nog nooit geproefd hebtquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee niet echt
maar ik hou ook niet echt van eten ofzo, is meer omdat t moet
vind dat goed te eten, beter dan pasta die ik zelf bereid.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vapiano is een ballentent, waarom kook je niet zelf pasta...
dat staat er nietquote:
Oh ja, ik had toch een stel prachtige appels geoogst, ik heb er eentje aan de boom laten hangen, maak ik morgen een foto van.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef zeer het volgende:
[..]
hoewel het vandaag toch weer ouderwets gezellig was
Zie FB.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer weer. Ik vond je in FB leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |