Jij stelt echt eens in de drie maanden dezelfde vragen. Maar ook echt precies.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind dat goed te eten, beter dan pasta die ik zelf bereid.
Gelukkig kan je er op de A7 met een afgesneden bocht langsquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat Purmerend____________________________!
heb sws nog nooit veganistisch gegeten volgens mijquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:05 schreef zeer het volgende:
[..]
komt omdat je mijn eten nog nooit geproefd hebt
hardromacore zit te baggeren in FBquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij stelt echt eens in de drie maanden dezelfde vragen. Maar ook echt precies.
ja blijf daar danquote:
Ik hou daarvanquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig kan je er op de A7 met een afgesneden bocht langs
niet tof dat hier geen een pastatent zit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:04 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat Purmerend____________________________!
vind je dat normaal zomaar de regels aan je laars lappenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hou daarvanLekker met 140 doorheen knallen
Livin' on the edgequote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind je dat normaal zomaar de regels aan je laars lappen
Snel en daadkrachtig opgetredenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen gebagger in SC natuurlijk.
wtfquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee okee, maar is echt bullshit om voor pasta elke keer naar amsterdam te gaan met trein
Terecht, dan ben je Purmerreutel snel voorbijquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hou daarvanLekker met 140 doorheen knallen
Een beetje maar jaquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf
ja oké, dat is wel een beetje vreemd
maar ash is sowieso een beetje vreemd
jaquote:
nou vooruit dan maarquote:
En dan wat 'heuveltjes' richting hoorn. Hoppaquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Terecht, dan ben je Purmerreutel snel voorbij
En Bob is normaal zeker?quote:
Dat stuk is best leuk rijdenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan wat 'heuveltjes' richting hoorn. Hoppa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |