De serie heeft veel personages, het kost even tijd om ze te leren kennen. Daarna wordt het makkelijker en leuker om te volgen.quote:
hoezo reageer je niet op wheres wallace?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
De serie heeft veel personages, het kost even tijd om ze te leren kennen. Daarna wordt het makkelijker en leuker om te volgen.
Zoveel aandacht geeft ze aan jouquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat never again we hebben nooit gedate
Ich nicht mein fuhrer.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen andere Man in the High Castle-liefhebbers hier?
kende het niet voordat ik het net googledequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen andere Man of the High Castle-liefhebbers hier?
wie ben jij en waar de fuck denk je je mee bezig te houdenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zoveel aandacht geeft ze aan jou
ken ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen andere Man of the High Castle-liefhebbers hier?
IK SNAP WAAROM ZE ZO STAAN OMDAT ZE DENKEN EN DE PARTIJ HEET DENK!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] had vandaag klassenuitje
is derde van rechts sylvana?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:
Hahahahahahahahahahshahahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie ben jij en waar de fuck denk je je mee bezig te houden
echt?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:
Wie is die leuke man helemaal rechts?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |