Ik betwijfel het: daar staat niets vermeld over het deactiveren van je seizoenkaart, enkel over 'het opsturen van gedrukte tickets'. Lijkt me niet dat iemand zijn seizoenkaart even opstuurt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Seatwave.nl volgens mij, al heb ik het nog niet zelf geprobeerd.
Hoe kunnen er dan al tickets voor bv 23-10 op staan? Voor een spotprijsje trouwens.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:40 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik betwijfel het: daar staat niets vermeld over het deactiveren van je seizoenkaart, enkel over 'het opsturen van gedrukte tickets'. Lijkt me niet dat iemand zijn seizoenkaart even opstuurt.
Valt de laatste tijd best mee hoor. Na ADO was ik in een half uur thuis (in Vlaardingen). Exclusief lopen trouwens, want ook nog wel een goed kwartier duurtquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:20 schreef MPC60 het volgende:
Ik zou niet parkeren op de berm van de olympiaweg, wij stonden altijd vast daar na de wedstrijd.
Dit. En dan zover mogelijk richting Ridderkerk neerzetten ivm wegrijdenquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
In de middenberm van de Olympiaweg.
Ik vind de Olympiaweg niets anders dan ellende. Het is inderdaad minder als je voorbij die 2 rotondes staat. Maar dan moet je wel een tering eind lopen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dit. En dan zover mogelijk richting Ridderkerk neerzetten ivm wegrijden
ik heb aantal seizoenen geleden eens een paar keer een Parkeerkaart gekocht voor P5 (bij pathe parkeren).quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:13 schreef yvette1982 het volgende:
Zondag neem ik mijn 6 jarige dochter voor het eerst mee naar de Kuip (vak T). Om het wat relaxter te maken dacht ik erover om de auto bij de Kuip te parkeren. Dan hoeft ze niet echt te lopen, en ik vertrek dan gewoon de 86e minuut zodat we gelijk weg zijn. Weet iemand hoe het parkeren gaat bij de parkeerplaatsen P2, 3, 4. Moet je daar ter plaatse betalen, ik zie geen optie dat ik al een kaart kan kopen of reserveren.
Dit doen wij nu ook, zoveel beter dan de olympiaweg. Ik zou dat echt niemand aanraden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:26 schreef Scrummie het volgende:
Wij deden eerder altijd P5 ofzo, schandalig door en schandalig lange files. Daarna jaren via Beverwaard, daar auto bij een kameraad, vervolgens de tram. Dat was echt heerlijk altijd, na de wedstrijd de tram pakken en je rijd zo weg als je bij je auto komt (of gaat nog even wat drinken).
Wie dan wel, tegen Oss zal hij toch wel een paar keer een goede voorzet moeten kunnen geven?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Botteghin en Toornstra slaan vanwege kleine pijntjes de bekerwedstrijd over ben benieuwd wie er dan instaan ik hoop niet Bilal.
Ja, lekker een wedstrijdje pp de korte zijde meepakken voor ¤200,-quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:41 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hoe kunnen er dan al tickets voor bv 23-10 op staan? Voor een spotprijsje trouwens.
Echt he.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, lekker een wedstrijdje pp de korte zijde meepakken voor ¤200,-
Exclusief reserveringskosten hè. Al zijn die ronduit schappelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, lekker een wedstrijdje pp de korte zijde meepakken voor ¤200,-
FEYENOORD ROTTERDAM. CLUB VAN HET VOLK!quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Exclusief reserveringskosten hè. Al zijn die ronduit schappelijk.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel en ik hoop ook dat er meer spelers rust krijgen ten koste van mindere reservespelers. Je speelt in de eigen Kuip tegen TOP FC Ossquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Botteghin en Toornstra slaan vanwege kleine pijntjes de bekerwedstrijd over ben benieuwd wie er dan instaan ik hoop niet Bilal.
Dat jonge ventje dat laatst inviel tegen Excelsior doe maar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:45 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wie dan wel, tegen Oss zal hij toch wel een paar keer een goede voorzet moeten kunnen geven?
Seatwave is helemaal niet verbonden aan Feyenoord.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FEYENOORD ROTTERDAM. CLUB VAN HET VOLK!
WAT INTERESSEERT MIJ DAT NOU.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Seatwave is helemaal niet verbonden aan Feyenoord.
Te krijgen? Wauw.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:18 schreef KingRadler het volgende:
begin al een hekel te krijgen aan Blind weer te weinig Feijenoord spelers opgeroepen voor Oranje
Toornstra is geschorst.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie had er nog bij gemoeten dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:18 schreef KingRadler het volgende:
begin al een hekel te krijgen aan Blind weer te weinig Feijenoord spelers opgeroepen voor Oranje
Botteghin.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie had er nog bij gemoeten dan?
Vilhena ipv Ramselaar of Clasie zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie had er nog bij gemoeten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |