oh jeetjequote:Op donderdag 22 september 2016 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
Reddit is bought and paid for by Clinton maar de nimble Navigators winnen iedere keer
daar zag ik een topic van oversight over, maar snapte niet zo goed waar hij het allemaal over had dus heb maar weggekliktquote:Op donderdag 22 september 2016 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
Heb je gevolgd deadprez. De it gozer van Hillary vroeg op reddit hoe hij email adressen uit gearchiveerde emails kon verwijderen
ja het is allemaal heel droog en technisch maar komt erop neer dat ze de wet heeft overtreden en hier continu over liegt en ze komt ermee wegquote:Op donderdag 22 september 2016 02:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar zag ik een topic van oversight over, maar snapte niet zo goed waar hij het allemaal over had dus heb maar weggeklikt
is het raar als ik vraag waarom mensen hier überhaupt een neuk geven om politiek in andere landenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
hillary en donald zijn gwn allebei kut
eensquote:Op donderdag 22 september 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
hillary en donald zijn gwn allebei kut
ja, dat is toch niets nieuws in de (politiek van de) VSquote:Op donderdag 22 september 2016 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja het is allemaal heel droog en technisch maar komt erop neer dat ze de wet heeft overtreden en hier continu over liegt en ze komt ermee weg
ja beetje welquote:Op donderdag 22 september 2016 02:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het raar als ik vraag waarom mensen hier überhaupt een neuk geven om politiek in andere landen
Hillary en Obama hebben is groot gemaakt en daardoor worden er nu duizenden vrouwen verkracht in Europaquote:Op donderdag 22 september 2016 02:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het raar als ik vraag waarom mensen hier überhaupt een neuk geven om politiek in andere landen
jeetjequote:Op donderdag 22 september 2016 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hillary en Obama hebben is groot gemaakt en daardoor worden er nu duizenden vrouwen verkracht in Europa
blijkbaar welquote:Op donderdag 22 september 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dat is toch niets nieuws in de (politiek van de) VS
door en door corrupt land
ja maar wij kunnen niet stemmen ofzo dus we kunnen net zo goed afwachten wie er wint en daarna pas een neuk gevenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:26 schreef Amarantha het volgende:
Amerika is een groot land met veel macht.
hou op straks zijn we echt precies hetzelfdequote:Op donderdag 22 september 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
maar kweenie ben mn interesse in politiek echt grotendeels verloren
quote:Op donderdag 22 september 2016 02:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou op straks zijn we echt precies hetzelfde
heb 2 grote behaarde broers en geen zussenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien praat je anders als het jouw zus overkomt
Wat ik absoluut niet hoop
het maakt ook geen fuck uit wat wij vindenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
maar kweenie ben mn interesse in politiek echt grotendeels verloren
Zou dan wel even lachen als je dat zou melden.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
straight edge worden zie k niet gebeuren dus no worries ;s
neequote:Op donderdag 22 september 2016 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het maakt ook geen fuck uit wat wij vinden
ja snap ikquote:Op donderdag 22 september 2016 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou dan wel even lachen als je dat zou melden.
#makedpstraightagainquote:Op donderdag 22 september 2016 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou dan wel even lachen als je dat zou melden.
hahahahquote:
als jij dat graag wil :$quote:
nee dat zou ik denk ik ook niet geloven iddquote:Op donderdag 22 september 2016 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Alsof er ook maar iemand is hier die mij gelooft als ik zeg dat ik geen joints meer rook.
Wat zijn wij erg.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat zou ik denk ik ook niet geloven idd
ik zou je geloven maar ik ben erg lui en een joint roken is meer moeite dan geen joint roken dus dat laatste lijkt me veel makkelijkerquote:Op donderdag 22 september 2016 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Alsof er ook maar iemand is hier die mij gelooft als ik zeg dat ik geen joints meer rook.
ach jaquote:
Dan ben je wel echt tering lui.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou je geloven maar ik ben erg lui en een joint roken is meer moeite dan geen joint roken dus dat laatste lijkt me veel makkelijker
trollscience is eigenlijk helemaal niet mn schoonbroertje maar gewoon mn vriendje ;squote:Op donderdag 22 september 2016 02:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeert ons in de maling te nemen met zijn geile gothic vriendin
jaja
je moet het eerst nog kopen ook, word al moe als ik eraan denkquote:Op donderdag 22 september 2016 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt tering lui.
Oh ik vind dat altijd wel chill, even naar de shop wandelen.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet het eerst nog kopen ook, word al moe als ik eraan den
wist niet eens dat hij je schoonbroer wasquote:Op donderdag 22 september 2016 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
trollscience is eigenlijk helemaal niet mn schoonbroertje maar gewoon mn vriendje ;s
rtquote:Op donderdag 22 september 2016 02:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind dat altijd wel chill, even naar de shop wandelen.
oh nou dan weet je het nuquote:Op donderdag 22 september 2016 02:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist niet eens dat hij je schoonbroer was
wandel liever in the witcherquote:Op donderdag 22 september 2016 02:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind dat altijd wel chill, even naar de shop wandelen.
zemmelquote:Op donderdag 22 september 2016 02:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal straks even gecondoleerd tegen hem zeggen
niet sinds de pokemon go hype voorbij isquote:Op donderdag 22 september 2016 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In real life een stukje wandelen kan ook best fijn zijn.
echt ehquote:Op donderdag 22 september 2016 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
Je zusje zou maar met dp aankomen
Dan ben je ook zuur
mes uit de keukenlaquote:Op donderdag 22 september 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh
maar toen was hij 9 ofzo dus hij kon er toch weinig tegen doen
nou zegquote:
ouders van je vriendin ontmoeten is wel awkward maar als ze ook nog broertjes of zusjes hebben lijkt me dat nog ongemakkelijkerquote:Op donderdag 22 september 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh
maar toen was hij 9 ofzo dus hij kon er toch weinig tegen doen
nee ok dan is het goedquote:
Eerst knuffelen.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij ben je op zoek naar meer dan een knuffel
insemineer je nu dat ama een piemel in haar mond wilquote:Op donderdag 22 september 2016 02:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij ben je op zoek naar meer dan een knuffel
Waarom nou weer perse in mijn mond?quote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
insemineer je nu dat ama een piemel in haar mond wil
heb ze geen van allen ooit "formeel" ontmoetquote:Op donderdag 22 september 2016 02:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ouders van je vriendin ontmoeten is wel awkward maar als ze ook nog broertjes of zusjes hebben lijkt me dat nog ongemakkelijker
Doe je goed na zoveel jaar.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb ze geen van allen ooit "formeel" ontmoet
heb hun pa sws echt nog nooit gesproken op een keer hoi ofzo na
het komt niet eens in me op dat sommige mensen minder dan 5 piemels tegelijk zuigenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
insemineer je nu dat ama een piemel in haar mond wil
waar dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom nou weer perse in mijn mond?
ja nja is allemaal btje ingewikkeldquote:
Ach snap het wel. Heb mijn ex zijn ouders nooit gezien. Heeft hij geen eens contact mee.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nja is allemaal btje ingewikkeld
Nou nee bedankt.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deezertje woont wel in jouw buurt.
daarom beter geen relatiequote:Op donderdag 22 september 2016 02:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nja is allemaal btje ingewikkeld
wat is formeel ontmoeten, zakenpak en stevige handdruk of watquote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb ze geen van allen ooit "formeel" ontmoet
heb hun pa sws echt nog nooit gesproken op een keer hoi ofzo na
hoezo, heb ik toch geen last vanquote:
denk tquote:Op donderdag 22 september 2016 02:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is formeel ontmoeten, zakenpak en stevige handdruk of wat
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 22 september 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo, heb ik toch geen last van
hoezo zondagquote:Op donderdag 22 september 2016 02:42 schreef Amarantha het volgende:
Damn ik ga echt zondag denk ik tot 16:00 uitslapen.
mijn familie heeft de familie van mijn broers vrouw pas een paar weken terug ontmoet, ze hebben nu 9 jaar ofzoquote:
rtquote:Op donderdag 22 september 2016 02:42 schreef Amarantha het volgende:
Dit weekend veel feesten, weinig slapen.
Beetje FOK!ken.
RTquote:Op donderdag 22 september 2016 02:33 schreef Amarantha het volgende:
'Ama wat wil je voor je verjaardag?" geld.
Gaan ze klagen dat dat een kut cadeau is. Vraag dan niet.
Oh nou niet eens daarom haha, omdat het de dag na zaterdag is. Ik vier het vrijdag.. maar om 01:15 komt er nog een vriendin aan in Emmen dus die kan ik niet meteen de deur uitschoppen. Om 13:00 de dag erna weer weggeef maar wil wel beetje op tijd mijn bed uit. En 's avonds weer feestje hier (zoals altijd).quote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 02:42 schreef Amarantha het volgende:
Alle weekenden veel feesten, weinig slapen.
Beetje FOK!ken.
quote:
EwaAdoraBellequote:Op donderdag 22 september 2016 02:39 schreef AdoraBelle het volgende:
Nachtelijke romantiek, wat heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |