Ja, en als reactie quote ik jou daarop. Enfin, donderdag nog naar de bekerwedstrijd?quote:Op maandag 19 september 2016 10:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, quote Merkie, moet je maar een orginele avater nemen![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 10:16 schreef Kaas- het volgende:
4 wedstrijden in een dag of 10 miv dit weekend
Ik vrees een nederlaag tegen Fenerbahçe en vervolgens ook een tegen Willem II doordat het dan gewoon even leeg is fysiek en mentaal.
Prima.quote:Op maandag 19 september 2016 10:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Willekeurige plaatjes ook. Dat maakt dit forum enigszins leuk.
Nietes!quote:Op maandag 19 september 2016 10:00 schreef Dven het volgende:
ALS JE UIT ROTTERDAM KOMT DAN BEN JE VOOR SPARTA!
Met Dick aan het roer..quote:Op maandag 19 september 2016 10:16 schreef Kaas- het volgende:
4 wedstrijden in een dag of 10 miv dit weekend
Ik vrees een nederlaag tegen Fenerbahçe en vervolgens ook een tegen Willem II doordat het dan gewoon even leeg is fysiek en mentaal.
Jaquote:Op maandag 19 september 2016 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
. Enfin, donderdag nog naar de bekerwedstrijd?
Nou ja, die thuiswedstrijd tegen Roda moet zeker kunnen. NEC steekt ook niet in de beste vorm, (psv tikte ze in 25 minuten helemaal koekoek) en bij Willem II doen we het van oudsher toch ook altijd wel redelijk? Sinds 2008 niet meer verloren daar.quote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord - FC Oss
Feyenoord - Roda JC
Fenerbahce (Tur) - Feyenoord
Willem II - Feyenoord
Tot aan de volgende interland periode.
Alles winnen.
Ikquote:Op maandag 19 september 2016 10:44 schreef Roffa123 het volgende:
Wie gaat er allemaal naar Feyenoord-Oss? Ik wel.
Ongeslagen de winter inquote:Op maandag 19 september 2016 10:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, die thuiswedstrijd tegen Roda moet zeker kunnen. NEC steekt ook niet in de beste vorm, (psv tikte ze in 25 minuten helemaal koekoek) en bij Willem II doen we het van oudsher toch ook altijd wel redelijk? Sinds 2008 niet meer verloren daar.
Als je die 3 wint, wachten de joden op 23/10
Die valt zondag gewoon in de 65 ste minuut weer in hoorquote:Op maandag 19 september 2016 10:59 schreef Henrys het volgende:
Hoop wel dat MvG tijdig begint naar het zoeken van een goede vleugelspeler voor komend seizoen want wil Bilal echt nooit in de basis zien
Hij nam wel die corner waar Botteghin uit scoordequote:Op maandag 19 september 2016 10:59 schreef Henrys het volgende:
Hoop wel dat MvG tijdig begint naar het zoeken van een goede vleugelspeler voor komend seizoen want wil Bilal echt nooit in de basis zien
Ja en hij deed mee in de aanval waar de 1-0 uit voort kwam tegen Utd....quote:Op maandag 19 september 2016 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij nam wel die corner waar Botteghin uit scoorde
Niet niveau Feyenoord natuurlijk, maar als invaller doet ie af en toe nog wel eens wat leuks. Ik denk ook niet dat veel clubs geïnteresseerd zijn.
Berghuis heeft tot nu toe ook nog niks laten zien, ook maar weg doen?quote:Op maandag 19 september 2016 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja en hij deed mee in de aanval waar de 1-0 uit voort kwam tegen Utd....
Nee, Bilal moet je gewoon niet meer willen. Die kerel heeft hopeloos gefaald bij Feyenoord en is niet het niveau dat Feyenoord nastreeft. Alsjeblieft afscheid nemen van hem.
Onlogisch vond het aantrekken van Jones ook al onbegrijpelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 11:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Berghuis heeft tot nu toe ook nog niks laten zien, ook maar weg doen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet direct stond te springen toen Jones binnen werd gehaald, maar zijn huidige optredens vind ik wel dat hij heel veel credits verdiend.quote:Op maandag 19 september 2016 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch vond het aantrekken van Jones ook al onbegrijpelijk.
Soms denk ik dat hij gewoon niet het beste voor heeft met Feyenoord
Het aantrekken van Jones, vind ik technisch gezien altijd nog onbegrijpelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch vond het aantrekken van Jones ook al onbegrijpelijk.
Soms denk ik dat hij gewoon niet het beste voor heeft met Feyenoord
Ik ook, maar dat het niet om Jones specifiek als keeper ging vinden sommigen nogal lastig. Niets aan te doen.quote:Op maandag 19 september 2016 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het aantrekken van Jones, vind ik technisch gezien altijd nog onbegrijpelijk.
Precies. Die jood Vermeer moet nog maar zien of ie zijn basisplek terug krijgt als Jones nog een paar van die reddingen verricht.quote:Op maandag 19 september 2016 11:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet direct stond te springen toen Jones binnen werd gehaald, maar zijn huidige optredens vind ik wel dat hij heel veel credits verdiend.
Caland heeft soms moeite met dingen te begrijpen. Datzelfde geldt voor lopen overigens, kan ik je melden.quote:Op maandag 19 september 2016 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat het niet om Jones specifiek als keeper ging vinden sommigen nogal lastig. Niets aan te doen.
quote:Op maandag 19 september 2016 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Die jood Vermeer moet nog maar zien of ie zijn basisplek terug krijgt als Jones nog een paar van die reddingen verricht.
Met het plaatsen van, komma's op onbegrijpelijke plaatsen heb ik hetzelfdequote:Op maandag 19 september 2016 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het aantrekken van Jones, vind ik technisch gezien altijd nog onbegrijpelijk.
Sorry. Ik ben geen Calandquote:Op maandag 19 september 2016 11:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die jood.. Sneue reactie wel. Die gozer heeft het beste met Feyenoord voor, keepte tot zijn blessure hartstikke goed, maar wordt toch weer weggezet als: hij heeft bij Ajax gespeeld. Dit zijn echt typische reacties voor een gelezijde-supporter.
Waarvan akte.quote:Op maandag 19 september 2016 11:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met het plaatsen van, komma's op onbegrijpelijke plaatsen heb ik hetzelfde
Daar ben, ik het mee eens.quote:Op maandag 19 september 2016 11:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met het plaatsen van, komma's op onbegrijpelijke plaatsen heb ik hetzelfde
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op maandag 19 september 2016 11:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die jood.. Sneue reactie wel. Die gozer heeft het beste met Feyenoord voor, keepte tot zijn blessure hartstikke goed, maar wordt toch weer weggezet als: hij heeft bij Ajax gespeeld. Dit zijn echt typische reacties voor een gelezijde-supporter.
Ja begreep al dat ie in de ziektewet zit. HET IS GEWOON EEN MIETJE.quote:Op maandag 19 september 2016 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland heeft soms moeite met dingen te begrijpen. Datzelfde geldt voor lopen overigens, kan ik je melden.
quote:Op maandag 19 september 2016 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja begreep al dat ie in de ziektewet zit. HET IS GEWOON EEN MIETJE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker laten staan als Vermeer er weer is denk ik op het moment zelfs.quote:Op maandag 19 september 2016 11:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet direct stond te springen toen Jones binnen werd gehaald, maar zijn huidige optredens vind ik wel dat hij heel veel credits verdiend.
Of Excelsior, of Feyenoord. In Rotterdam heb je tenminste keuzequote:Op maandag 19 september 2016 10:00 schreef Dven het volgende:
ALS JE UIT ROTTERDAM KOMT DAN BEN JE VOOR SPARTA!
Als ik de analisten moet geloven, is Kramer een heel ander type spits dan Jørgensen. Kramer is meer het type "op de juiste plek afwachten", waar Jørgensen zich veel meer in het spel betrekt.quote:Op maandag 19 september 2016 08:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit. Ik zit er verder niet mee dat tegenstanders hem onderschatten. Hij had alleen wel eerder moeten schieten na die goede steekbal van Kuyt, die sliding van Willems was goed maar je moet Willems die kans niet geven om nog een sliding te maken.
Verder valt mij ook op dat Jorgensen veel harder werkt dan Kramer en hij ook aanzienlijk sneller oogt. Het is geen snelle spits verder maar voor iemand die als echte kracht eigenlijk het afschermen van de bal heeft, is zijn snelheid bovengemiddeld. Beweegt in principe ook goed over de breedte van het veld, wat de rest van het team goed kan gebruiken. Ik ben in ieder geval wel blij met deze aankoop, zie hem ook nog wel vaker scoren als alles nog wat beter gaat lopen.
"vanaf nu moeten we elke wedstrijd winnen"quote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord - FC Oss
Feyenoord - Roda JC
Fenerbahce (Tur) - Feyenoord
Willem II - Feyenoord
Tot aan de volgende interland periode.
Alles winnen.
Ik denk dat je blij mag zijn met een gelijkspelletje bij Fenerbahce.quote:Op maandag 19 september 2016 11:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik de analisten moet geloven, is Kramer een heel ander type spits dan Jørgensen. Kramer is meer het type "op de juiste plek afwachten", waar Jørgensen zich veel meer in het spel betrekt.
Maar goed, da's volgens de analisten
[..]
"vanaf nu moeten we elke wedstrijd winnen"
Als ie het zo blijft doen zou ik hem sowieso tot de winterstop laten staan. Dan zijn Hahn en Vermeer als het goed is weer fit en kan je op trainingskamp gaan kijken hoe je het de rest van het seizoen doet.quote:Op maandag 19 september 2016 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker laten staan als Vermeer er weer is denk ik op het moment zelfs.
quote:Op maandag 19 september 2016 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]Die vent heeft echt een Caland hoofd volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broodspelers doen zich (vaak) volledig inzetten voor degene die hun salaris betaaldquote:Op maandag 19 september 2016 11:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan is zo'n sneue term dus niet nodig. Ik zie die gozer niet meer als Ajacied. Hij heeft zijn waarde al meer dan ooit bewezen voor Feyenoord.quote:Op maandag 19 september 2016 11:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Broodspelers doen zich (vaak) volledig inzetten voor degene die hun salaris betaald
Extatisch lijkt me een betere kwalificering. Als ik de posts op FOK! moet geloven is ManU al tijden niet meer wat hun reputatie mij doet geloven. Fener schat ik derhalve hoger in.quote:Op maandag 19 september 2016 11:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik denk dat je blij mag zijn met een gelijkspelletje bij Fenerbahce.
Volledig eenschquote:Op maandag 19 september 2016 11:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan is zo'n sneue term dus niet nodig. Ik zie die gozer niet meer als Ajacied. Hij heeft zijn waarde al meer dan ooit bewezen voor Feyenoord.
Vermeer is geen ajacied. Die gast is een broodspeler. Hij werkt voor een werkgever, niet een club.quote:Op maandag 19 september 2016 11:41 schreef Scrummie het volgende:
Vermeer niet meer als Ajacied zien. Gozer heeft daar jarenlang gespeeld, begonnen in de jeugd. Nee, dat is geen Ajacied meer hoor
.
Ik zou het eerder schandelijk vinden als het géén Ajacied meer is.
Liever een jood met clubliefde, dan een clubhoppende broodvoetballer. Serieus.
Dan is 't een nog grotere pleurislul dan ik al vond.quote:Op maandag 19 september 2016 11:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vermeer is geen ajacied. Die gast is een broodspeler. Hij werkt voor een werkgever, niet een club.
Maar wel de beste keeper die wij in jaren hebben gehad.quote:Op maandag 19 september 2016 11:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is 't een nog grotere pleurislul dan ik al vond.
quote:Op maandag 19 september 2016 11:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is 't een nog grotere pleurislul dan ik al vond.
Ik geloof niet dat hij nog zoveel warme gevoelens koestert voor Ajax.quote:Op maandag 19 september 2016 11:41 schreef Scrummie het volgende:
Vermeer niet meer als Ajacied zien. Gozer heeft daar jarenlang gespeeld, begonnen in de jeugd. Nee, dat is geen Ajacied meer hoor
.
Jones komt er anders aardig in de buurt en imo heeft Hahn zichzelf ook ruimschoots bewezen bij PEC. Feyenoord heeft, voor het eerst in vele jaren, de luxe positie van meerdere capabele keepers.quote:Op maandag 19 september 2016 11:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar wel de beste keeper die wij in jaren hebben gehad.
Exact ja.quote:Op maandag 19 september 2016 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij nog zoveel warme gevoelens koestert voor Ajax.
Ik heb hem ooit eens gesproken en horen vertellen over hoe hij bij Feyenoord terecht is gekomen en hij vertelde ook wat er bij Ajax is voorgevallen, daar was hij niet zo over te spreken.
Ik heb overigens liever een broodvoetballer dan een echte Ajacied met clubliefde (zover die nog bestaan).
Vertel?quote:Op maandag 19 september 2016 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
k heb hem ooit eens gesproken en horen vertellen over hoe hij bij Feyenoord terecht is gekomen en hij vertelde ook wat er bij Ajax is voorgevallen, daar was hij niet zo over te spreken.
We zitten in september. Jones moet nog maar laten zien hoe stabiel hij is. Hahn heeft bij Zwolle ook niet altijd even stabiel gekeept. Eerst maar eens kijken hoe hij terug komt van z'n blessure. Jones doet het aardig tot goed maar laten we niet doen alsof we De Gea en Dudek in 1 op goal hebben staan.quote:Op maandag 19 september 2016 11:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jones komt er anders aardig in de buurt en imo heeft Hahn zichzelf ook ruimschoots bewezen bij PEC. Feyenoord heeft, voor het eerst in vele jaren, de luxe positie van meerdere capabele keepers.
Vandaar het gebruik van het woord "capabel" ipv "goed", of "fantastisch"quote:Op maandag 19 september 2016 11:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
We zitten in september. Jones moet nog maar laten zien hoe stabiel hij is. Hahn heeft bij Zwolle ook niet altijd even stabiel gekeept. Eerst maar eens kijken hoe hij terug komt van z'n blessure. Jones doet het aardig tot goed maar laten we niet doen alsof we De Gea en Dudek in 1 op goal hebben staan.
Bij Ajax hebben ze hem allerlei valse beloften gedaan dat hij onbetwiste eerste keeper zou blijven. Daarom mocht hij ooit niet naar Valencia vertrekken toen die club zich eens meldde bij Ajax, terwijl hij daar heel graag naartoe had gewild.quote:
Capabel is een relatief begrip. Ook gister hield ik mijn hart vast met al die terugspeel ballen. Hij is iets te rustig af en toe. Maar ik snap je punt. We hadden een veel slechtere vervanger voor Vermeer kunnen hebben.quote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaar het gebruik van het woord "capabel" ipv "goed", of "fantastisch"
Hahn is na de winterstop nog niet wedstrijdfit geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Jones in de winterstop gewoon voor heel veel winst verkopen. Heb je Vermeer en Hahn weer gewoon, beiden ook uitstekend en maak je winst
Ik ben het wel met Maastoren z'n houding eens; laten we eerst afwachten hoe die 2 terugkomen van hun blessure, voordat Feyenoord te vroeg een capabele speler verkoopt.quote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Jones in de winterstop gewoon voor heel veel winst verkopen. Heb je Vermeer en Hahn weer gewoon, beiden ook uitstekend en maak je winst
Lekker danquote:Op maandag 19 september 2016 11:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij Ajax hebben ze hem allerlei valse beloften gedaan dat hij onbetwiste eerste keeper zou blijven. Daarom mocht hij ooit niet naar Valencia vertrekken toen die club zich eens meldde bij Ajax, terwijl hij daar heel graag naartoe had gewild.
Vervolgens belandde hij structureel op de bank. Sowieso vond hij de handelswijze daar bijzonder schijnheilig wat ik ervan begreep (maar wellicht is dat inherent aan het voetbalwereldje hoor).
Overigens voordat hij naar Feyenoord kwam had hij eigenlijk al een mondeling akkoord met AZ en stond hij op het punt om in Alkmaar een contract te tekenen toen Feyenoord zich meldde.
Ik weet niet of je Everton hebt zien spelen, maar Stekelenburg (Hey leuk, ook een ex-ajacied) wilde een bal klempakken bij een voorzet en wordt er een bal tegen zijn handen aangekopt, eigen doelpunt. Dat stompen vind ik dus niks onder doen voor een bal klempakken. Als verdediger zijnde is het toch wel fijn dat je weet dat je een keeper achter je hebt staan die die bal wegwerkt.quote:Op maandag 19 september 2016 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Die 2 reddingen gisteren buiten beschouwing gelaten, wat heeft Jones nou gepresteerd? Hij heeft toch nog amper een bal hoeven te verwerken? Verder pakt ie niks klem, stompt alles weg. En de 2-1 tegen Ado zag ie er gewoon niet goed uit.
Zo bijzonder is het allemaal nog niet. We moeten niet doen alsof nu de nieuwe Neuer bij ons onder de lat staat
Ben ik met je eens. Maar de beeldvorming is op het moment heel anders. Maximaal misbruik van maken en voor relatief veel verpatsen. Vermeer is toch beterquote:Op maandag 19 september 2016 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Die 2 reddingen gisteren buiten beschouwing gelaten, wat heeft Jones nou gepresteerd? Hij heeft toch nog amper een bal hoeven te verwerken? Verder pakt ie niks klem, stompt alles weg. En de 2-1 tegen Ado zag ie er gewoon niet goed uit.
Zo bijzonder is het allemaal nog niet. We moeten niet doen alsof nu de nieuwe Neuer bij ons onder de lat staat
Je maakt een grapje ?quote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Watquote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Boeie.quote:Op maandag 19 september 2016 11:41 schreef Scrummie het volgende:
.
Ironisch genoeg ben je dan zelf degene die enorm overdrijft.quote:Op maandag 19 september 2016 11:50 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2016 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Je weet dat ie 34 is en het eigenlijk nergens echt goed heeft gedaan? Hoe kom je er in godsnaam op dat ie na een leuk halfjaartje ineens veel geld waard zal zijn?quote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Fener is ook niet bepaald goed begonnen onder Dickie.quote:Op maandag 19 september 2016 11:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Extatisch lijkt me een betere kwalificering. Als ik de posts op FOK! moet geloven is ManU al tijden niet meer wat hun reputatie mij doet geloven. Fener schat ik derhalve hoger in.
Sowieso had ik 0 punten verwacht uit het hele Europese avontuur. Voor mij is dat dus al een geslaagd iets
Want jullie keeper had zo veel te doen tegen United? Ik volg dit even niet.quote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik durf te betwijfelen of we wel van Manu hadden gewonnen met Vermeer op goal.
Wat?quote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die laatste 9 minuten ? Dan was er bij Vermeer een afstand schot ingevlogen die vrije trap van Zlatan bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 september 2016 12:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Want jullie keeper had zo veel te doen tegen United? Ik volg dit even niet.
Uh, nee.quote:Op maandag 19 september 2016 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die laatste 9 minuten ? Dan was er bij Vermeer een afstand schot ingevlogen die vrije trap van Zlatan bijvoorbeeld.
Houd op zeg.quote:Op maandag 19 september 2016 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die laatste 9 minuten ? Dan was er bij Vermeer een afstand schot ingevlogen die vrije trap van Zlatan bijvoorbeeld.
Log uit.quote:Op maandag 19 september 2016 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is zijn zwakke punt hè ballen van afstand. Hoe dan ook het team draait nu lekker zo als het is zelfs Baco voert zijn taken goed uit en speelt met zekerheid. Botteghin is bezig aan zijn beste seizoen ooit. Ik zou Woudenberg er nog inzetten voor Baco maar verder gewoon laten staan.quote:
Elvis ManU?quote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pelle, precies hetzelfde verhaalquote:Op maandag 19 september 2016 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je weet dat ie 34 is en het eigenlijk nergens echt goed heeft gedaan? Hoe kom je er in godsnaam op dat ie na een leuk halfjaartje ineens veel geld waard zal zijn?
Ik snap er vrij weinig vanquote:Op maandag 19 september 2016 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fener is ook niet bepaald goed begonnen onder Dickie.
Als je echt 0 punten verwachtte snap je er vrij weinig van. Of je bent de meest pessimistische fan ooit.
Sorry, maar nee. Een leeftijdsverschil van 7 jaar, het is een spits en hij was 2 jaar lang onze beste speler.quote:
Niet in de eerste 6 wedstrijden, aldus de vele mensen hier. Beetje oneerlijk om 2 jaar Pelle tegenover 6 wedstrijden Jones te zetten, vind je ook niet?quote:Op maandag 19 september 2016 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sorry, maar nee. Een leeftijdsverschil van 7 jaar, het is een spits en hij was 2 jaar lang onze beste speler.
Neuer begon inderdaad ook pas te schitteren toen hij tussen de 40-45 was.quote:Op maandag 19 september 2016 12:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij keepers schijnt dat minder van belang te zijn
Ik dacht dat dat Himmler was?quote:Op maandag 19 september 2016 12:46 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Neuer begon inderdaad ook pas te schitteren toen hij tussen de 40-45 was.
quote:Op maandag 19 september 2016 12:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die was idd ook 34. Spits met een keeper vergelijken ook.
Omdat de OP nog altijd onderhanden genomen zou worden door Lastpost. Maar die laat niks meer van zich horen. Aangezien niemand hier kan photoshoppen Happel kan het wel maar die is te lui hebben we een nood OP gekregen van iemand uit subforum FHF.quote:Op maandag 19 september 2016 12:58 schreef Kaas- het volgende:
Waarom niet een mooi erelijstje in de OP?
Ik wil dat wel doen maar beschik niet over de juiste vaardigheden.quote:Op maandag 19 september 2016 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat de OP nog altijd onderhanden genomen zou worden door Lastpost. Maar die laat niks meer van zich horen. Aangezien niemand hier kan photoshoppen Happel kan het wel maar die is te lui hebben we een nood OP gekregen van iemand uit subforum FHF.
Dus als je kan shoppen, shop een mooie OP en we pleuren hem erin
Gastquote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beker en competitie moet je eigenlijk wel alle drie winnen. Fenerbahce zou een gelijkspel leuk zijn. Als je die dan later thuis verslaat kun je in principe gaan overwinteren.quote:Op maandag 19 september 2016 11:35 schreef RvLaak het volgende:
"vanaf nu moeten we elke wedstrijd winnen"
Die redding van Jones afgelopen weekend tegen PSV heeft Vermeer ook wel eens gemaakt. Tegen ons.quote:Op maandag 19 september 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast![]()
Wat voor reddingen heeft Jones gemaakt die Vermeer niet gemaakt zou hebben?
jonesquote:Op maandag 19 september 2016 11:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar wel de beste keeper die wij in jaren hebben gehad.
Die vangbal op de kans van Zlatan for one. Tevens straalt hij net iets meer rust uit als Vermeer waardoor Botteghin bijvoorbeeld zekerder gaat voetballen.quote:Op maandag 19 september 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast![]()
Wat voor reddingen heeft Jones gemaakt die Vermeer niet gemaakt zou hebben?
http://www.ad.nl/eredivis(...)passkoning~a8e40c21/quote:- Feyenoord staat na zes speelronden vijf punten voor op de nummer twee op de ranglijst, het grootste gat zo vroeg in de competitie sinds 2000/01 (toen ook Feyenoord na vijf speelronden vijf punten voor op Vitesse).
- Feyenoord is nu zeventien wedstrijden ongeslagen in de Eredivisie, dit is de langste reeks sinds augustus 2003 (toen 20 wedstrijden niet werd verloren).
De recordreeks aan ongeslagen wedstrijden is 30 (01/1978 - 02/1979). Meeste overwinningen op rij is 15 (05/1972 - 02/1973).quote:Op maandag 19 september 2016 15:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/eredivis(...)passkoning~a8e40c21/
Gio is wel een coach van records en unieke dingen. Z'n eerste jaar de meeste verliespotten op rij ooit, z'n tweede de meeste overwinningen ooit.quote:Op maandag 19 september 2016 15:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De recordreeks aan ongeslagen wedstrijden is 30 (01/1978 - 02/1979). Meeste overwinningen op rij is 15 (05/1972 - 02/1973).
We zitten op dit moment op 8 overwinningen op rij.
De komende zeven wedstrijden hebben jullie echt een gunstig programma ook:quote:Op maandag 19 september 2016 15:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De recordreeks aan ongeslagen wedstrijden is 30 (01/1978 - 02/1979). Meeste overwinningen op rij is 15 (05/1972 - 02/1973).
We zitten op dit moment op 8 overwinningen op rij.
Ik kan me niet voorstellen dat het lukt, maar dat zou wel extreem bijzonder zijn. Helemaal gezien we vorig jaar nog zo'n negatieve reeks neer hebben gezet.quote:Op maandag 19 september 2016 16:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
De komende zeven wedstrijden hebben jullie echt een gunstig programma ook:
Roda (thuis)
Willem II (uit)
NEC (uit)
Ajax (thuis)
Heerenveen (thuis)
GAE (uit)
PEC (thuis)
Als er van Ajax wordt gewonnen is het record binnen handbereik.
Ik zie ons eerder 3 van de 7 niet winnen dan dat we alles winnen.quote:Op maandag 19 september 2016 16:14 schreef hhh38 het volgende:
Roda (thuis)
Willem II (uit)
NEC (uit)
Ajax (thuis)
Heerenveen (thuis)
GAE (uit)
PEC (thuis)
Moest lachenquote:Op maandag 19 september 2016 16:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Roda (thuis)
Willem II (uit)
NEC (uit)
Ajax (thuis)
Heerenveen (thuis)
GAE (uit)
PEC (thuis)
Klopt. Het is ook nog lang niet zo ver, maar het programma kon slechter natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het lukt, maar dat zou wel extreem bijzonder zijn. Helemaal gezien we vorig jaar nog zo'n negatieve reeks neer hebben gezet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Wat blijven mensen uitwedstrijden onderschatten...quote:Op maandag 19 september 2016 16:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Roda (thuis)
Willem II (uit)
NEC (uit)
Ajax (thuis)
Heerenveen (thuis)
GAE (uit)
PEC (thuis)
Willem 2, NEC en GAE? Bibberen voor Feyenoord idd.quote:Op maandag 19 september 2016 18:34 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Wat blijven mensen uitwedstrijden onderschatten...
Geen van die clubs speelt op nepgras.quote:Op maandag 19 september 2016 18:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Uit op kunstgras kan alles gebeuren.
Gemiddeld aantal punten uit laatste tien uitwedstrijden per club (tegen Go Ahead het gemiddelde uit zeven, daar er nooit tien uitwedstrijden gespeeld zijn tegen deze club)quote:Op maandag 19 september 2016 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Willem 2, NEC en GAE? Bibberen voor Feyenoord idd.
Ik dacht GAE. Is dat niet zo?quote:Op maandag 19 september 2016 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen van die clubs speelt op nepgras.
Correctie: gemiddelde is 1.52 punten per wedstrijd daar die van Go Ahead minder meetellen.quote:Op maandag 19 september 2016 18:48 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Gemiddeld aantal punten uit laatste tien uitwedstrijden per club (tegen Go Ahead het gemiddelde uit zeven, daar er nooit tien uitwedstrijden gespeeld zijn tegen deze club)
Willem II - gemiddeld 2 punten per wedstrijd
Go Ahead - gemiddeld 1.29 punten per wedstrijd
NEC - gemiddeld 1.2 punten per wedstrijd
Komt neer op een minder dan 1,5 punten gemiddeld. Trek je dit door naar deze drie wedstrijden is betekent dat dat je gemiddeld meer dan 4,5 verliespunten voor de kiezen krijgt...
Groeten.
Waarom generaliseer je het gemiddelde winstpercentage terug naar alledrie de individuele resultaten wanneer die ook per wedstrijd beschikbaar zijn. Het is 0,6*0,4*0,4 = 9,6% kans.quote:Op maandag 19 september 2016 18:54 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Correctie: gemiddelde is 1.52 punten per wedstrijd daar die van Go Ahead minder meetellen.
Daarbij - 0.44% van de wedstrijden waren winstpartijen. 0.44%*0.44*0.44 = ongeveer 8.5% kans om 9 punten uit deze wedstrijden te halen.
Je hebt gelijk hoor, uiteraard zitten er enorm veel haken en ogen aan, maar het is maar om aan te geven dat de kans dat je ze niet alle drie wint veel groter is dan dan dat je ze wel allemaal wint.quote:Op maandag 19 september 2016 19:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom generaliseer je het gemiddelde winstpercentage terug naar alledrie de individuele resultaten wanneer die ook per wedstrijd beschikbaar zijn. Het is 0,6*0,4*0,4 = 9,6% kans.
Maar dat doet er niet toe, want dit gaat bij Go Ahead 30 jaar terug en sowieso zegt een verliespartij in 2008 tegen Willem II echt helemaal niets over onze kansen dit jaar. De sample size is per definitie te klein voor dat soort statistieken, in combinatie met totaal verschillende omstandigheden: andere spelers aan beide kanten, andere spelers, ander moment in de competitie, ander vormpeil.
Zo werkt statistiek niet.quote:Op maandag 19 september 2016 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
We hebben gewoon 50% kans om ze alle 3 te winnen. Of het gebeurt wel, of het gebeurt niet.
Dit, al dat gelul over toen dit dat zus zo. Zelfde met die statistiek dat we met een flitsende seizoen start geen kampioen worden. Dikke schijt met je statistiek, ieder moment is weer anders.quote:Op maandag 19 september 2016 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
We hebben gewoon 50% kans om ze alle 3 te winnen. Of het gebeurt wel, of het gebeurt niet.
Dat is nou net een statistiek die wel (schijnt) te werkenquote:Op maandag 19 september 2016 19:33 schreef Anoonumos het volgende:
Gewoon zorgen dat je meer EXPECTED GOALS hebt dan de tegenstander
50% kans dat we de resterende 28 Eredivisiepotjes allemaal winnenquote:Op maandag 19 september 2016 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi, kan hij ff rust pakken.quote:Op maandag 19 september 2016 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Donderdag trouwens sowieso geen Toornstra ivm schorsing.
BILALGENOT BASISquote:Op maandag 19 september 2016 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Donderdag trouwens sowieso geen Toornstra ivm schorsing.
Idd.quote:
Die gaat sowieso wel spelen denk ik ja. En ergens ben ik wel benieuwd hoe slecht ie nou weer gaat zijn.quote:
Bij benadering.quote:Op maandag 19 september 2016 19:31 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Zoals VanKuikeren zegt ook niet
Lijkt me erg belangrijk, ja.quote:Op maandag 19 september 2016 19:33 schreef Anoonumos het volgende:
Gewoon zorgen dat je meer EXPECTED GOALS hebt dan de tegenstander
Dat kun je wel raden toch?quote:Op maandag 19 september 2016 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd.
[..]
Die gaat sowieso wel spelen denk ik ja. En ergens ben ik wel benieuwd hoe slecht ie nou weer gaat zijn.
Ben wel benieuwd naar een statistiek (hehe) hoe vaak de club met minder ExG wint.quote:Op maandag 19 september 2016 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is nou net een statistiek die wel (schijnt) te werken
Beelden gisteren terug gezien, en zoals ik al zei Kuijt raakt hem niet, geen kaart.quote:Op zondag 18 september 2016 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Te laat ingezet, is gewoon een kaart.
Verkeerde stadionquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:13 schreef yvette1982 het volgende:
en ik vertrek dan gewoon de 86e minuut zodat we gelijk weg zijn
Woon je in Rotterdam? Ga dan met de tram? Je kan ook daar bij Beverwaard parkeren en met de tram naar het stadion.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:13 schreef yvette1982 het volgende:
Zondag neem ik mijn 6 jarige dochter voor het eerst mee naar de Kuip (vak T). Om het wat relaxter te maken dacht ik erover om de auto bij de Kuip te parkeren. Dan hoeft ze niet echt te lopen, en ik vertrek dan gewoon de 86e minuut zodat we gelijk weg zijn. Weet iemand hoe het parkeren gaat bij de parkeerplaatsen P2, 3, 4. Moet je daar ter plaatse betalen, ik zie geen optie dat ik al een kaart kan kopen of reserveren.
Met de tram is ook niet praktisch omdat deze zo achterlijk druk zijn. Ik woon tegen Rotterdam aan. Meestal ga ik met een vriend op de fiets, bij hem pakken we dan twee fietsen. Dat is nu geen optie.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Woon je in Rotterdam? Ga dan met de tram? Je kan ook daar bij Beverwaard parkeren en met de tram naar het stadion.
Dat kan, maar daar zal je voor moeten betalen. Ik kan er op de site ook zo 1,2,3 niets van vinden. Maarja, feyenoord.nl hé.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:25 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Met de tram is ook niet praktisch omdat deze zo achterlijk druk zijn. Ik woon tegen Rotterdam aan. Meestal ga ik met een vriend op de fiets, bij hem pakken we dan twee fietsen. Dat is nu geen optie.
Maar er staat heel veel auto's op het terrein voor het maasgebouw dus waarom zou ik daar niet gewoon kunnen staan?
Voor het maasgebouw is sowieso alleen voor genodigden. Die parkeerkaarten zijn die plekken naast de mcdonals of de gamma daar. Waardoor je praktisch niet eens dichterbij staat dan een 'zwartparkeerder'quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:25 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Met de tram is ook niet praktisch omdat deze zo achterlijk druk zijn. Ik woon tegen Rotterdam aan. Meestal ga ik met een vriend op de fiets, bij hem pakken we dan twee fietsen. Dat is nu geen optie.
Maar er staat heel veel auto's op het terrein voor het maasgebouw dus waarom zou ik daar niet gewoon kunnen staan?
Die trams vanaf en naar beverwaard zijn eigenlijk nooit druk. De andere kant op wel ja.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:25 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad achterlijk dan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor het maasgebouw is sowieso alleen voor genodigden. Die parkeerkaarten zijn die plekken naast de mcdonals of de gamma daar. Waardoor je praktisch niet eens dichterbij staat dan een 'zwartparkeerder'
quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:13 schreef yvette1982 het volgende:
Zondag neem ik mijn 6 jarige dochter voor het eerst mee naar de Kuip (vak T). Om het wat relaxter te maken dacht ik erover om de auto bij de Kuip te parkeren. Dan hoeft ze niet echt te lopen, en ik vertrek dan gewoon de 86e minuut zodat we gelijk weg zijn. Weet iemand hoe het parkeren gaat bij de parkeerplaatsen P2, 3, 4. Moet je daar ter plaatse betalen, ik zie geen optie dat ik al een kaart kan kopen of reserveren.
"Kuijt is al anderhalf jaar bezig met de professionalisering van Feyenoord", weet Willem Vissers. "Er wordt zo goed naar hem geluisterd, hij is een soort onderdirecteur. Alle adviezen die hij geeft, worden opgevolgd."quote:In het Sportforum bespreken drie wisselende gasten iedere maandagavond van 21.30 uur tot 23.00 uur in Langs de Lijn En Omstreken op NPO Radio 1 de gebeurtenissen in de voorgaande sportweek. Dit keer zaten de journalisten Willem Vissers (de Volkskrant), Tom Knipping (Voetbal International) en Hans Klippus (AD Sportwereld) aan tafel.
Mwah aardig druk hoor, maar niet te vergelijken met de andere kant op inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die trams vanaf en naar beverwaard zijn eigenlijk nooit druk. De andere kant op wel ja.
Ik weet niet waar je woont, maar auto parkeren bij het Zalmhuis en de watertaxi pakken, is een leuk ritje voor de kleine ook.quote:
hoe laat ben je dr?quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:13 schreef yvette1982 het volgende:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:20 schreef MPC60 het volgende:
Ik zou niet parkeren op de berm van de olympiaweg, wij stonden altijd vast daar na de wedstrijd.
Dan moet je minimaal 3 uur van te voren aanwezig zijn. 3 uur of korter, dan staan er verkeersregelaars.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe laat ben je dr?
als je echt vroeg ben kan je sportdorp nog in en kan je bijv voor oma parkeren
Seatwave.nl volgens mij, al heb ik het nog niet zelf geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:24 schreef exile79 het volgende:
Weet iemand nog of er een vervanger is voor viagogo? Meende dat hier ergens gelezen te hebben, maar niet in dit topicdeel in elk geval
Ik betwijfel het: daar staat niets vermeld over het deactiveren van je seizoenkaart, enkel over 'het opsturen van gedrukte tickets'. Lijkt me niet dat iemand zijn seizoenkaart even opstuurt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Seatwave.nl volgens mij, al heb ik het nog niet zelf geprobeerd.
Hoe kunnen er dan al tickets voor bv 23-10 op staan? Voor een spotprijsje trouwens.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:40 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik betwijfel het: daar staat niets vermeld over het deactiveren van je seizoenkaart, enkel over 'het opsturen van gedrukte tickets'. Lijkt me niet dat iemand zijn seizoenkaart even opstuurt.
Valt de laatste tijd best mee hoor. Na ADO was ik in een half uur thuis (in Vlaardingen). Exclusief lopen trouwens, want ook nog wel een goed kwartier duurtquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:20 schreef MPC60 het volgende:
Ik zou niet parkeren op de berm van de olympiaweg, wij stonden altijd vast daar na de wedstrijd.
Dit. En dan zover mogelijk richting Ridderkerk neerzetten ivm wegrijdenquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
In de middenberm van de Olympiaweg.
Ik vind de Olympiaweg niets anders dan ellende. Het is inderdaad minder als je voorbij die 2 rotondes staat. Maar dan moet je wel een tering eind lopen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dit. En dan zover mogelijk richting Ridderkerk neerzetten ivm wegrijden
ik heb aantal seizoenen geleden eens een paar keer een Parkeerkaart gekocht voor P5 (bij pathe parkeren).quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:13 schreef yvette1982 het volgende:
Dit doen wij nu ook, zoveel beter dan de olympiaweg. Ik zou dat echt niemand aanraden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:26 schreef Scrummie het volgende:
Wij deden eerder altijd P5 ofzo, schandalig door en schandalig lange files. Daarna jaren via Beverwaard, daar auto bij een kameraad, vervolgens de tram. Dat was echt heerlijk altijd, na de wedstrijd de tram pakken en je rijd zo weg als je bij je auto komt (of gaat nog even wat drinken).
Wie dan wel, tegen Oss zal hij toch wel een paar keer een goede voorzet moeten kunnen geven?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Botteghin en Toornstra slaan vanwege kleine pijntjes de bekerwedstrijd over ben benieuwd wie er dan instaan ik hoop niet Bilal.
Ja, lekker een wedstrijdje pp de korte zijde meepakken voor ¤200,-quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:41 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hoe kunnen er dan al tickets voor bv 23-10 op staan? Voor een spotprijsje trouwens.
Echt he.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, lekker een wedstrijdje pp de korte zijde meepakken voor ¤200,-
Exclusief reserveringskosten hè. Al zijn die ronduit schappelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, lekker een wedstrijdje pp de korte zijde meepakken voor ¤200,-
FEYENOORD ROTTERDAM. CLUB VAN HET VOLK!quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Exclusief reserveringskosten hè. Al zijn die ronduit schappelijk.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel en ik hoop ook dat er meer spelers rust krijgen ten koste van mindere reservespelers. Je speelt in de eigen Kuip tegen TOP FC Ossquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Botteghin en Toornstra slaan vanwege kleine pijntjes de bekerwedstrijd over ben benieuwd wie er dan instaan ik hoop niet Bilal.
Dat jonge ventje dat laatst inviel tegen Excelsior doe maar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:45 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wie dan wel, tegen Oss zal hij toch wel een paar keer een goede voorzet moeten kunnen geven?
Seatwave is helemaal niet verbonden aan Feyenoord.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FEYENOORD ROTTERDAM. CLUB VAN HET VOLK!
WAT INTERESSEERT MIJ DAT NOU.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Seatwave is helemaal niet verbonden aan Feyenoord.
Te krijgen? Wauw.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:18 schreef KingRadler het volgende:
begin al een hekel te krijgen aan Blind weer te weinig Feijenoord spelers opgeroepen voor Oranje
Toornstra is geschorst.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie had er nog bij gemoeten dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:18 schreef KingRadler het volgende:
begin al een hekel te krijgen aan Blind weer te weinig Feijenoord spelers opgeroepen voor Oranje
Botteghin.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie had er nog bij gemoeten dan?
Vilhena ipv Ramselaar of Clasie zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie had er nog bij gemoeten dan?
Ach joh, 10 minuutjes lopen. Als je m een beetje vooraan (dus ver van t stadion) parkeert ben je ook zo weg.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind de Olympiaweg niets anders dan ellende. Het is inderdaad minder als je voorbij die 2 rotondes staat. Maar dan moet je wel een tering eind lopen.
Dat had gekund ja, Ramselaar is (nog) geen vaste basisspeler. Zo hoort Tete er ook niet bij, die speelt nooit.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vilhena ipv Ramselaar of Clasie zou ik zeggen.
Hij is geschorst lees ik net. Fer hoort er al helemaal bij, maar dit even geheel terzijde.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat had gekund ja, Ramselaar is (nog) geen vaste basisspeler. Zo hoort Tete er ook niet bij, die speelt nooit.
Veltman hoort er ook niet in, die speelt al weken bedroevend.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat had gekund ja, Ramselaar is (nog) geen vaste basisspeler. Zo hoort Tete er ook niet bij, die speelt nooit.
Net als Narsingh, Berghuis en ga zo nog maar even door. Veel anders is er niet, helaas.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman hoort er ook niet in, die speelt al weken bedroevend.
Het is voor Oranje nog te hopen dat Elia in vorm komt bij Feyenoordquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net als Narsingh, Berghuis en ga zo nog maar even door. Veel anders is er niet, helaas.
Aan de andere kant worden Janmaat, De Roon en Pieters genegeerd. Aanvallend is er helaas wel een kwaliteitstekort.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net als Narsingh, Berghuis en ga zo nog maar even door. Veel anders is er niet, helaas.
Beste deal ooit, dat we daar nog geld voor hebben gekregen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers is zijn basisplaats ook al kwijt.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beste deal ooit, dat we daar nog geld voor hebben gekregen.
Ipv Clasie ja? Vilhena doet het nu leuk, maar mag de veters van Clasie nog niet strikken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vilhena ipv Ramselaar of Clasie zou ik zeggen.
Clasie speelt amper man.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ipv Clasie ja? Vilhena doet het nu leuk, maar mag de veters van Clasie nog niet strikken.
Laatste potten wel weer. En dan nog.quote:
Vilhena heeft nog lang niet het niveau wat Clasie in z'n laatste seizoen bij ons had, maar je kan je wel afvragen wie beter stand houdt op een hoger niveau. Vilhena heeft een betere fysiek en conditie. Ook een modernere middenvelder die je aan beide kanten van het veld kan gebruiken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Laatste potten wel weer. En dan nog.
Ik lach nog steeds niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel Nederland lachte ons uitMaar wij lachten als laatste
Ja, hoeveel eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is wel de reden dat Cardiff nu stijf onderaan staat. Lex hoort in de basisquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat die eigenaar dan weer de clubkleuren veranderen, of was dat niet Cardiff?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is wel de reden dat Cardiff nu stijf onderaan staat. Lex hoort in de basis
Zie je nu wel dat blauw ongeluk brengt!quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat die eigenaar dan weer de clubkleuren veranderen, of was dat niet Cardiff?
Daar denkt Stinho anders over.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:25 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zie je nu wel dat blauw ongeluk brengt!
Dat lukte hem in Nederland al niet, dus in Engeland lijkt me dat helemaal onmogelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Speelt hij nog wel eens 90 min?
LNquote:Beste Eric,
Dit is het momentum waarop je als bestuurder al weken naar toe leeft. Draconische maatregelen in de Kuip en toch een fantastische sfeer en een historische zege in de Kuip. Daarna de week afsluiten met een mazzeltje in Eindhoven. Geloof me, elke supporter klant loopt deze week, tot de eerste bekerwedstrijd op een roze wolk. Dit is je moment om door te pakken. Dit is het moment waarop je dingen kan zeggen tegen de “fanatieke” supporters: Dank voor jullie gedrag tijdens de wedstrijd tegen WTFisMU. Maar waarom toch die rookbommen. De klok heeft geslagen, het uur u is daar, de organisatie Feyenoord kan zich Europees geen misstap meer veroorloven en toch moeten er een paar raddraaiers zo nodig om een rookbom af laten gaan. Jullie maken me gek, dit is voor mij nogmaals een bevestiging dat zulke draconische maatregelen noodzakelijk zijn. Big up aan vak D overigens nog om te helpen.
Hierop voortbordurend kon je ook melden dat de supporters klanten er echt voor gezorgd hebben dat er een magische sfeer bij de wedstrijd aanwezig was. Dat Feyenoord en De Kuip zo een supportersklantenschare dankbaar moet zijn. En dat je ervan overtuigd bent om samen met de juiste supporters klanten die sfeer en beleving terug te brengen in een nieuw stadion. Want hoe je het went of keert, jij, de directie, de investeerders (VvF), aandeelhouders en de gemeente zijn van mening dat dit voor de lange termijn de beste optie is.
Maar het is stil…
Waarschijnlijk druk bezig met het hommeles in Zeist, de KNJB. Ik hoop echt dat je daar je baantje krijgt. Want dat is voor jou een mooie carrière stap.
De groeten
Kievquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik lach nog steeds niet.
[ afbeelding ]
De KNJB is wel een interessant iets. Ik zie Gudde daar zomaar ineens verschijnen eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LN![]()
Wat is die shoutout naar vak D?
quote:Elia voorlopig nog niet terug
Giovanni van Bronckhorst vreest voorlopig nog niet over Eljero Elia te kunnen beschikken. De buitenspeler, zo sterk aan het seizoen begonnen met zijn drie treffers tegen FC Groningen, is al weken geleden geopereerd aan een schouder en revalideert nog. ,,Die kwetsuur moet vooral met rust genezen'', zegt zijn trainer.
Door: redactie 21-09-16, 07:47
,,Eljero mag zijn schouder nog niet belasten. Ik hoop dat hij binnen enkele weken weer het veld op mag. Maar contact maken met verdedigers is nog te gevaarlijk. Pas als dat wél mag, kan hij echt fit worden.''
hebben ze daar ook een nieuw stadion nodig dan ?quote:Op woensdag 21 september 2016 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De KNJB is wel een interessant iets. Ik zie Gudde daar zomaar ineens verschijnen eigenlijk.
Sterk stuk zeg!quote:Op woensdag 21 september 2016 08:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LN![]()
Wat is die shoutout naar vak D?
Dat was 10 jaar terug echt een leuk zooitje bij elkaar.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:36 schreef Happel het volgende:
LN schrijft weer een ongelooflijk baggerstuk, wat zijn die afgegleden. Verder hebben ze wel een punt natuurlijk.
Hoe kom je daar nu bij? Dat was alleen het jaar van zijn debuut.quote:Op woensdag 21 september 2016 02:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat lukte hem in Nederland al niet, dus in Engeland lijkt me dat helemaal onmogelijk.
Janmaat is geblesseerd uitgevallen ten ManUquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant worden Janmaat, De Roon en Pieters genegeerd. Aanvallend is er helaas wel een kwaliteitstekort.
Dat wist ik inmiddels ookquote:Op woensdag 21 september 2016 12:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Janmaat is geblesseerd uitgevallen ten ManU
Janmaat is geblesseerd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant worden Janmaat, De Roon en Pieters genegeerd.
Janmaat speelt al 3 seizoenen niet meer bij Feyenoordquote:Op woensdag 21 september 2016 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Janmaat is geblesseerd.
Je houdt je club lekker in de gaten.
oh dat wist je wel?quote:Op woensdag 21 september 2016 12:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Janmaat speelt al 3 seizoenen niet meer bij Feyenoord
Dankjewel voor deze steun, ik was al bang dat ik deze discussie met GGMM aan het verliezen was.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij speelt toch niet bij Feyenoord dus die club opmerkingen slaat nergens op.
Morgen weer een wedstrijd.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Ja leuk. Laten we het maar gewoon weer over Feyenoord hebben.
Mooi man. Heeft Gio zich al uitgelaten over eventuele wijzigingen in de opstelling?quote:
Allang. Beetje zoeken lamlulquote:Op woensdag 21 september 2016 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man. Heeft Gio zich al uitgelaten over eventuele wijzigingen in de opstelling?
Daar ben ik benieuwd naar.
Bottegod zeer waarschijnlijk. Berghuis denk ik, alsmede toornstra maar die is sowieso geschorst en hopelijk Kuyt. Maar dit is meer mijn gevoel dan dat ik dit uit een nieuwsbericht overtik.quote:
Om mij een plezier te doen, tyfusjong.quote:Op woensdag 21 september 2016 14:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Doe gewoon ergens moeite voor, luie flikker.
Volgens mij kennen ze elkaar.quote:
Ja ik vind dat ook niks. Kijk tegen de joden is zo'n 20.45 wedtrijdje wel lekker. Maar tegen fucking Top Oss... Is het eigenlijk uitverkocht?quote:Op woensdag 21 september 2016 15:33 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben er morgen ook weer bij. Alleen zo fukin laat man die wedstrijd.
Zo lang je maar niet voor me staat. Zo een zonverduistering overleef ik niet nog een keer.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Morgen staat die brombeer weer naast me
Wat minder zuipen.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet voor me staat. Zo een zonverduistering overleef ik niet nog een keer.
k las eerder vandaag dat er nog mar een partij honderd beschikbaar waren, dus ws wordt het iig wel uitverkochtquote:Op woensdag 21 september 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook niks. Kijk tegen de joden is zo'n 20.45 wedtrijdje wel lekker. Maar tegen fucking Top Oss... Is het eigenlijk uitverkocht?
FC Oss.quote:Op donderdag 22 september 2016 07:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit dus.
Ondanks het maar Top Oss is kijk ik er wel naar uit.
El Hankouriquote:Op donderdag 22 september 2016 08:24 schreef Antaris het volgende:
Ik hoop op een leuke wedstrijd vanavond, wat mij betreft mogen talenten nu de kans krijgen om zich te bewijzen.
quote:Van de hel in de hemel. Waar Feyenoord vorig seizoen een desastreuze periode kende, door zeven duels op rij te verliezen, zijn de Rotterdammers nu bezig aan een geweldige start van het seizoen.
Die moeilijke periode (nog geen half jaar geleden) is volgens Peter Houtman, oud-speler en sinds 1998 stadionspeaker van de club, misschien wel de basis voor hoe Feyenoord nu draait. "Daar hebben de spelers veel van geleerd. Daarnaast zijn de meeste jongens weer een jaartje ouder en is de selectie een stuk breder en sterker geworden."
Feyenoord leeft weer volop in Rotterdam-Zuid. Iets wat Houtman vooral merkt als hij door de stad loopt. "Ik heb als speaker de slechte jaren meegemaakt en toen kwamen de mensen ook naar mij toe om hun beklag te doen. Ze willen toch hun verhaal kwijt."
"Maar nu klampen de mensen mij aan om te praten over hoe geweldig het gaat. Ik hoop dat die mensen een keer beloond worden voor hun geduld en loyaliteit."
Titelkansen
Want kan dit Feyenoord een gooi doen naar de eredivisietitel? Houtman verwacht van wel. De ras-Rotterdammer won zelf met de club de dubbel in 1984 en weet als geen ander hoe het is om een kampioenschap te vieren in Rotterdam.
"In het eerste jaar dat ik speaker was, wonnen we de titel. Dat is wel heel erg lang geleden. Naar de maatstaven van Feyenoord is één kampioenschap in al die jaren veel te weinig. Het wordt wel een keertje tijd dat ze een keertje mee gaan doen. Daar zou je heel veel mensen een plezier mee doen."
'Hosanna' en 'kruisigt hem'
Trainer Giovanni van Bronckhorst zal daarin een belangrijke rol gaan spelen. In zijn tweede jaar als hoofdcoach van de Rotterdammers moet hij eens te meer laten zien dat hij goed met zijn spelers om kan gaan. "Je moet tegenwoordig een sterke peoplemanager zijn, een halve psycholoog. Terwijl het tactische aspect ook niet moet worden vergeten", vindt Houtman.
"Zijn ster is rijzende, maar ik moet wel eerlijk zijn dat je als trainer soms ook wat geluk moet hebben. 'Hosanna' en 'kruisigt hem' liggen dicht bij elkaar. Kijk alleen al naar die bal die Brad Jones op het laatste moment eruit houdt tegen PSV. Dat scheelt je gewoon twee punten. Een doelpunt wel of niet maken kan zomaar bepalen of je wel of niet geslaagd bent als trainer."
De andere jongens niet dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 09:42 schreef onlogisch het volgende:
Daarnaast zijn de meeste jongens weer een jaartje ouder
Nou, een kongolo zie ik fysiek niet sterker worden. Een Karsdorp lijkt er wel iets aan gedaan te hebben. Dat vond ik voorheen ook een extreem fragiel mannetje. Soit, het is nog geen Schwarzneggert, maar daar zit wel progressie in.quote:
Denk niet dat Kongolo dat per se nodig heeft. Een goed inzicht in het spel, naast de kracht waarover hij nu beschikt, zorgt er vaak voor dat je de fysieke duels niet eens hoeft aan te gaan.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, een kongolo zie ik fysiek niet sterker worden. Een Karsdorp lijkt er wel iets aan gedaan te hebben. Dat vond ik voorheen ook een extreem fragiel mannetje. Soit, het is nog geen Schwarzneggert, maar daar zit wel progressie in.
Als hij centraal achterin wil spelen bij een club grotere dan Feyenoord is het wel handig om nog wat meer spieren te kweken.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Denk niet dat Kongolo dat per se nodig heeft. Een goed inzicht in het spel, naast de kracht waarover hij nu beschikt, zorgt er vaak voor dat je de fysieke duels niet eens hoeft aan te gaan.
Wanneer hij een stap naar het buitenland wil maken (denk aan een Engeland) dan heeft ie dat zeker wel nodig.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Denk niet dat Kongolo dat per se nodig heeft. Een goed inzicht in het spel, naast de kracht waarover hij nu beschikt, zorgt er vaak voor dat je de fysieke duels niet eens hoeft aan te gaan.
quote:Op donderdag 22 september 2016 09:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als hij centraal achterin wil spelen bij een club groter dan Feyenoord is het wel handig om nog wat meer spieren te kweken.
Eens, maar ik denk niet dat hij daarvoor in aanmerking komt. Hoe lang zou Kongolo zijn? Ik vind hem koppend niet heel sterk, zowel aanvallend als verdedigend. Dat is dan ook waarom ik denk dat een Engelse club hem niet zo snel centraal in het centrum zou zetten. Daar hebben ze vooral bij de kleinere clubs liever wat grotere en sterke kerels die alles wegbeuken. Ik zie grotere kansen voor hem als linksback bij een grotere club en dat hij zijn snelheid beter benut op de flanken in aanvallend opzicht ( waar hij zich duidelijk nog in kan verbeteren)quote:Op donderdag 22 september 2016 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer hij een stap naar het buitenland wil maken (denk aan een Engeland) dan heeft ie dat zeker wel nodig.
Maar dan noem je ook even een fysieke competitie.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer hij een stap naar het buitenland wil maken (denk aan een Engeland) dan heeft ie dat zeker wel nodig.
Ik mis het kampioenschap van 2016-2017.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:19 schreef MPC60 het volgende:
Jezus christus wat lelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 september 2016 14:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik mis het kampioenschap van 2016-2017.
Dat is niet goedquote:Op donderdag 22 september 2016 14:19 schreef MPC60 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dit voor fans?quote:Op donderdag 22 september 2016 14:19 schreef MPC60 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op donderdag 22 september 2016 14:19 schreef MPC60 het volgende:
[ afbeelding ]
En fuckin' triest als je om die reden een tekst laat tatoeëren.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:19 schreef MPC60 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 september 2016 14:19 schreef MPC60 het volgende:
[ afbeelding ]
kun je beter op een internetforum doen alsof je op profniveau hebt gevoetbaldquote:Op donderdag 22 september 2016 14:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En fuckin' triest als je om die reden een tekst laat tatoeëren.
Dan ben je echt een zielige rukker zonder leven, als je dit een tattoo-waardig event vindt.
quote:Op donderdag 22 september 2016 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
kun je beter op een internetforum doen alsof je op profniveau hebt gevoetbald
Dat zou ook raar zijn hoor.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
kun je beter op een internetforum doen alsof je op profniveau hebt gevoetbald
Die komt er nog onder.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik mis het kampioenschap van 2016-2017.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |