Extra gekleurd zodat die paar plukjes nog heel wat lijken in plaats van zo'n grijs bolletje waar de helft van is weggelopen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb haren op mijn schedel om het tegendeel te bewijzen.
Je zal het nooit zien aankomen. Pas als ik het met een zwoele, warme stem zachtjes in de je DM typ.quote:
Zit het net zo goed vast als de baard van Sinterklaas?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb haren op mijn schedel om het tegendeel te bewijzen.
Ik heb echt geen ene kloon trouwensquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zit het net zo goed vast als de baard van Sinterklaas?
hou je bekquote:
sukkelquote:
;$quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:15 schreef Catkiller het volgende:
Wat een kansloze lyrics, je zou bijna denken dat het dp is.
Skankhunter42quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ene kloon trouwens.
Heb ze doorgestuurd naar Chai voor de databasequote:
1.5 uurquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:16 schreef Ashqelon het volgende:
hoe lang mag je pasta bewaren op room temperatuur?
ik post wel vaker op die accounts hierquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb ze doorgestuurd naar Chai voor de database
Niet, je bent toch geen Chinees die iets 24 uur laat staan na bereiden? Kan wel eventjes hoor maar snel koelen is beste zeggen ze.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:16 schreef Ashqelon het volgende:
hoe lang mag je pasta bewaren op room temperatuur?
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:16 schreef Catkiller het volgende:
Maar het is onderhand een baan om er zoveel te hebben en daar doet dp niet aan toch.
wie ben jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |