Ja, ik drink m'n koffie op en ga te bed. Heb ook nog iets te overpeinzen.quote:
Doe ik helemaal ingeburgerd krijg ik zo'n standaard reply.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggg
Waarom zou je koffie drinken voor je gaat slapen, dan kan je beter gewoon zoals normaal dat kratje bier leeg maken tochquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ik drink m'n koffie op en ga te bed. Heb ook nog iets te overpeinzen.
Tief op, mafkees!quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe ik helemaal ingeburgerd krijg ik zo'n standaard reply.
mortie is leukquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
Hmm Rick And Morty staat op Netflix zie ik, schijnt een leuke serie te zijn. Mensen die het kennen hier?
Ja schitterendquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
Hmm Rick And Morty staat op Netflix zie ik, schijnt een leuke serie te zijn. Mensen die het kennen hier?
Dit heb ik ze nooit horen zeggen bij Oh Oh Cherso.quote:
ilgun?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik stuur jou wel op hem af hij is 2 m en ecto
is wel fa2 jaquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
Ik drink niet zo veel koffie. Kan prima in slaap komen als ik koffie drink.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou je koffie drinken voor je gaat slapen, dan kan je beter gewoon zoals normaal dat kratje bier leeg maken toch
Fa2?quote:
BrBa is toffer.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
Hmm Rick And staat op Netflix zie ik, schijnt een leuke serie te zijn.
Alsof die tijd van jou iets waard is, op je steen staat later de officiële datum van overlijden en de niet officiële van toen wanneer je een saaie lul werd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Fa2?
Waar valt het mee te vergelijken qua animatie? Ja ben te lui om een aflevering te kijken ter testVoor je het weet heb ik weer 20 minuten van mijn leven verspeeld.
Gepost vanaf het Fok! forum.
fa2 is grap of grappigquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Fa2?
Waar valt het mee te vergelijken qua animatie? Ja ben te lui om een aflevering te kijken ter testVoor je het weet heb ik weer 20 minuten van mijn leven verspeeld.
Gepost vanaf het Fok! forum.
niet op hen of überhaupt niet op allochtonen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee hollander ik val niet op toerkoes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |