Ja schitterendquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
Hmm Rick And Morty staat op Netflix zie ik, schijnt een leuke serie te zijn. Mensen die het kennen hier?

Dit heb ik ze nooit horen zeggen bij Oh Oh Cherso.quote:

ilgun?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik stuur jou wel op hem af hij is 2 m en ecto

is wel fa2 jaquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
Hmm Rick And Morty staat op Netflix zie ik, schijnt een leuke serie te zijn. Mensen die het kennen hier?

Ik drink niet zo veel koffie. Kan prima in slaap komen als ik koffie drink.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou je koffie drinken voor je gaat slapen, dan kan je beter gewoon zoals normaal dat kratje bier leeg maken toch

Fa2?quote:
 Voor je het weet heb ik weer 20 minuten van mijn leven verspeeld.
 Voor je het weet heb ik weer 20 minuten van mijn leven verspeeld. 

BrBa is toffer.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
Hmm Rick And staat op Netflix zie ik, schijnt een leuke serie te zijn.

Alsof die tijd van jou iets waard is, op je steen staat later de officiële datum van overlijden en de niet officiële van toen wanneer je een saaie lul werd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Fa2?
Waar valt het mee te vergelijken qua animatie? Ja ben te lui om een aflevering te kijken ter testVoor je het weet heb ik weer 20 minuten van mijn leven verspeeld.
Gepost vanaf het Fok! forum.

fa2 is grap of grappigquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Fa2?
Waar valt het mee te vergelijken qua animatie? Ja ben te lui om een aflevering te kijken ter testVoor je het weet heb ik weer 20 minuten van mijn leven verspeeld.
Gepost vanaf het Fok! forum.

niet op hen of überhaupt niet op allochtonen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee hollander ik val niet op toerkoes

Jij bent allochtoon?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
niet op hen of überhaupt niet op allochtonen?

lol. Meeste quoteposts zijn toch maar rotopmerkingen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:33 schreef Catkiller het volgende:
De rare posts moet je dan maar gewoon voor lief nemen Niels en elke ochtend gewoon de quotes die zijn gemaakt die nacht wegklikken, wat niet meer weet wat niet deert.

Dat stellen mensen vast niet op prijs, dat je alleen in het weekend onder de douche stapt.quote:

tot waar heb je gevolgd? Veel personen vinden begin saai, is echter wel toffe tv-serie, je hoort er echter wel hoogopgeleid voor te zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die nog niet. The Wire eens geprobeerd maar kon er niet echt in komen.

quote:
 . Veel plezier, niet te veel spelen met de kop.
. Veel plezier, niet te veel spelen met de kop.

Ze kunnen van jou toch ook gewoon de topicmonitor maken, zo'n snitch die alles aangeeft.quote:

Schijt aan henquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat stellen mensen vast niet op prijs, dat je alleen in het weekend onder de douche stapt.

turkse snor kietelt lkkrquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee hollander ik val niet op toerkoes

Ze hebben er altijd twee nodig.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze kunnen van jou toch ook gewoon de topicmonitor maken, zo'n snitch die alles aangeeft.

Ik val op aliensquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
niet op hen of überhaupt niet op allochtonen?
Nee dnkjequote:

Helft van seizoen 1 ofzo. Weet niet meer precies.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tot waar heb je gevolgd? Veel personen vinden begin saai, is echter wel toffe tv-serie, je hoort er echter wel hoogopgeleid voor te zijn.

juist nu ga ik rwina zettenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben overigens wel rustig een serie aan het kijken, dus een beetje kalm aan liebe Leuten.

rellluuhhhquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben overigens wel rustig een serie aan het kijken, dus een beetje kalm aan liebe Leuten.

which one?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:

Aangezien ik Man in the High Castle kijk en mij op dit moment bijzonder veel kan identificeren met öbbergruppenführer John Smith, komt dat vast wel goed.quote:

vanaf dan word dat pas tof, vraag aan een the wire fan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Helft van seizoen 1 ofzo. Weet niet meer precies.

ja veterstrikdiplomaquote:

McNulty, kan jij dit beamen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vanaf dan word dat pas tof, vraag aan een the wire fan.

De serie heeft veel personages, het kost even tijd om ze te leren kennen. Daarna wordt het makkelijker en leuker om te volgen.quote:

hoezo reageer je niet op wheres wallace?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
De serie heeft veel personages, het kost even tijd om ze te leren kennen. Daarna wordt het makkelijker en leuker om te volgen.

Zoveel aandacht geeft ze aan jouquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat never again we hebben nooit gedate

Ich nicht mein fuhrer.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen andere Man in the High Castle-liefhebbers hier?

kende het niet voordat ik het net googledequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen andere Man of the High Castle-liefhebbers hier?

wie ben jij en waar de fuck denk je je mee bezig te houdenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zoveel aandacht geeft ze aan jou

ken ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen andere Man of the High Castle-liefhebbers hier?

IK SNAP WAAROM ZE ZO STAAN OMDAT ZE DENKEN EN DE PARTIJ HEET DENK!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] had vandaag klassenuitje

is derde van rechts sylvana?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:

Hahahahahahahahahahshahahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie ben jij en waar de fuck denk je je mee bezig te houden

echt?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:

Wie is die leuke man helemaal rechts?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:

Echt een poging waard, goede seriequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kende het niet voordat ik het net googlede
maar seems interesting dus misschien dat ik het een kans geef

eyquote:

quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie is die leuke man helemaal rechts?

Is je keuken op half uur afstand?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef Ashqelon het volgende:
Wil pasta eten morgen maar dan moet half uur heen en half uur terug.

Dat is Victor Reinierquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]

echt een feest is er sws niet zo vaak maar nee, gwn thuis vanavondquote:

wtf is dit?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:

rtquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer weer. Ik vond je in FB leuker

meneer janssenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]

waar sta jijquote:

Heb je aan Kuzu gevraagd waarom hij geen afstand neemt van het gedrag van de Turken na mislukte coup?quote:

Ik voel altijd verdrietig als ik net terug kom van een week werk en jij al lekker dagenlang lol zit te maken.quote:

Ik ga in februari naar de TK, zal het dan wel vragen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je aan Kuzu gevraagd waarom hij geen afstand neemt van het gedrag van de Turken na mislukte coup?

awhquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik voel altijd verdrietig als ik net terug kom van een week werk en jij al lekker dagenlang lol zit te maken.
Wil ik ook weer.
 ach, over niet al te lang mag je met pensioen moet je maar denken
 ach, over niet al te lang mag je met pensioen moet je maar denken

nee afstand purmerend naar vapiano.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is je keuken op half uur afstand?

echt een kutuserquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:00 schreef Catkiller het volgende:
hardromacunt is nooit leuk geweest

zo'n lolletje is het hier anders nietquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik voel altijd verdrietig als ik net terug kom van een week werk en jij al lekker dagenlang lol zit te maken.
Wil ik ook weer.

eheheh ;pquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt een kutuser
snap je
cunt kut

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |