Het is geen vraagquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit vraag je aan een rasautist?
quote:
quote:
quote:
quote:
Kom eens hier allen, des te sneller dat dit aidstopic met stomme TT EN TS weg kanquote:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kom eens hier allen, des te sneller dat dit aidstopic met stomme TT EN TS weg kan
Flikker zelf op naar je aids Geerd SCquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kom eens hier allen, des te sneller dat dit aidstopic met stomme TT EN TS weg kan
Zo, die zit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flikker zelf op naar je aids Geerd SC
Hoho.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:49 schreef Willoow het volgende:
Doe even niet zo vies met jullie plakzooi.
Merk er weinig van.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:52 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Hoho.
Iedereen heeft er profijt van.
Fixedquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:53 schreef Oberkullie het volgende:
Voel me echt ziek in mijn hoofd volgens mij ben ik raar ohjee
Turbulentie, lekker man.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:53 schreef Oberkullie het volgende:
Voel me echt raar in mijn hoofd volgens mij word ik ziek ohjee
ik ben er voor je bbyquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:53 schreef Oberkullie het volgende:
Voel me echt raar in mijn hoofd volgens mij word ik ziek ohjee
Oke beterschap dan maar.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:57 schreef Oberkullie het volgende:
Beetje het gevoel alsof je m heb geslikt en dan vlak voordat hij komt dat je eerst nog heel naar en misselijk word
quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ff je matje bij laten werken
Wil je nog meer slikken?quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:57 schreef Oberkullie het volgende:
Beetje het gevoel alsof je m heb geslikt en dan vlak voordat hij binnenkomt dat je eerst nog heel naar en misselijk word
dat je er srs 1 had stelt me wel een beetje teleurquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die had ik toen ik 16 was.
Ik had zelfs bijna een ooievaar tattoo op mijn borst. Godzijdank niet doorgegaan. Had ik eeuwig spijt van gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat je er srs 1 had stelt me wel een beetje teleur
lol weddenschap verloren?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had zelfs bijna een ooievaar tattoo op mijn borst. Godzijdank niet doorgegaan. Had ik eeuwig spijt van gehad.
Nee geen weddenschap. Dacht er serieus over na. Was toen wel diehard supporter ja. Tegenwoordig ben ik mijn wilde haren wel verloren op dat gebied ja.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol weddenschap verloren?
en ooievaar is toch van die haagse voetbalclub
of ben je niet zo'n die hard supporter
hehehequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee geen weddenschap. Dacht er serieus over na. Was toen wel diehard supporter ja. Tegenwoordig ben ik mijn wilde haren wel verloren op dat gebied ja.
Eens.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehehe
beter gewoon tat die wat voor je betekent dan club logo
quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:57 schreef Oberkullie het volgende:
Beetje het gevoel alsof je m heb geslikt en dan vlak voordat hij binnenkomt dat je eerst nog heel naar en misselijk word
oh laat maar danquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Kki mi kki ik doe zo irritant en alles maar date van maandag knapt maar niet af
Dan wil hij maar 1 ding.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Kennelijk heeft hij genoeg pandapunten.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
wat zei hij toen jij zei dat je hem niet zo zag zittenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
sinds wanneer is het gebruik van het woord kanker toegestaan?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kennelijk heeft hij genoeg pandapunten.
ze heeft het toch laten merkenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat zei hij toen jij zei dat je hem niet zo zag zitten
oh wacht dat heb je vast niet gedaan want wijven moeten altijd moeilijk doen
Zo obviquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kennelijk heeft hij genoeg pandapunten.
zou jij wel eens willen weten he mahlequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar rl wel eens ontmoet eigenlijk?
wrm zo snitchenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sinds wanneer is het gebruik van het woord kanker toegestaan?
niet goed genoegquote:
Jaja.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon zo simpel
'Bij nader inzien ga ik toch liever niet met jou op date, tot ziens'
Jij kan het weten.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jaja.
Maar die aandacht is ergens ook wel fijn.
Hihi.
Bedankt frassquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon zo simpel
nietquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sinds wanneer is het gebruik van het woord kanker toegestaan?
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt frass
Hij is nu mad af
Nou, ja, eigenlijk wel... Ik bedoel, jullie zijn zo closequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zou jij wel eens willen weten he mahle
Jammer dat het zo publiekelijk moet frass.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon zo simpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |