doe ik al onder een andere naam in zijn youtube commentsquote:Op donderdag 22 september 2016 01:57 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
moet je even wat kuts over braddie zeggen
Waarom?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt het totaal verpest
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
het is hier wel echt godse dood hè
waar is ama
pussyquote:Op donderdag 22 september 2016 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe ik al onder een andere naam in zijn youtube comments
ik miste je alquote:
Ik speel alleen vals om een bruut huis te bouwen. Daarna werk ik voor mijn geld.quote:Op donderdag 22 september 2016 01:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Speel je vals of eerlijk?
vals dusquote:Op donderdag 22 september 2016 02:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik speel alleen vals om een bruut huis te bouwen. Daarna werk ik voor mijn geld.
wow dat wou ik zeggen maar kon het niet verwoordenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:00 schreef Der_Mann het volgende:
wat is het doel van werken voor je geld als je al een goed huis en alles hebt
Rekeningen betalen, eten, nieuwe meubels.quote:Op donderdag 22 september 2016 02:00 schreef Der_Mann het volgende:
wat is het doel van werken voor je geld als je al een goed huis en alles hebt
gewoon de buurt neukenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
zelfs in de sims werk ik niet voor mijn geld
zo ingewikkeld was het nietquote:Op donderdag 22 september 2016 02:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
wow dat wou ik zeggen maar kon het niet verwoorden
snaptequote:
Doe je toch nog een keer motherlodequote:Op donderdag 22 september 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rekeningen betalen, eten, nieuwe meubels.
i know maar is laat toch en heb de hele dag geleerd voor tentamens.. hersenen staan op stand-byquote:
gewoon steeds bij de buren op bezoek gaan en hun eten jattenquote:Op donderdag 22 september 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rekeningen betalen, eten, nieuwe meubels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |