quote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe de fuck moeten wij dat weten
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
jullie kennen me toch wel een beetje :s
jij zou ook kunnen zeggen wat voor opleiding wij moeten doen?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
jullie kennen me toch wel een beetje :s
nee maar ik vertel wat meer over mn persoonlijke info dan jij bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 september 2016 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zou ook kunnen zeggen wat voor opleiding wij moeten doen?
behalve dat je verliefd bent op ariana grande en soms pakken draagt weet ik verder niet veel over jequote:Op donderdag 22 september 2016 01:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee maar ik vertel wat meer over mn persoonlijke info dan jij bijvoorbeeld
bij de appiequote:Op donderdag 22 september 2016 01:09 schreef Fylax het volgende:
Oke anders gezegd waar zien jullie mij werken
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luister jongen, buiten wat Hermann zegt weet ik echt niks over je. Weten wij veel waar je goed in bent, waar je goede cijfers op school haalt zonder moeite... Weten wij veel waar je affectie mee hebt behalve fappen op domme kutzangeressen en schrijven van extreemrechtse stukken voor FP
Vind het gewoon zo lastig..quote:Op donderdag 22 september 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
denk dat je er sws beter niet aan kunt beginnen als je op een forum moet vragen welke opleiding bij je past
Ja oke, dat is waar.quote:Op donderdag 22 september 2016 01:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker naar schoolbeurs, open dagen, vraag het je docent...
ik had ICT opleiding gekozen omdat ik linkshandig ben en geen inkt meer wilde op mijn hand, zo makkelijk kan het ookquote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had ICT opleiding gekozen omdat ik linkshandig ben en geen inkt meer wilde op mijn hand, zo makkelijk kan het ook
hehehehquote:Op donderdag 22 september 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had ICT opleiding gekozen omdat ik linkshandig ben en geen inkt meer wilde op mijn hand, zo makkelijk kan het ook
ik neem aan dat je het niet over All Points Bulletin hebt, dat redelijke online soort GTA spel van een paar jaar terugquote:
goedquote:
hahah daar dacht ik ook meteen aanquote:Op donderdag 22 september 2016 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het niet over All Points Bulletin hebt, dat redelijke online soort GTA spel van een paar jaar terug
nee manquote:Op donderdag 22 september 2016 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het niet over All Points Bulletin hebt, dat redelijke online soort GTA spel van een paar jaar terug
gta online verdienen ze zo veel geld mee dat ze geen singleplayer DLC meer gaan makenquote:
Hoezo verxienen ze geld daarmee is het dan niet gratis?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gta online verdienen ze zo veel geld mee dat ze geen singleplayer DLC meer gaan maken
en dat online vond ik niet zo lang boeiend
zou ook niet kopen tenzij je graag in first person rond wil lopen/rijdenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:21 schreef Fylax het volgende:
ja weet je ik had gta v op ps3 en heb nu ps4 maar daar kost gta nog steeds 60 euro op ofzo
op motor spookrijden op snelweg in first person is wel dikke swekquote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ook niet kopen tenzij je graag in first person rond wil lopen/rijden
Nouja, ik heb geen PS3 meer en mijn klasgenoten hebben wel GTA V op de PS4quote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef b deadprez het volgende:
[..]
zou ook niet kopen tenzij je graag in first person rond wil lopen/rijden
jaquote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op motor spookrijden op snelweg in first person is wel dikke swek
ja niet lullig bedoeld maar uit je verhalen krijg ik niet echt het idee dat je klasgenoten graag gta met je willen spelenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja, ik heb geen PS3 meer en mijn klasgenoten hebben wel GTA V op de PS4
Miss dat ik ergens tweede hans kan kopen
onze hans mag je gratis hebbenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja, ik heb geen PS3 meer en mijn klasgenoten hebben wel GTA V op de PS4
Miss dat ik ergens tweede hans kan kopen
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
onze hans mag je gratis hebben
nja oke.. is ook wel zoquote:Op donderdag 22 september 2016 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja niet lullig bedoeld maar uit je verhalen krijg ik niet echt het idee dat je klasgenoten graag gta met je willen spelen
zou je nou echt geld uit gaan geven om te gamen met mensen die je gebruiken als ze iets nodig hebben maar je verder beetje belachelijk maken?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja oke.. is ook wel zo
(behalve 1 uit mijn klas dan die zit naast me en ga ik elke pauze mee om) die doet GTA V met de rest van mn klas dus hij kan me wel erin duwen denk ik ofzo
goh verrassend, dat is anders nooit zoquote:Op donderdag 22 september 2016 01:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een aidstopics allemaal in NT-lijst
Nee maar GTA is gewoon leuk tochquote:Op donderdag 22 september 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou je nou echt geld uit gaan geven om te gamen met mensen die je gebruiken als ze iets nodig hebben maar je verder beetje belachelijk maken?
Ja goed, klik er niet zovaak op. Voor de verandering nu maar eens gedaan en eerste wat ik zie is Kcal tampon van Mapimaquote:Op donderdag 22 september 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
goh verrassend, dat is anders nooit zo
ik vind online echt geen ene anus aanquote:Op donderdag 22 september 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee maar GTA is gewoon leuk toch
welke game welquote:Op donderdag 22 september 2016 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind online echt geen ene anus aan
oh ja, die zag ik ook, wel nieuw dieptepuntje datquote:Op donderdag 22 september 2016 01:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed, klik er niet zovaak op. Voor de verandering nu maar eens gedaan en eerste wat ik zie is Kcal tampon van Mapima
Over mijn nek gegaan, ik had haar een perm gegeven
vind online sws maar matig meestalquote:
trustequote:
Kennelijk jaquote:Op donderdag 22 september 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, die zag ik ook, wel nieuw dieptepuntje dat
maar die irritante tyfushoer levert clicks op hè
Trustenquote:
die mag wegblijvenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
het is hier wel echt godse dood hè
waar is ama
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die mag wegblijven
ze zei ''dp is er weer'', toen vroeg ik of ze überhaupt wist dat ik veel langer dan jij weg was geweest en het antwoord kan je wel raden
valt me wel op dat drugsgebruikers altijd straight edge mensen discrimineren maar niet andersomquote:
zo zijn wijquote:Op donderdag 22 september 2016 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
valt me wel op dat drugsgebruikers altijd straight edge mensen discrimineren maar niet andersom
Koud hartje is nog steeds een hartjequote:
ben je zo wanhopig :squote:Op donderdag 22 september 2016 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Koud hartje is nog steeds een hartje
coca cola zeroquote:Op donderdag 22 september 2016 01:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
heb nu zin in coca cola zero door deze post.. weet exht niet waarom
omdat je geen smaakpapillen hebtquote:Op donderdag 22 september 2016 01:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
heb nu zin in coca cola zero door deze post.. weet exht niet waarom
neuh, mag toch wel iemand aardig vinden?quote:
nee dat mag niet remqoquote:Op donderdag 22 september 2016 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
neuh, mag toch wel iemand aardig vinden?
gwn normale coca cola of anders optyfequote:Op donderdag 22 september 2016 01:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
geen calorieën en nogsteeds errugh lekker
normale cola vind ik nu te zoetquote:Op donderdag 22 september 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn normale coca cola of anders optyfe
Ik hoop dat je weg blijft Ama, ik ga me weer omdraaienquote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
normale cola vind ik nu te zoet
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
normale cola vind ik nu te zoet
trustequote:Op donderdag 22 september 2016 01:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weg blijft Ama, ik ga me weer omdraaien
denkte nou echt dat er geen calorieën inzittenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
geen calorieën en nogsteeds errugh lekker
gooi jezelf wegquote:Op donderdag 22 september 2016 01:41 schreef defokkingfoker het volgende:
Pepsi max is ook wel oke.. maar coca cola zero is wel lekkerder
slaapse hequote:Op donderdag 22 september 2016 01:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weg blijft Ama, ik ga me weer omdraaien
zit kanjo veel zoetstoef in.. fucking slecht voor je tanden maar niet voor de vetjesquote:Op donderdag 22 september 2016 01:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denkte nou echt dat er geen calorieën inzitten
quote:
calorieën zitten niet alleen in suikers hèquote:Op donderdag 22 september 2016 01:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
zit kanjo veel zoetstoef in.. fucking slecht voor je tanden maar niet voor de vetjes
Coke zero does not have zero calories, but in nutritional information labelling, there is threshold below which you can round down, and if the nearest number is zero, you can round down to 0 and say zero calories.quote:Op donderdag 22 september 2016 01:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
zit kanjo veel zoetstoef in.. fucking slecht voor je tanden maar niet voor de vetjes
kkgayquote:Op donderdag 22 september 2016 01:43 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik drink ook soms spa rood met een vleugje smaak
quote:Op donderdag 22 september 2016 00:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
Jullie denken mij allemaal natuurlijk stuk voor stuk te kennen en te weten wat er in mij om gaat.
Echt, ik voel mij niet te goed om te werken.
Als er een ding is dan is het 40 uur per week werken, leuk loontje, niet meer UWV afhankelijk zijn. Maar als ze mij steeds baantjes aansmeren waarin het doorlopen naar fulltime werk op loonbasis niet mogelijk is op korte termijn (lees 2-3 maanden) Dan ga ik het niet doen.
Want dan blijf ik werken voor die uitkering en daar zit ik niet op te wachten. Ik wil niet werken met behoud van dat snot ding, ik wil werken om mijn eigen centen te verdienen, en niet dat vangnet te hebben.
Maar iedereen hier in dit topic denkt mij beter te kennen dan dat ik mijzelf ken, en denken allemaal dat ik een complete retard ben en niks kan in m`n leven, dus dat schiet ook niks op.
Als ik kan werken en ze kunnen mij de garantie geven dat ik na mijn proefperiode in loondienst ga en van die uitkering af ben doe ik het GRAAG! Maar als ze dat niet kunnen en ze blijven die uitkering onder mij schuiven als zijnde een vangnet, terwijl de hele insteek van die herkeuring juist was dat ik hem kwijt zou gaan raken omdat ik wel kan werken, ga ik niet werken...
Want dan werk ik VOOR MIJN UITKERING, ik word aangevuld.
Maar stel ik werk dan voor mijn uitkering en zou 1400 euro krijgen elke maand, dan word ik maar aangevuld tot zeg 1100 (900 uitkering + 200 bij verdienen) Ja en die andere 300 dan? Dan werk ik dus voor jan met de korte achternaam.
Maar whatever, dit is al zovaak besproken mensen.
ik draag om mijn linkerpols een horloge en rechterpols een armbandje. Ik lijk net dimaquote:
snap die kerel echt niet, ik zou echt zo lang mogelijk die uitkering behouden en nooit werk zoekenquote:
rtquote:Op donderdag 22 september 2016 01:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap die kerel echt niet, ik zou echt zo lang mogelijk die uitkering behouden en nooit werk zoeken
wat boeien mij een paar batties op een forum nou
deel met mij, heb niet veel nodigquote:Op donderdag 22 september 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
ik wil die uitkering anders wel hebben als hij hem niet hoeft
iscool broederquote:Op donderdag 22 september 2016 01:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deel met mij, heb niet veel nodig
Eensh. Wie wil kontseks met mij?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap die kerel echt niet, ik zou echt zo lang mogelijk die uitkering behouden en nooit werk zoeken
wat boeien mij een paar batties op een forum nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |