Echt een poging waard, goede seriequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kende het niet voordat ik het net googlede
maar seems interesting dus misschien dat ik het een kans geef
eyquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie is die leuke man helemaal rechts?
Is je keuken op half uur afstand?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef Ashqelon het volgende:
Wil pasta eten morgen maar dan moet half uur heen en half uur terug.
Dat is Victor Reinierquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt een feest is er sws niet zo vaak maar nee, gwn thuis vanavondquote:
wtf is dit?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:56 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] had vandaag klassenuitje
rtquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer weer. Ik vond je in FB leuker
meneer janssenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
waar sta jijquote:
Heb je aan Kuzu gevraagd waarom hij geen afstand neemt van het gedrag van de Turken na mislukte coup?quote:
Ik voel altijd verdrietig als ik net terug kom van een week werk en jij al lekker dagenlang lol zit te maken.quote:
Ik ga in februari naar de TK, zal het dan wel vragen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je aan Kuzu gevraagd waarom hij geen afstand neemt van het gedrag van de Turken na mislukte coup?
awhquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik voel altijd verdrietig als ik net terug kom van een week werk en jij al lekker dagenlang lol zit te maken.
Wil ik ook weer.
nee afstand purmerend naar vapiano.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is je keuken op half uur afstand?
echt een kutuserquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:00 schreef Catkiller het volgende:
hardromacunt is nooit leuk geweest
zo'n lolletje is het hier anders nietquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik voel altijd verdrietig als ik net terug kom van een week werk en jij al lekker dagenlang lol zit te maken.
Wil ik ook weer.
eheheh ;pquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt een kutuser
snap je
cunt kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |