oh ja, die zag ik ook, wel nieuw dieptepuntje datquote:Op donderdag 22 september 2016 01:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed, klik er niet zovaak op. Voor de verandering nu maar eens gedaan en eerste wat ik zie is Kcal tampon van Mapima
Over mijn nek gegaan, ik had haar een perm gegeven
vind online sws maar matig meestalquote:
trustequote:
Kennelijk jaquote:Op donderdag 22 september 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, die zag ik ook, wel nieuw dieptepuntje dat
maar die irritante tyfushoer levert clicks op hè
Trustenquote:
die mag wegblijvenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
het is hier wel echt godse dood hè
waar is ama
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die mag wegblijven
ze zei ''dp is er weer'', toen vroeg ik of ze überhaupt wist dat ik veel langer dan jij weg was geweest en het antwoord kan je wel raden
valt me wel op dat drugsgebruikers altijd straight edge mensen discrimineren maar niet andersomquote:
zo zijn wijquote:Op donderdag 22 september 2016 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
valt me wel op dat drugsgebruikers altijd straight edge mensen discrimineren maar niet andersom
Koud hartje is nog steeds een hartjequote:
ben je zo wanhopig :squote:Op donderdag 22 september 2016 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Koud hartje is nog steeds een hartje
coca cola zeroquote:Op donderdag 22 september 2016 01:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
heb nu zin in coca cola zero door deze post.. weet exht niet waarom
omdat je geen smaakpapillen hebtquote:Op donderdag 22 september 2016 01:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
heb nu zin in coca cola zero door deze post.. weet exht niet waarom
neuh, mag toch wel iemand aardig vinden?quote:
nee dat mag niet remqoquote:Op donderdag 22 september 2016 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
neuh, mag toch wel iemand aardig vinden?
gwn normale coca cola of anders optyfequote:Op donderdag 22 september 2016 01:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
geen calorieën en nogsteeds errugh lekker
normale cola vind ik nu te zoetquote:Op donderdag 22 september 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn normale coca cola of anders optyfe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |