quote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe de fuck moeten wij dat weten
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
jullie kennen me toch wel een beetje :s
jij zou ook kunnen zeggen wat voor opleiding wij moeten doen?quote:Op donderdag 22 september 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
jullie kennen me toch wel een beetje :s
nee maar ik vertel wat meer over mn persoonlijke info dan jij bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 september 2016 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zou ook kunnen zeggen wat voor opleiding wij moeten doen?
behalve dat je verliefd bent op ariana grande en soms pakken draagt weet ik verder niet veel over jequote:Op donderdag 22 september 2016 01:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee maar ik vertel wat meer over mn persoonlijke info dan jij bijvoorbeeld
bij de appiequote:Op donderdag 22 september 2016 01:09 schreef Fylax het volgende:
Oke anders gezegd waar zien jullie mij werken
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luister jongen, buiten wat Hermann zegt weet ik echt niks over je. Weten wij veel waar je goed in bent, waar je goede cijfers op school haalt zonder moeite... Weten wij veel waar je affectie mee hebt behalve fappen op domme kutzangeressen en schrijven van extreemrechtse stukken voor FP
Vind het gewoon zo lastig..quote:Op donderdag 22 september 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
denk dat je er sws beter niet aan kunt beginnen als je op een forum moet vragen welke opleiding bij je past
Ja oke, dat is waar.quote:Op donderdag 22 september 2016 01:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker naar schoolbeurs, open dagen, vraag het je docent...
ik had ICT opleiding gekozen omdat ik linkshandig ben en geen inkt meer wilde op mijn hand, zo makkelijk kan het ookquote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had ICT opleiding gekozen omdat ik linkshandig ben en geen inkt meer wilde op mijn hand, zo makkelijk kan het ook
hehehehquote:Op donderdag 22 september 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had ICT opleiding gekozen omdat ik linkshandig ben en geen inkt meer wilde op mijn hand, zo makkelijk kan het ook
ik neem aan dat je het niet over All Points Bulletin hebt, dat redelijke online soort GTA spel van een paar jaar terugquote:
goedquote:
hahah daar dacht ik ook meteen aanquote:Op donderdag 22 september 2016 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het niet over All Points Bulletin hebt, dat redelijke online soort GTA spel van een paar jaar terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |