Vapiano is een ballentent, waarom kook je niet zelf pasta...quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee afstand purmerend naar vapiano.

kan er nog steeds niet overuit dat je van alle plekken op de wereld in het schijtgat Purmerend gaat wonenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee afstand purmerend naar vapiano.

Nee maar nu je het uitlegt ben ik het met je eens. Zo iemand die er op uit is om andere users verdrietig te maken terwijl dit een positieve SC is.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt een kutuser
snap je
cunt kut

omdat kokenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
wrm koken als je ook gwn niet kunt koken

haha, dacht altijd dat jij serieus wasquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef Fylax het volgende:
jongens ik maak maar grapje dat is gwn een random foto he

mehquote:

75 stel ik altijd. Ik overdrijf weleens, stiekem vind ik het ook wel geweldig leuk en kan ik niet zonder.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
awhach, over niet al te lang mag je met pensioen moet je maar denken
Oh jee.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:01 schreef zeer het volgende:
[..]
zo'n lolletje is het hier anders niet

koken is gewoon hardquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:

dat is mooiquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
75 stel ik altijd. Ik overdrijf weleens, stiekem vind ik het ook wel geweldig leuk en kan ik niet zonder.

hoezo? afstand naar centrum is even lang als vanaf bijlmer, in purmerend heb je echter geen hangneger.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef zeer het volgende:
[..]
kan er nog steeds niet overuit dat je van alle plekken op de wereld in het schijtgat Purmerend gaat wonen

ja nee niet echtquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:03 schreef zeer het volgende:
[..]
mooi toch al die smaakjes en dan bij elkaar en dan zo mensen die dat lekker vinden

omdat Purmerendquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo? afstand naar centrum is even lang als vanaf bijlmer, in purmerend heb je echter geen hangneger.

Dan leer je kokenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:

rare jongens die limburgersquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee niet echt
maar ik hou ook niet echt van eten ofzo, is meer omdat t moet

komt omdat je mijn eten nog nooit geproefd hebtquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee niet echt
maar ik hou ook niet echt van eten ofzo, is meer omdat t moet

vind dat goed te eten, beter dan pasta die ik zelf bereid.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vapiano is een ballentent, waarom kook je niet zelf pasta...

dat staat er nietquote:

Oh ja, ik had toch een stel prachtige appels geoogst, ik heb er eentje aan de boom laten hangen, maak ik morgen een foto van.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef zeer het volgende:
[..]
hoewel het vandaag toch weer ouderwets gezellig was

Zie FB.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer weer. Ik vond je in FB leuker

Jij stelt echt eens in de drie maanden dezelfde vragen. Maar ook echt precies.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind dat goed te eten, beter dan pasta die ik zelf bereid.

Gelukkig kan je er op de A7 met een afgesneden bocht langsquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat Purmerend____________________________!

heb sws nog nooit veganistisch gegeten volgens mijquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:05 schreef zeer het volgende:
[..]
komt omdat je mijn eten nog nooit geproefd hebt

hardromacore zit te baggeren in FBquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij stelt echt eens in de drie maanden dezelfde vragen. Maar ook echt precies.

ja blijf daar danquote:

Ik hou daarvanquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig kan je er op de A7 met een afgesneden bocht langs

niet tof dat hier geen een pastatent zit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat Purmerend____________________________!

vind je dat normaal zomaar de regels aan je laars lappenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hou daarvanLekker met 140 doorheen knallen

Livin' on the edgequote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind je dat normaal zomaar de regels aan je laars lappen

Snel en daadkrachtig opgetredenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen gebagger in SC natuurlijk.

wtfquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee okee, maar is echt bullshit om voor pasta elke keer naar amsterdam te gaan met trein

Terecht, dan ben je Purmerreutel snel voorbijquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hou daarvanLekker met 140 doorheen knallen

Een beetje maar jaquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf
ja oké, dat is wel een beetje vreemd
maar ash is sowieso een beetje vreemd

jaquote:

nou vooruit dan maarquote:

En dan wat 'heuveltjes' richting hoorn. Hoppaquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Terecht, dan ben je Purmerreutel snel voorbij

En Bob is normaal zeker?quote:

Dat stuk is best leuk rijdenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan wat 'heuveltjes' richting hoorn. Hoppa

absoluutquote:

in purmerend is er verder niets goed te vreten en moet bovendien oortelefoon halen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee okee, maar is echt bullshit om voor pasta elke keer naar amsterdam te gaan met trein

ettoquote:
nicequote:

wedden dat ik het binnen 5 posts doorhebquote:

Volgens mij kan je nog geen ei bakken dus ja respect verderquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
in purmerend is er verder niets goed te vreten en moet bovendien oortelefoon halen.

Sukkel, laat hzaw dit maar niet horen.quote:

Hoe was het WCH?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ooit nog eens hier met een kloon binnendringen, kijken hoe dat is.

boeit me niequote:Op vrijdag 23 september 2016 23:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sukkel, laat hzaw dit maar niet horen.

Heb ik niet maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik hoop dat je een leuke avond hebt cat

Ik denk dat het me wel luktquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
wedden dat ik het binnen 5 posts doorheb

Laat hzaw dat ook maar niet horen.quote:

tru, respect voor wat?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog geen ei bakken dus ja respect verder

probeer gwn over een tijdjequote:Op vrijdag 23 september 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat het me wel lukt

Ik heb haren op mijn schedel om het tegendeel te bewijzen.quote:

coolquote:

Extra gekleurd zodat die paar plukjes nog heel wat lijken in plaats van zo'n grijs bolletje waar de helft van is weggelopen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb haren op mijn schedel om het tegendeel te bewijzen.

Je zal het nooit zien aankomen. Pas als ik het met een zwoele, warme stem zachtjes in de je DM typ.quote:

Zit het net zo goed vast als de baard van Sinterklaas?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb haren op mijn schedel om het tegendeel te bewijzen.

Ik heb echt geen ene kloon trouwensquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zit het net zo goed vast als de baard van Sinterklaas?

hou je bekquote:

sukkelquote:

;$quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:15 schreef Catkiller het volgende:
Wat een kansloze lyrics, je zou bijna denken dat het dp is.

Skankhunter42quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ene kloon trouwens.

Heb ze doorgestuurd naar Chai voor de databasequote:

1.5 uurquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:16 schreef Ashqelon het volgende:
hoe lang mag je pasta bewaren op room temperatuur?

ik post wel vaker op die accounts hierquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb ze doorgestuurd naar Chai voor de database

Niet, je bent toch geen Chinees die iets 24 uur laat staan na bereiden? Kan wel eventjes hoor maar snel koelen is beste zeggen ze.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:16 schreef Ashqelon het volgende:
hoe lang mag je pasta bewaren op room temperatuur?

quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:16 schreef Catkiller het volgende:
Maar het is onderhand een baan om er zoveel te hebben en daar doet dp niet aan toch.

wie ben jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |