Ach joh, 10 minuutjes lopen. Als je m een beetje vooraan (dus ver van t stadion) parkeert ben je ook zo weg.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind de Olympiaweg niets anders dan ellende. Het is inderdaad minder als je voorbij die 2 rotondes staat. Maar dan moet je wel een tering eind lopen.
Dat had gekund ja, Ramselaar is (nog) geen vaste basisspeler. Zo hoort Tete er ook niet bij, die speelt nooit.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vilhena ipv Ramselaar of Clasie zou ik zeggen.
Hij is geschorst lees ik net. Fer hoort er al helemaal bij, maar dit even geheel terzijde.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat had gekund ja, Ramselaar is (nog) geen vaste basisspeler. Zo hoort Tete er ook niet bij, die speelt nooit.
Veltman hoort er ook niet in, die speelt al weken bedroevend.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat had gekund ja, Ramselaar is (nog) geen vaste basisspeler. Zo hoort Tete er ook niet bij, die speelt nooit.
Net als Narsingh, Berghuis en ga zo nog maar even door. Veel anders is er niet, helaas.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman hoort er ook niet in, die speelt al weken bedroevend.
Het is voor Oranje nog te hopen dat Elia in vorm komt bij Feyenoordquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net als Narsingh, Berghuis en ga zo nog maar even door. Veel anders is er niet, helaas.
Aan de andere kant worden Janmaat, De Roon en Pieters genegeerd. Aanvallend is er helaas wel een kwaliteitstekort.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net als Narsingh, Berghuis en ga zo nog maar even door. Veel anders is er niet, helaas.
Beste deal ooit, dat we daar nog geld voor hebben gekregen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers is zijn basisplaats ook al kwijt.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beste deal ooit, dat we daar nog geld voor hebben gekregen.
Ipv Clasie ja? Vilhena doet het nu leuk, maar mag de veters van Clasie nog niet strikken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vilhena ipv Ramselaar of Clasie zou ik zeggen.
Clasie speelt amper man.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ipv Clasie ja? Vilhena doet het nu leuk, maar mag de veters van Clasie nog niet strikken.
Laatste potten wel weer. En dan nog.quote:
Vilhena heeft nog lang niet het niveau wat Clasie in z'n laatste seizoen bij ons had, maar je kan je wel afvragen wie beter stand houdt op een hoger niveau. Vilhena heeft een betere fysiek en conditie. Ook een modernere middenvelder die je aan beide kanten van het veld kan gebruiken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Laatste potten wel weer. En dan nog.
Ik lach nog steeds niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel Nederland lachte ons uitMaar wij lachten als laatste
Ja, hoeveel eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is wel de reden dat Cardiff nu stijf onderaan staat. Lex hoort in de basisquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat die eigenaar dan weer de clubkleuren veranderen, of was dat niet Cardiff?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is wel de reden dat Cardiff nu stijf onderaan staat. Lex hoort in de basis
Zie je nu wel dat blauw ongeluk brengt!quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat die eigenaar dan weer de clubkleuren veranderen, of was dat niet Cardiff?
Daar denkt Stinho anders over.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:25 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zie je nu wel dat blauw ongeluk brengt!
Dat lukte hem in Nederland al niet, dus in Engeland lijkt me dat helemaal onmogelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Speelt hij nog wel eens 90 min?
LNquote:Beste Eric,
Dit is het momentum waarop je als bestuurder al weken naar toe leeft. Draconische maatregelen in de Kuip en toch een fantastische sfeer en een historische zege in de Kuip. Daarna de week afsluiten met een mazzeltje in Eindhoven. Geloof me, elke supporter klant loopt deze week, tot de eerste bekerwedstrijd op een roze wolk. Dit is je moment om door te pakken. Dit is het moment waarop je dingen kan zeggen tegen de “fanatieke” supporters: Dank voor jullie gedrag tijdens de wedstrijd tegen WTFisMU. Maar waarom toch die rookbommen. De klok heeft geslagen, het uur u is daar, de organisatie Feyenoord kan zich Europees geen misstap meer veroorloven en toch moeten er een paar raddraaiers zo nodig om een rookbom af laten gaan. Jullie maken me gek, dit is voor mij nogmaals een bevestiging dat zulke draconische maatregelen noodzakelijk zijn. Big up aan vak D overigens nog om te helpen.
Hierop voortbordurend kon je ook melden dat de supporters klanten er echt voor gezorgd hebben dat er een magische sfeer bij de wedstrijd aanwezig was. Dat Feyenoord en De Kuip zo een supportersklantenschare dankbaar moet zijn. En dat je ervan overtuigd bent om samen met de juiste supporters klanten die sfeer en beleving terug te brengen in een nieuw stadion. Want hoe je het went of keert, jij, de directie, de investeerders (VvF), aandeelhouders en de gemeente zijn van mening dat dit voor de lange termijn de beste optie is.
Maar het is stil…
Waarschijnlijk druk bezig met het hommeles in Zeist, de KNJB. Ik hoop echt dat je daar je baantje krijgt. Want dat is voor jou een mooie carrière stap.
De groeten
Kievquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik lach nog steeds niet.
[ afbeelding ]
De KNJB is wel een interessant iets. Ik zie Gudde daar zomaar ineens verschijnen eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LN![]()
Wat is die shoutout naar vak D?
quote:Elia voorlopig nog niet terug
Giovanni van Bronckhorst vreest voorlopig nog niet over Eljero Elia te kunnen beschikken. De buitenspeler, zo sterk aan het seizoen begonnen met zijn drie treffers tegen FC Groningen, is al weken geleden geopereerd aan een schouder en revalideert nog. ,,Die kwetsuur moet vooral met rust genezen'', zegt zijn trainer.
Door: redactie 21-09-16, 07:47
,,Eljero mag zijn schouder nog niet belasten. Ik hoop dat hij binnen enkele weken weer het veld op mag. Maar contact maken met verdedigers is nog te gevaarlijk. Pas als dat wél mag, kan hij echt fit worden.''
hebben ze daar ook een nieuw stadion nodig dan ?quote:Op woensdag 21 september 2016 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De KNJB is wel een interessant iets. Ik zie Gudde daar zomaar ineens verschijnen eigenlijk.
Sterk stuk zeg!quote:Op woensdag 21 september 2016 08:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LN![]()
Wat is die shoutout naar vak D?
Dat was 10 jaar terug echt een leuk zooitje bij elkaar.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:36 schreef Happel het volgende:
LN schrijft weer een ongelooflijk baggerstuk, wat zijn die afgegleden. Verder hebben ze wel een punt natuurlijk.
Hoe kom je daar nu bij? Dat was alleen het jaar van zijn debuut.quote:Op woensdag 21 september 2016 02:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat lukte hem in Nederland al niet, dus in Engeland lijkt me dat helemaal onmogelijk.
Janmaat is geblesseerd uitgevallen ten ManUquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant worden Janmaat, De Roon en Pieters genegeerd. Aanvallend is er helaas wel een kwaliteitstekort.
Dat wist ik inmiddels ookquote:Op woensdag 21 september 2016 12:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Janmaat is geblesseerd uitgevallen ten ManU
Janmaat is geblesseerd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant worden Janmaat, De Roon en Pieters genegeerd.
Janmaat speelt al 3 seizoenen niet meer bij Feyenoordquote:Op woensdag 21 september 2016 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Janmaat is geblesseerd.
Je houdt je club lekker in de gaten.
oh dat wist je wel?quote:Op woensdag 21 september 2016 12:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Janmaat speelt al 3 seizoenen niet meer bij Feyenoord
Dankjewel voor deze steun, ik was al bang dat ik deze discussie met GGMM aan het verliezen was.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij speelt toch niet bij Feyenoord dus die club opmerkingen slaat nergens op.
Morgen weer een wedstrijd.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Ja leuk. Laten we het maar gewoon weer over Feyenoord hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |