heb ze geen van allen ooit "formeel" ontmoetquote:Op donderdag 22 september 2016 02:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ouders van je vriendin ontmoeten is wel awkward maar als ze ook nog broertjes of zusjes hebben lijkt me dat nog ongemakkelijker
Doe je goed na zoveel jaar.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb ze geen van allen ooit "formeel" ontmoet
heb hun pa sws echt nog nooit gesproken op een keer hoi ofzo na
het komt niet eens in me op dat sommige mensen minder dan 5 piemels tegelijk zuigenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
insemineer je nu dat ama een piemel in haar mond wil
waar dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom nou weer perse in mijn mond?
ja nja is allemaal btje ingewikkeldquote:
Ach snap het wel. Heb mijn ex zijn ouders nooit gezien. Heeft hij geen eens contact mee.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nja is allemaal btje ingewikkeld
Nou nee bedankt.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deezertje woont wel in jouw buurt.
daarom beter geen relatiequote:Op donderdag 22 september 2016 02:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nja is allemaal btje ingewikkeld
wat is formeel ontmoeten, zakenpak en stevige handdruk of watquote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb ze geen van allen ooit "formeel" ontmoet
heb hun pa sws echt nog nooit gesproken op een keer hoi ofzo na
hoezo, heb ik toch geen last vanquote:
denk tquote:Op donderdag 22 september 2016 02:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is formeel ontmoeten, zakenpak en stevige handdruk of wat
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 22 september 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo, heb ik toch geen last van
hoezo zondagquote:Op donderdag 22 september 2016 02:42 schreef Amarantha het volgende:
Damn ik ga echt zondag denk ik tot 16:00 uitslapen.
mijn familie heeft de familie van mijn broers vrouw pas een paar weken terug ontmoet, ze hebben nu 9 jaar ofzoquote:
rtquote:Op donderdag 22 september 2016 02:42 schreef Amarantha het volgende:
Dit weekend veel feesten, weinig slapen.
Beetje FOK!ken.
RTquote:Op donderdag 22 september 2016 02:33 schreef Amarantha het volgende:
'Ama wat wil je voor je verjaardag?" geld.
Gaan ze klagen dat dat een kut cadeau is. Vraag dan niet.
Oh nou niet eens daarom haha, omdat het de dag na zaterdag is. Ik vier het vrijdag.. maar om 01:15 komt er nog een vriendin aan in Emmen dus die kan ik niet meteen de deur uitschoppen. Om 13:00 de dag erna weer weggeef maar wil wel beetje op tijd mijn bed uit. En 's avonds weer feestje hier (zoals altijd).quote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 02:42 schreef Amarantha het volgende:
Alle weekenden veel feesten, weinig slapen.
Beetje FOK!ken.
quote:
EwaAdoraBellequote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef AdoraBelle het volgende:
Nachtelijke romantiek, wat heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |