heb 2 grote behaarde broers en geen zussenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien praat je anders als het jouw zus overkomt
Wat ik absoluut niet hoop
het maakt ook geen fuck uit wat wij vindenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
maar kweenie ben mn interesse in politiek echt grotendeels verloren
Zou dan wel even lachen als je dat zou melden.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
straight edge worden zie k niet gebeuren dus no worries ;s
neequote:Op donderdag 22 september 2016 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het maakt ook geen fuck uit wat wij vinden
ja snap ikquote:Op donderdag 22 september 2016 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou dan wel even lachen als je dat zou melden.
#makedpstraightagainquote:Op donderdag 22 september 2016 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou dan wel even lachen als je dat zou melden.
hahahahquote:
als jij dat graag wil :$quote:
nee dat zou ik denk ik ook niet geloven iddquote:Op donderdag 22 september 2016 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Alsof er ook maar iemand is hier die mij gelooft als ik zeg dat ik geen joints meer rook.
Wat zijn wij erg.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat zou ik denk ik ook niet geloven idd
ik zou je geloven maar ik ben erg lui en een joint roken is meer moeite dan geen joint roken dus dat laatste lijkt me veel makkelijkerquote:Op donderdag 22 september 2016 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Alsof er ook maar iemand is hier die mij gelooft als ik zeg dat ik geen joints meer rook.
ach jaquote:
Dan ben je wel echt tering lui.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou je geloven maar ik ben erg lui en een joint roken is meer moeite dan geen joint roken dus dat laatste lijkt me veel makkelijker
trollscience is eigenlijk helemaal niet mn schoonbroertje maar gewoon mn vriendje ;squote:Op donderdag 22 september 2016 02:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeert ons in de maling te nemen met zijn geile gothic vriendin
jaja
je moet het eerst nog kopen ook, word al moe als ik eraan denkquote:Op donderdag 22 september 2016 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt tering lui.
Oh ik vind dat altijd wel chill, even naar de shop wandelen.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet het eerst nog kopen ook, word al moe als ik eraan den
wist niet eens dat hij je schoonbroer wasquote:Op donderdag 22 september 2016 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
trollscience is eigenlijk helemaal niet mn schoonbroertje maar gewoon mn vriendje ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |