Nee.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je toch nog een keer motherlode
ook gelijk dikke flatscreen en alles zeker, en dan werken om de dikste flatscreen te kopenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe alleen cheaten om in het begin een mooi huis te maken!
Waarom zal ik werken voor een grote tv als ik al de grootste heb? En ik heb een mini bioscoop. (incl. bioscoop scherm).quote:Op donderdag 22 september 2016 02:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook gelijk dikke flatscreen en alles zeker, en dan werken om de dikste flatscreen te kopen
Zullen we datenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zal ik werken voor een grote tv als ik al de grootste heb? En ik heb een mini bioscoop. (incl. bioscoop scherm).
dunno maar seks is ontzettend overratedquote:Op donderdag 22 september 2016 02:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bestaat yourbrainonsex ook al
bios in huis maar wel hard werken om de rekeningen te betalen, jeetjequote:Op donderdag 22 september 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zal ik werken voor een grote tv als ik al de grootste heb? En ik heb een mini bioscoop. (incl. bioscoop scherm).
Ja die rekeningen zijn echt bijna 7000 simdollar per keer.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bios in huis maar wel hard werken om de rekeningen te betalen, jeetje
alleen met lelijke chicksquote:Op donderdag 22 september 2016 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dunno maar seks is ontzettend overrated
waarschijnlijk omdat je een villa hebt gebouwdquote:Op donderdag 22 september 2016 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die rekeningen zijn echt bijna 7000 simdollar per keer.
quote:Op donderdag 22 september 2016 02:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat je een villa hebt gebouwd
Hoezo is van 08:00 tot 17:00 de gebruikerstijd?quote:Volgens de planning wordt uw apparaat opnieuw opgestart buiten de gebruikstijden. (Gebruikstijden zijn 08:00 tot 17:00.)
snap echt niet dat die reeks nog open isquote:Op donderdag 22 september 2016 02:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
TR gedaan voor het vlog topic.
Ewa
quote:Op donderdag 22 september 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap echt niet dat die reeks nog open is
is toch feedback voorquote:Op donderdag 22 september 2016 02:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
TR gedaan voor het vlog topic.
Ewa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |