quote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe de fuck moeten wij dat weten
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
jullie kennen me toch wel een beetje :s
jij zou ook kunnen zeggen wat voor opleiding wij moeten doen?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
jullie kennen me toch wel een beetje :s
nee maar ik vertel wat meer over mn persoonlijke info dan jij bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 september 2016 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zou ook kunnen zeggen wat voor opleiding wij moeten doen?
behalve dat je verliefd bent op ariana grande en soms pakken draagt weet ik verder niet veel over jequote:Op donderdag 22 september 2016 01:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee maar ik vertel wat meer over mn persoonlijke info dan jij bijvoorbeeld
bij de appiequote:Op donderdag 22 september 2016 01:09 schreef Fylax het volgende:
Oke anders gezegd waar zien jullie mij werken
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luister jongen, buiten wat Hermann zegt weet ik echt niks over je. Weten wij veel waar je goed in bent, waar je goede cijfers op school haalt zonder moeite... Weten wij veel waar je affectie mee hebt behalve fappen op domme kutzangeressen en schrijven van extreemrechtse stukken voor FP
Vind het gewoon zo lastig..quote:Op donderdag 22 september 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
denk dat je er sws beter niet aan kunt beginnen als je op een forum moet vragen welke opleiding bij je past
Ja oke, dat is waar.quote:Op donderdag 22 september 2016 01:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker naar schoolbeurs, open dagen, vraag het je docent...
ik had ICT opleiding gekozen omdat ik linkshandig ben en geen inkt meer wilde op mijn hand, zo makkelijk kan het ookquote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had ICT opleiding gekozen omdat ik linkshandig ben en geen inkt meer wilde op mijn hand, zo makkelijk kan het ook
hehehehquote:Op donderdag 22 september 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had ICT opleiding gekozen omdat ik linkshandig ben en geen inkt meer wilde op mijn hand, zo makkelijk kan het ook
ik neem aan dat je het niet over All Points Bulletin hebt, dat redelijke online soort GTA spel van een paar jaar terugquote:
goedquote:
hahah daar dacht ik ook meteen aanquote:Op donderdag 22 september 2016 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het niet over All Points Bulletin hebt, dat redelijke online soort GTA spel van een paar jaar terug
nee manquote:Op donderdag 22 september 2016 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het niet over All Points Bulletin hebt, dat redelijke online soort GTA spel van een paar jaar terug
gta online verdienen ze zo veel geld mee dat ze geen singleplayer DLC meer gaan makenquote:
Hoezo verxienen ze geld daarmee is het dan niet gratis?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gta online verdienen ze zo veel geld mee dat ze geen singleplayer DLC meer gaan maken
en dat online vond ik niet zo lang boeiend
zou ook niet kopen tenzij je graag in first person rond wil lopen/rijdenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:21 schreef Fylax het volgende:
ja weet je ik had gta v op ps3 en heb nu ps4 maar daar kost gta nog steeds 60 euro op ofzo
op motor spookrijden op snelweg in first person is wel dikke swekquote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ook niet kopen tenzij je graag in first person rond wil lopen/rijden
Nouja, ik heb geen PS3 meer en mijn klasgenoten hebben wel GTA V op de PS4quote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef b deadprez het volgende:
[..]
zou ook niet kopen tenzij je graag in first person rond wil lopen/rijden
jaquote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op motor spookrijden op snelweg in first person is wel dikke swek
ja niet lullig bedoeld maar uit je verhalen krijg ik niet echt het idee dat je klasgenoten graag gta met je willen spelenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja, ik heb geen PS3 meer en mijn klasgenoten hebben wel GTA V op de PS4
Miss dat ik ergens tweede hans kan kopen
onze hans mag je gratis hebbenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja, ik heb geen PS3 meer en mijn klasgenoten hebben wel GTA V op de PS4
Miss dat ik ergens tweede hans kan kopen
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
onze hans mag je gratis hebben
nja oke.. is ook wel zoquote:Op donderdag 22 september 2016 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja niet lullig bedoeld maar uit je verhalen krijg ik niet echt het idee dat je klasgenoten graag gta met je willen spelen
zou je nou echt geld uit gaan geven om te gamen met mensen die je gebruiken als ze iets nodig hebben maar je verder beetje belachelijk maken?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja oke.. is ook wel zo
(behalve 1 uit mijn klas dan die zit naast me en ga ik elke pauze mee om) die doet GTA V met de rest van mn klas dus hij kan me wel erin duwen denk ik ofzo
goh verrassend, dat is anders nooit zoquote:Op donderdag 22 september 2016 01:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een aidstopics allemaal in NT-lijst
Nee maar GTA is gewoon leuk tochquote:Op donderdag 22 september 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou je nou echt geld uit gaan geven om te gamen met mensen die je gebruiken als ze iets nodig hebben maar je verder beetje belachelijk maken?
Ja goed, klik er niet zovaak op. Voor de verandering nu maar eens gedaan en eerste wat ik zie is Kcal tampon van Mapimaquote:Op donderdag 22 september 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
goh verrassend, dat is anders nooit zo
ik vind online echt geen ene anus aanquote:Op donderdag 22 september 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee maar GTA is gewoon leuk toch
welke game welquote:Op donderdag 22 september 2016 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind online echt geen ene anus aan
oh ja, die zag ik ook, wel nieuw dieptepuntje datquote:Op donderdag 22 september 2016 01:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed, klik er niet zovaak op. Voor de verandering nu maar eens gedaan en eerste wat ik zie is Kcal tampon van Mapima
Over mijn nek gegaan, ik had haar een perm gegeven
vind online sws maar matig meestalquote:
trustequote:
Kennelijk jaquote:Op donderdag 22 september 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, die zag ik ook, wel nieuw dieptepuntje dat
maar die irritante tyfushoer levert clicks op hè
Trustenquote:
die mag wegblijvenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
het is hier wel echt godse dood hè
waar is ama
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die mag wegblijven
ze zei ''dp is er weer'', toen vroeg ik of ze überhaupt wist dat ik veel langer dan jij weg was geweest en het antwoord kan je wel raden
valt me wel op dat drugsgebruikers altijd straight edge mensen discrimineren maar niet andersomquote:
zo zijn wijquote:Op donderdag 22 september 2016 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
valt me wel op dat drugsgebruikers altijd straight edge mensen discrimineren maar niet andersom
Koud hartje is nog steeds een hartjequote:
ben je zo wanhopig :squote:Op donderdag 22 september 2016 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Koud hartje is nog steeds een hartje
coca cola zeroquote:Op donderdag 22 september 2016 01:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
heb nu zin in coca cola zero door deze post.. weet exht niet waarom
omdat je geen smaakpapillen hebtquote:Op donderdag 22 september 2016 01:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
heb nu zin in coca cola zero door deze post.. weet exht niet waarom
neuh, mag toch wel iemand aardig vinden?quote:
nee dat mag niet remqoquote:Op donderdag 22 september 2016 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
neuh, mag toch wel iemand aardig vinden?
gwn normale coca cola of anders optyfequote:Op donderdag 22 september 2016 01:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
geen calorieën en nogsteeds errugh lekker
normale cola vind ik nu te zoetquote:Op donderdag 22 september 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn normale coca cola of anders optyfe
Ik hoop dat je weg blijft Ama, ik ga me weer omdraaienquote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
normale cola vind ik nu te zoet
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
normale cola vind ik nu te zoet
trustequote:Op donderdag 22 september 2016 01:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weg blijft Ama, ik ga me weer omdraaien
denkte nou echt dat er geen calorieën inzittenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
geen calorieën en nogsteeds errugh lekker
gooi jezelf wegquote:Op donderdag 22 september 2016 01:41 schreef defokkingfoker het volgende:
Pepsi max is ook wel oke.. maar coca cola zero is wel lekkerder
slaapse hequote:Op donderdag 22 september 2016 01:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
zit kanjo veel zoetstoef in.. fucking slecht voor je tanden maar niet voor de vetjesquote:Op donderdag 22 september 2016 01:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denkte nou echt dat er geen calorieën inzitten
quote:
calorieën zitten niet alleen in suikers hèquote:Op donderdag 22 september 2016 01:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
zit kanjo veel zoetstoef in.. fucking slecht voor je tanden maar niet voor de vetjes
Coke zero does not have zero calories, but in nutritional information labelling, there is threshold below which you can round down, and if the nearest number is zero, you can round down to 0 and say zero calories.quote:Op donderdag 22 september 2016 01:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
zit kanjo veel zoetstoef in.. fucking slecht voor je tanden maar niet voor de vetjes
kkgayquote:Op donderdag 22 september 2016 01:43 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik drink ook soms spa rood met een vleugje smaak
quote:Op donderdag 22 september 2016 00:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
Jullie denken mij allemaal natuurlijk stuk voor stuk te kennen en te weten wat er in mij om gaat.
Echt, ik voel mij niet te goed om te werken.
Als er een ding is dan is het 40 uur per week werken, leuk loontje, niet meer UWV afhankelijk zijn. Maar als ze mij steeds baantjes aansmeren waarin het doorlopen naar fulltime werk op loonbasis niet mogelijk is op korte termijn (lees 2-3 maanden) Dan ga ik het niet doen.
Want dan blijf ik werken voor die uitkering en daar zit ik niet op te wachten. Ik wil niet werken met behoud van dat snot ding, ik wil werken om mijn eigen centen te verdienen, en niet dat vangnet te hebben.
Maar iedereen hier in dit topic denkt mij beter te kennen dan dat ik mijzelf ken, en denken allemaal dat ik een complete retard ben en niks kan in m`n leven, dus dat schiet ook niks op.
Als ik kan werken en ze kunnen mij de garantie geven dat ik na mijn proefperiode in loondienst ga en van die uitkering af ben doe ik het GRAAG! Maar als ze dat niet kunnen en ze blijven die uitkering onder mij schuiven als zijnde een vangnet, terwijl de hele insteek van die herkeuring juist was dat ik hem kwijt zou gaan raken omdat ik wel kan werken, ga ik niet werken...
Want dan werk ik VOOR MIJN UITKERING, ik word aangevuld.
Maar stel ik werk dan voor mijn uitkering en zou 1400 euro krijgen elke maand, dan word ik maar aangevuld tot zeg 1100 (900 uitkering + 200 bij verdienen) Ja en die andere 300 dan? Dan werk ik dus voor jan met de korte achternaam.
Maar whatever, dit is al zovaak besproken mensen.
ik draag om mijn linkerpols een horloge en rechterpols een armbandje. Ik lijk net dimaquote:
snap die kerel echt niet, ik zou echt zo lang mogelijk die uitkering behouden en nooit werk zoekenquote:
rtquote:Op donderdag 22 september 2016 01:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap die kerel echt niet, ik zou echt zo lang mogelijk die uitkering behouden en nooit werk zoeken
wat boeien mij een paar batties op een forum nou
deel met mij, heb niet veel nodigquote:Op donderdag 22 september 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
ik wil die uitkering anders wel hebben als hij hem niet hoeft
iscool broederquote:Op donderdag 22 september 2016 01:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deel met mij, heb niet veel nodig
Eensh. Wie wil kontseks met mij?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap die kerel echt niet, ik zou echt zo lang mogelijk die uitkering behouden en nooit werk zoeken
wat boeien mij een paar batties op een forum nou
heequote:
ewa jah tostie vlog zit aardig diep in mijn geheugenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
snap sws echt niet dat hij zich steeds blijft verantwoorden in dat droeftoetertopicde tering zeg, mensen zitten daar toch alleen om hem belachelijk te maken zodat ze zich beter voelen over hun eigen zielige kkleventje
je weet toch ondertussen na 20 FOK! accounts en 3 youtube accounts dat hij te veel geeft om meningen van anderenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
snap sws echt niet dat hij zich steeds blijft verantwoorden in dat droeftoetertopicde tering zeg, mensen zitten daar toch alleen om hem belachelijk te maken zodat ze zich beter voelen over hun eigen zielige kkleventje
touch of grapefruit is het lekkerstequote:Op donderdag 22 september 2016 01:43 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik drink ook soms spa rood met een vleugje smaak
Egostreling, maar daar moet ie mee ophouden jaquote:Op donderdag 22 september 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
ja truequote:Op donderdag 22 september 2016 01:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet toch ondertussen na 20 FOK! accounts en 3 youtube accounts dat hij te veel geeft om meningen van anderen
rare manier van egostreling wel danquote:Op donderdag 22 september 2016 01:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Egostreling, maar daar moet ie mee ophouden ja
whollah jij weetquote:Op donderdag 22 september 2016 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
touch of grapefruit is het lekkerste
?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aandacht is kennelijk een vorm van egostreling voor hem. Anders weet ik niet waarom je 290159359 youtube-accounts maaktquote:Op donderdag 22 september 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
rare manier van egostreling wel dan
ja dat is waarquote:Op donderdag 22 september 2016 01:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aandacht is kennelijk een vorm van egostreling voor hem. Anders weet ik niet waarom je 290159359 youtube-accounts maakt
buiten de SC posten, doe normaalquote:Op donderdag 22 september 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
foker als ik in dat topic wil posten doe ik dat zelf wel
geen dankquote:Op donderdag 22 september 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
foker als ik in dat topic wil posten doe ik dat zelf wel
wat. Hoezo vond je mij een kut user dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vond jou maar een kutuser maar dit is wel oké
komt weinig zinnigs uitquote:Op donderdag 22 september 2016 01:56 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
wat. Hoezo vond je mij een kut user dan?
moet je even wat kuts over braddie zeggenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:56 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb geen quotemelding, weet ik weer waar ik sta
doe ik al onder een andere naam in zijn youtube commentsquote:Op donderdag 22 september 2016 01:57 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
moet je even wat kuts over braddie zeggen
Waarom?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt het totaal verpest
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
het is hier wel echt godse dood hè
waar is ama
pussyquote:Op donderdag 22 september 2016 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe ik al onder een andere naam in zijn youtube comments
ik miste je alquote:
Ik speel alleen vals om een bruut huis te bouwen. Daarna werk ik voor mijn geld.quote:Op donderdag 22 september 2016 01:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Speel je vals of eerlijk?
vals dusquote:Op donderdag 22 september 2016 02:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik speel alleen vals om een bruut huis te bouwen. Daarna werk ik voor mijn geld.
wow dat wou ik zeggen maar kon het niet verwoordenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:00 schreef Der_Mann het volgende:
wat is het doel van werken voor je geld als je al een goed huis en alles hebt
Rekeningen betalen, eten, nieuwe meubels.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:00 schreef Der_Mann het volgende:
wat is het doel van werken voor je geld als je al een goed huis en alles hebt
gewoon de buurt neukenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
zelfs in de sims werk ik niet voor mijn geld
zo ingewikkeld was het nietquote:Op donderdag 22 september 2016 02:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
wow dat wou ik zeggen maar kon het niet verwoorden
snaptequote:
Doe je toch nog een keer motherlodequote:Op donderdag 22 september 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rekeningen betalen, eten, nieuwe meubels.
i know maar is laat toch en heb de hele dag geleerd voor tentamens.. hersenen staan op stand-byquote:
gewoon steeds bij de buren op bezoek gaan en hun eten jattenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rekeningen betalen, eten, nieuwe meubels.
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je toch nog een keer motherlode
ook gelijk dikke flatscreen en alles zeker, en dan werken om de dikste flatscreen te kopenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe alleen cheaten om in het begin een mooi huis te maken!
Waarom zal ik werken voor een grote tv als ik al de grootste heb? En ik heb een mini bioscoop. (incl. bioscoop scherm).quote:Op donderdag 22 september 2016 02:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook gelijk dikke flatscreen en alles zeker, en dan werken om de dikste flatscreen te kopen
Zullen we datenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zal ik werken voor een grote tv als ik al de grootste heb? En ik heb een mini bioscoop. (incl. bioscoop scherm).
dunno maar seks is ontzettend overratedquote:Op donderdag 22 september 2016 02:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bestaat yourbrainonsex ook al
bios in huis maar wel hard werken om de rekeningen te betalen, jeetjequote:Op donderdag 22 september 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zal ik werken voor een grote tv als ik al de grootste heb? En ik heb een mini bioscoop. (incl. bioscoop scherm).
Ja die rekeningen zijn echt bijna 7000 simdollar per keer.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bios in huis maar wel hard werken om de rekeningen te betalen, jeetje
alleen met lelijke chicksquote:Op donderdag 22 september 2016 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dunno maar seks is ontzettend overrated
waarschijnlijk omdat je een villa hebt gebouwdquote:Op donderdag 22 september 2016 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die rekeningen zijn echt bijna 7000 simdollar per keer.
quote:Op donderdag 22 september 2016 02:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat je een villa hebt gebouwd
Hoezo is van 08:00 tot 17:00 de gebruikerstijd?quote:Volgens de planning wordt uw apparaat opnieuw opgestart buiten de gebruikstijden. (Gebruikstijden zijn 08:00 tot 17:00.)
snap echt niet dat die reeks nog open isquote:Op donderdag 22 september 2016 02:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
TR gedaan voor het vlog topic.
Ewa
quote:Op donderdag 22 september 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap echt niet dat die reeks nog open is
is toch feedback voorquote:Op donderdag 22 september 2016 02:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
TR gedaan voor het vlog topic.
Ewa
Begrijp het ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap echt niet dat die reeks nog open is
geen idee, heb t ook niet gezienquote:Op donderdag 22 september 2016 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
Is algemene beschouwingen stukje van Wilders nog terugkijken waard
ja preciesquote:Op donderdag 22 september 2016 02:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Begrijp het ook niet.
Ja, om mij te kunnen afzeiken/bashen.
eerste jaar dat ik echt niets gezien hebquote:Op donderdag 22 september 2016 02:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, heb t ook niet gezien
wegkijkerquote:Op donderdag 22 september 2016 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eerste jaar dat ik echt niets gezien heb
same here, t boeit me eerlijk gezegd ook echt geen ene fuck allemaalquote:Op donderdag 22 september 2016 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eerste jaar dat ik echt niets gezien heb
rtquote:Op donderdag 22 september 2016 02:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja had heb allang gesloten
Geen reeksen in klb verdomme
uiteindelijk maakt het niets uitquote:Op donderdag 22 september 2016 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
same here, t boeit me eerlijk gezegd ook echt geen ene fuck allemaal
die staat daar verder los van skklquote:Op donderdag 22 september 2016 02:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sc is ook een reeks dom varken
moet ook dichtquote:Op donderdag 22 september 2016 02:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sc is ook een reeks dom varken
dat bepaal jij nietquote:Op donderdag 22 september 2016 02:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
die staat daar verder los van skkl
gwn heel FOK! dichtquote:
toen het geen reeksen in klb-beleid nog gehandhaafd werd mocht de sc ook gwn bestaanquote:
we leven in het nuquote:Op donderdag 22 september 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
toen het geen reeksen in klb-beleid nog gehandhaafd werd mocht de sc ook gwn bestaan
deadprez snapt niet hoe reddit werktquote:Op donderdag 22 september 2016 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
Deadprez en ik gaan gewoon naar r/the_donald
hoe zijn de fitties daarquote:Op donderdag 22 september 2016 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
Deadprez en ik gaan gewoon naar r/the_donald
oh jeetjequote:Op donderdag 22 september 2016 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
Reddit is bought and paid for by Clinton maar de nimble Navigators winnen iedere keer
daar zag ik een topic van oversight over, maar snapte niet zo goed waar hij het allemaal over had dus heb maar weggekliktquote:Op donderdag 22 september 2016 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
Heb je gevolgd deadprez. De it gozer van Hillary vroeg op reddit hoe hij email adressen uit gearchiveerde emails kon verwijderen
ja het is allemaal heel droog en technisch maar komt erop neer dat ze de wet heeft overtreden en hier continu over liegt en ze komt ermee wegquote:Op donderdag 22 september 2016 02:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar zag ik een topic van oversight over, maar snapte niet zo goed waar hij het allemaal over had dus heb maar weggeklikt
is het raar als ik vraag waarom mensen hier überhaupt een neuk geven om politiek in andere landenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
hillary en donald zijn gwn allebei kut
eensquote:Op donderdag 22 september 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
hillary en donald zijn gwn allebei kut
ja, dat is toch niets nieuws in de (politiek van de) VSquote:Op donderdag 22 september 2016 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja het is allemaal heel droog en technisch maar komt erop neer dat ze de wet heeft overtreden en hier continu over liegt en ze komt ermee weg
ja beetje welquote:Op donderdag 22 september 2016 02:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het raar als ik vraag waarom mensen hier überhaupt een neuk geven om politiek in andere landen
Hillary en Obama hebben is groot gemaakt en daardoor worden er nu duizenden vrouwen verkracht in Europaquote:Op donderdag 22 september 2016 02:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het raar als ik vraag waarom mensen hier überhaupt een neuk geven om politiek in andere landen
jeetjequote:Op donderdag 22 september 2016 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hillary en Obama hebben is groot gemaakt en daardoor worden er nu duizenden vrouwen verkracht in Europa
blijkbaar welquote:Op donderdag 22 september 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dat is toch niets nieuws in de (politiek van de) VS
door en door corrupt land
ja maar wij kunnen niet stemmen ofzo dus we kunnen net zo goed afwachten wie er wint en daarna pas een neuk gevenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:26 schreef Amarantha het volgende:
Amerika is een groot land met veel macht.
hou op straks zijn we echt precies hetzelfdequote:Op donderdag 22 september 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
maar kweenie ben mn interesse in politiek echt grotendeels verloren
quote:Op donderdag 22 september 2016 02:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou op straks zijn we echt precies hetzelfde
heb 2 grote behaarde broers en geen zussenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien praat je anders als het jouw zus overkomt
Wat ik absoluut niet hoop
het maakt ook geen fuck uit wat wij vindenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
maar kweenie ben mn interesse in politiek echt grotendeels verloren
Zou dan wel even lachen als je dat zou melden.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
straight edge worden zie k niet gebeuren dus no worries ;s
neequote:Op donderdag 22 september 2016 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het maakt ook geen fuck uit wat wij vinden
ja snap ikquote:Op donderdag 22 september 2016 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou dan wel even lachen als je dat zou melden.
#makedpstraightagainquote:Op donderdag 22 september 2016 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou dan wel even lachen als je dat zou melden.
hahahahquote:
als jij dat graag wil :$quote:
nee dat zou ik denk ik ook niet geloven iddquote:Op donderdag 22 september 2016 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Alsof er ook maar iemand is hier die mij gelooft als ik zeg dat ik geen joints meer rook.
Wat zijn wij erg.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat zou ik denk ik ook niet geloven idd
ik zou je geloven maar ik ben erg lui en een joint roken is meer moeite dan geen joint roken dus dat laatste lijkt me veel makkelijkerquote:Op donderdag 22 september 2016 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Alsof er ook maar iemand is hier die mij gelooft als ik zeg dat ik geen joints meer rook.
ach jaquote:
Dan ben je wel echt tering lui.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou je geloven maar ik ben erg lui en een joint roken is meer moeite dan geen joint roken dus dat laatste lijkt me veel makkelijker
trollscience is eigenlijk helemaal niet mn schoonbroertje maar gewoon mn vriendje ;squote:Op donderdag 22 september 2016 02:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeert ons in de maling te nemen met zijn geile gothic vriendin
jaja
je moet het eerst nog kopen ook, word al moe als ik eraan denkquote:Op donderdag 22 september 2016 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt tering lui.
Oh ik vind dat altijd wel chill, even naar de shop wandelen.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet het eerst nog kopen ook, word al moe als ik eraan den
wist niet eens dat hij je schoonbroer wasquote:Op donderdag 22 september 2016 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
trollscience is eigenlijk helemaal niet mn schoonbroertje maar gewoon mn vriendje ;s
rtquote:Op donderdag 22 september 2016 02:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind dat altijd wel chill, even naar de shop wandelen.
oh nou dan weet je het nuquote:Op donderdag 22 september 2016 02:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist niet eens dat hij je schoonbroer was
wandel liever in the witcherquote:Op donderdag 22 september 2016 02:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind dat altijd wel chill, even naar de shop wandelen.
zemmelquote:Op donderdag 22 september 2016 02:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal straks even gecondoleerd tegen hem zeggen
niet sinds de pokemon go hype voorbij isquote:Op donderdag 22 september 2016 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In real life een stukje wandelen kan ook best fijn zijn.
echt ehquote:Op donderdag 22 september 2016 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
Je zusje zou maar met dp aankomen
Dan ben je ook zuur
mes uit de keukenlaquote:Op donderdag 22 september 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh
maar toen was hij 9 ofzo dus hij kon er toch weinig tegen doen
nou zegquote:
ouders van je vriendin ontmoeten is wel awkward maar als ze ook nog broertjes of zusjes hebben lijkt me dat nog ongemakkelijkerquote:Op donderdag 22 september 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh
maar toen was hij 9 ofzo dus hij kon er toch weinig tegen doen
nee ok dan is het goedquote:
Eerst knuffelen.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij ben je op zoek naar meer dan een knuffel
insemineer je nu dat ama een piemel in haar mond wilquote:Op donderdag 22 september 2016 02:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij ben je op zoek naar meer dan een knuffel
Waarom nou weer perse in mijn mond?quote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
insemineer je nu dat ama een piemel in haar mond wil
heb ze geen van allen ooit "formeel" ontmoetquote:Op donderdag 22 september 2016 02:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ouders van je vriendin ontmoeten is wel awkward maar als ze ook nog broertjes of zusjes hebben lijkt me dat nog ongemakkelijker
Doe je goed na zoveel jaar.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb ze geen van allen ooit "formeel" ontmoet
heb hun pa sws echt nog nooit gesproken op een keer hoi ofzo na
het komt niet eens in me op dat sommige mensen minder dan 5 piemels tegelijk zuigenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
insemineer je nu dat ama een piemel in haar mond wil
waar dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom nou weer perse in mijn mond?
ja nja is allemaal btje ingewikkeldquote:
Ach snap het wel. Heb mijn ex zijn ouders nooit gezien. Heeft hij geen eens contact mee.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nja is allemaal btje ingewikkeld
Nou nee bedankt.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deezertje woont wel in jouw buurt.
daarom beter geen relatiequote:Op donderdag 22 september 2016 02:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nja is allemaal btje ingewikkeld
wat is formeel ontmoeten, zakenpak en stevige handdruk of watquote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb ze geen van allen ooit "formeel" ontmoet
heb hun pa sws echt nog nooit gesproken op een keer hoi ofzo na
hoezo, heb ik toch geen last vanquote:
denk tquote:Op donderdag 22 september 2016 02:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is formeel ontmoeten, zakenpak en stevige handdruk of wat
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 22 september 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo, heb ik toch geen last van
hoezo zondagquote:Op donderdag 22 september 2016 02:42 schreef Amarantha het volgende:
Damn ik ga echt zondag denk ik tot 16:00 uitslapen.
mijn familie heeft de familie van mijn broers vrouw pas een paar weken terug ontmoet, ze hebben nu 9 jaar ofzoquote:
rtquote:Op donderdag 22 september 2016 02:42 schreef Amarantha het volgende:
Dit weekend veel feesten, weinig slapen.
Beetje FOK!ken.
RTquote:Op donderdag 22 september 2016 02:33 schreef Amarantha het volgende:
'Ama wat wil je voor je verjaardag?" geld.
Gaan ze klagen dat dat een kut cadeau is. Vraag dan niet.
Oh nou niet eens daarom haha, omdat het de dag na zaterdag is. Ik vier het vrijdag.. maar om 01:15 komt er nog een vriendin aan in Emmen dus die kan ik niet meteen de deur uitschoppen. Om 13:00 de dag erna weer weggeef maar wil wel beetje op tijd mijn bed uit. En 's avonds weer feestje hier (zoals altijd).quote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 02:42 schreef Amarantha het volgende:
Alle weekenden veel feesten, weinig slapen.
Beetje FOK!ken.
quote:
EwaAdoraBellequote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef AdoraBelle het volgende:
Nachtelijke romantiek, wat heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |