oh jeetjequote:Op donderdag 22 september 2016 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
Reddit is bought and paid for by Clinton maar de nimble Navigators winnen iedere keer
daar zag ik een topic van oversight over, maar snapte niet zo goed waar hij het allemaal over had dus heb maar weggekliktquote:Op donderdag 22 september 2016 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
Heb je gevolgd deadprez. De it gozer van Hillary vroeg op reddit hoe hij email adressen uit gearchiveerde emails kon verwijderen
ja het is allemaal heel droog en technisch maar komt erop neer dat ze de wet heeft overtreden en hier continu over liegt en ze komt ermee wegquote:Op donderdag 22 september 2016 02:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar zag ik een topic van oversight over, maar snapte niet zo goed waar hij het allemaal over had dus heb maar weggeklikt
is het raar als ik vraag waarom mensen hier überhaupt een neuk geven om politiek in andere landenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
hillary en donald zijn gwn allebei kut
eensquote:Op donderdag 22 september 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
hillary en donald zijn gwn allebei kut
ja, dat is toch niets nieuws in de (politiek van de) VSquote:Op donderdag 22 september 2016 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja het is allemaal heel droog en technisch maar komt erop neer dat ze de wet heeft overtreden en hier continu over liegt en ze komt ermee weg
ja beetje welquote:Op donderdag 22 september 2016 02:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het raar als ik vraag waarom mensen hier überhaupt een neuk geven om politiek in andere landen
Hillary en Obama hebben is groot gemaakt en daardoor worden er nu duizenden vrouwen verkracht in Europaquote:Op donderdag 22 september 2016 02:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het raar als ik vraag waarom mensen hier überhaupt een neuk geven om politiek in andere landen
jeetjequote:Op donderdag 22 september 2016 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hillary en Obama hebben is groot gemaakt en daardoor worden er nu duizenden vrouwen verkracht in Europa
blijkbaar welquote:Op donderdag 22 september 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dat is toch niets nieuws in de (politiek van de) VS
door en door corrupt land
ja maar wij kunnen niet stemmen ofzo dus we kunnen net zo goed afwachten wie er wint en daarna pas een neuk gevenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:26 schreef Amarantha het volgende:
Amerika is een groot land met veel macht.
hou op straks zijn we echt precies hetzelfdequote:Op donderdag 22 september 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
maar kweenie ben mn interesse in politiek echt grotendeels verloren
quote:Op donderdag 22 september 2016 02:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou op straks zijn we echt precies hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |