absoluutquote:
in purmerend is er verder niets goed te vreten en moet bovendien oortelefoon halen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee okee, maar is echt bullshit om voor pasta elke keer naar amsterdam te gaan met trein
ettoquote:
nicequote:
wedden dat ik het binnen 5 posts doorhebquote:
Volgens mij kan je nog geen ei bakken dus ja respect verderquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
in purmerend is er verder niets goed te vreten en moet bovendien oortelefoon halen.
Sukkel, laat hzaw dit maar niet horen.quote:
Hoe was het WCH?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ooit nog eens hier met een kloon binnendringen, kijken hoe dat is.
boeit me niequote:Op vrijdag 23 september 2016 23:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sukkel, laat hzaw dit maar niet horen.
Heb ik niet maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik hoop dat je een leuke avond hebt cat
Ik denk dat het me wel luktquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
wedden dat ik het binnen 5 posts doorheb
Laat hzaw dat ook maar niet horen.quote:
tru, respect voor wat?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog geen ei bakken dus ja respect verder
probeer gwn over een tijdjequote:Op vrijdag 23 september 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat het me wel lukt
Ik heb haren op mijn schedel om het tegendeel te bewijzen.quote:
coolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |