Jij bent allochtoon?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
niet op hen of überhaupt niet op allochtonen?
lol. Meeste quoteposts zijn toch maar rotopmerkingen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:33 schreef Catkiller het volgende:
De rare posts moet je dan maar gewoon voor lief nemen Niels en elke ochtend gewoon de quotes die zijn gemaakt die nacht wegklikken, wat niet meer weet wat niet deert.
Dat stellen mensen vast niet op prijs, dat je alleen in het weekend onder de douche stapt.quote:
tot waar heb je gevolgd? Veel personen vinden begin saai, is echter wel toffe tv-serie, je hoort er echter wel hoogopgeleid voor te zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die nog niet. The Wire eens geprobeerd maar kon er niet echt in komen.
quote:
Ze kunnen van jou toch ook gewoon de topicmonitor maken, zo'n snitch die alles aangeeft.quote:
Schijt aan henquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat stellen mensen vast niet op prijs, dat je alleen in het weekend onder de douche stapt.
turkse snor kietelt lkkrquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee hollander ik val niet op toerkoes
Ze hebben er altijd twee nodig.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze kunnen van jou toch ook gewoon de topicmonitor maken, zo'n snitch die alles aangeeft.
Ik val op aliensquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
niet op hen of überhaupt niet op allochtonen?
Nee dnkjequote:
Helft van seizoen 1 ofzo. Weet niet meer precies.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tot waar heb je gevolgd? Veel personen vinden begin saai, is echter wel toffe tv-serie, je hoort er echter wel hoogopgeleid voor te zijn.
juist nu ga ik rwina zettenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben overigens wel rustig een serie aan het kijken, dus een beetje kalm aan liebe Leuten.
rellluuhhhquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben overigens wel rustig een serie aan het kijken, dus een beetje kalm aan liebe Leuten.
which one?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aangezien ik Man in the High Castle kijk en mij op dit moment bijzonder veel kan identificeren met öbbergruppenführer John Smith, komt dat vast wel goed.quote:
vanaf dan word dat pas tof, vraag aan een the wire fan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Helft van seizoen 1 ofzo. Weet niet meer precies.
ja veterstrikdiplomaquote:
McNulty, kan jij dit beamen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vanaf dan word dat pas tof, vraag aan een the wire fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |