heequote:
ewa jah tostie vlog zit aardig diep in mijn geheugenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
snap sws echt niet dat hij zich steeds blijft verantwoorden in dat droeftoetertopicde tering zeg, mensen zitten daar toch alleen om hem belachelijk te maken zodat ze zich beter voelen over hun eigen zielige kkleventje
je weet toch ondertussen na 20 FOK! accounts en 3 youtube accounts dat hij te veel geeft om meningen van anderenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
snap sws echt niet dat hij zich steeds blijft verantwoorden in dat droeftoetertopicde tering zeg, mensen zitten daar toch alleen om hem belachelijk te maken zodat ze zich beter voelen over hun eigen zielige kkleventje
touch of grapefruit is het lekkerstequote:Op donderdag 22 september 2016 01:43 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik drink ook soms spa rood met een vleugje smaak
Egostreling, maar daar moet ie mee ophouden jaquote:Op donderdag 22 september 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
ja truequote:Op donderdag 22 september 2016 01:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet toch ondertussen na 20 FOK! accounts en 3 youtube accounts dat hij te veel geeft om meningen van anderen
rare manier van egostreling wel danquote:Op donderdag 22 september 2016 01:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Egostreling, maar daar moet ie mee ophouden ja
whollah jij weetquote:Op donderdag 22 september 2016 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
touch of grapefruit is het lekkerste
?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weg blijft Ama, ik ga me weer omdraaien
Aandacht is kennelijk een vorm van egostreling voor hem. Anders weet ik niet waarom je 290159359 youtube-accounts maaktquote:Op donderdag 22 september 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
rare manier van egostreling wel dan
ja dat is waarquote:Op donderdag 22 september 2016 01:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aandacht is kennelijk een vorm van egostreling voor hem. Anders weet ik niet waarom je 290159359 youtube-accounts maakt
buiten de SC posten, doe normaalquote:Op donderdag 22 september 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
foker als ik in dat topic wil posten doe ik dat zelf wel
geen dankquote:Op donderdag 22 september 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
foker als ik in dat topic wil posten doe ik dat zelf wel
wat. Hoezo vond je mij een kut user dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vond jou maar een kutuser maar dit is wel oké
komt weinig zinnigs uitquote:Op donderdag 22 september 2016 01:56 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
wat. Hoezo vond je mij een kut user dan?
moet je even wat kuts over braddie zeggenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:56 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb geen quotemelding, weet ik weer waar ik sta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |